Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
of de lyrics van Zanger Rinus - Hey Kasteleinquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Een uur lang rapteksten van Steen schreeuwen.
| 1 2 3 | [limg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/limg][rimg]http://i53.tinypic.com/28bd11z.gif[/rimg] [b]Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag. WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me ![/b] |
Steenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat vind je geen goed idee?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
KANKER KANKER KANKER KANKER is dat gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan kan ik achter elkaar kanker kadaver poep in je wijf bloed in je anus schreeuwen
Preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
:w.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum tuned weer in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |