Geneukt!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik lag om 5 uur in bed, laten we het daar maar ophouden
Da's wel duidelijk jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef StefanKollaart het volgende:
Haha pirania en ik hebben niet dezelfde muzieksmaak xd
Monoooooooooooooooquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef Monopoly het volgende:
Dit nummer kan nog wel hoor
Oldschool enzulks
Laat die jongen draaien wat ie wil, ik vind het leukquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
100x beter dan wat jij nu draait hoor
Nou vooruit, ik ga m even opzoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef PiRANiA het volgende:
StefanKollaart, klap dat liedje wat ik stuurde er zo even tussendoor.
Mij hoor je alleen suggesties gevenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Laat die jongen draaien wat ie wil, ik vind het leuk
Lekker bezigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:14 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik ga m even opzoeken.
Dit dus. Ik luister het liedje nu voor de 2e keer. Basskoptelefoon op.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:13 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dubstep.
Draai het voor alle dames in dit topic, die kunnen het wel waarderen.
Huh die tijd is toch al geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is het alweer kinderpostzegeltijd ofzo.
Er lopen hier weer kinderen dingen te verkopen...
Ik PM Piles wel efkesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef sharr het volgende:
Ah dat andere topic werd meegeteld bij de statsAchja.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit dus. Ik luister het liedje nu voor de 2e keer. Basskoptelefoon op.eargasm.
Komt, omdat Pierenjan eerder wasquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef sharr het volgende:
Ah dat andere topic werd meegeteld bij de statsAchja.
Beetje Nitrouz beschuldigen. Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nitrouz is topics aan het maken.
Ja beter dan eerst iddquote:
PM gestuurd aan Piles. Nu komt alles weer goedquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt, omdat Pierenjan eerder was
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Beetje Nitrouz beschuldigen. Wat is jouw probleem?
Niet deleten maar reportenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef PiRANiA het volgende:
Is het alweer kinderpostzegeltijd ofzo.
Er lopen hier weer kinderen dingen te verkopen...
Ik ga de deur niet opendoen, dat is in ieder geval duidelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is toch normaal in september? Misschien hebben ze de kaarten en al die shit binnengekregen?
Je brengt ze ook rond?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...
quote:
Ik weet het ook niet, hoor. Het was maar een gokjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee die zouden toch allang bezorgd moeten zijn? Bij ons is dat wel gebeurd...
Wordt het weer tijd voor een dubstepuurtje?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver Pirania, bedankt voor dat heerlijke nummer
Check je fobo dang.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Beetje mijn fobo uitschelden. Wat is jouw probleem?
Datsik - Havocquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
Godver Pirania, bedankt voor dat heerlijke nummer
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:15 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie gaat er eigenlijk draaien van 18 tot 20 ? Of is het dan verzoekjes
Vanjou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Wordt het weer tijd voor een dubstepuurtje?.
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.quote:
Ze beschuldigen je. Dat je die mocro bent van net. Ik zei die mannetje Nitrouz weet hoe een eckte Maghreb is. Die ene was gewoon Hollander die Rachid nadoet, jewaitz.quote:
autistquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:21 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit buiten dus /care
Ik vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.
Een vis op het droge is nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik moet morgen naar buiten, beter stopt het met regenen.
Ben aan het zoeken, heb nu een versie van 6 minuten en zoek een iets kortere xdquote:
Toen de boeken uit de kast vielen was er geen brood meer over!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een vis op het droge is nooit een goed idee.
Niet gehoord man.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze beschuldigen je. Dat je die mocro bent van net. Ik zei die mannetje Nitrouz weet hoe een eckte Maghreb is. Die ene was gewoon Hollander die Rachid nadoet, jewaitz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |