ik heb geen HP maar schop je toch in je niet afgedaalde balletjesquote:
edit: nvmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef mr-green het volgende:
LOL: op dit moment is er niemand verbonden met de server
quote:Tesla also ordered the construction of the Wardenclyffe Tesla Tower, a giant building shaped like an erect penis that would have housed the largest Tesla coil ever built.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij gaat dit nog wel effe duren dus ik ga een filmpje checken. Gegroet en succes allemaal met allesDikke pis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edison had zijn bitch moeten zijnquote:
penistowerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gebouw waar het over gaat
[ afbeelding ]
Kijk ook gelijk even in de bron van dit plaatje
Geweldige sitequote:Leonardo Da Vinci invented the sniper rifle. Did you know that? No kidding, in the early 16th century Leonardo Effing Da Vinci was standing on the walls of his besieged hometown of Florence, Italy, firing down at enemy soldiers 300 yards away with a custom-built wheelock rifle he had fitted with a homemade telescopic sight designed to improve accuracy and range. He did lots of other totally sweet stuff too, of course, and it's high time we started recognizing this crazy scientific and artistic mastermind for something other than the half-insane notion that he was some kind of ridiculous Knight Templar who enjoyed constructing overly-elaborate puzzles, stealing religious artifacts, and rabbit-punching theology professors in the junkbags when they were least expecting it.
ga je gangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
YES YES YES weer stroom sinterklaas zou ik weer mogen?
quote:Life Is A Lemon And I Want My Money Back ook meatloaf
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gebouw waar het over gaat
[ afbeelding ]
Kijk ook gelijk even in de bron van dit plaatje
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xdquote:
Zeggen dat Nikola Tesla faaltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
een penis zonder duitse helm dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
Een soort StefanKollaart.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Dat antwoord kon ik verwachten xdquote:
een gelovige homo met neger penissen in de mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Met dat gebouw heeft ie zeker gefaald ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeggen dat Nikola Tesla faaltGa je schoen opeten
- Ik geloof nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
Komt dicht in de buurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
+ naatje is 16quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen Naatje is zwaar gelovig en zwaar 3FM fan, stefan volgens mij beide niet.
ik maak hem ook niet want ik ken jou show nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
- Ik geloof niet
- Ik ben geen homo
- Ik heb geen negerpenissen in mn mond
Goeie vergelijking.
Ik vond het wel lekker evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
Volume moet VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL harder
538quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Godverdommequote:If you can look at this picture and tell me that this isn't one of the sweetest photos of a dude with a 'stache that you've ever seen, then you obviously need to learn a little something about facial hair and being awesome. This picture alone makes the guy badass, even if you didn't know the story behind it. You will be pleased to learn, no doubt, that the man behind this vicious strip of solidified testosterone is sufficiently badass to pull off a soup strainer that epically righteous. It can be no other way.
Oh geen ideequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme
Zwaar gelovig en hij is 16? Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
www.badassoftheweek.comquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
[..]
![]()
Is dit van cracked ofzo?? Beetje zelfde stijl
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :pquote:
Ik stoor me wel een beetje aan jouw foute emoticongebruik, maar je bent vast een lieve jongenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :p
Dat klinkt echt zo naarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :p
Haha gegroet en veel plezier op de miet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga weermijn verzoekjes zijn toch te lang
jaquote:
doe nog maar een goed stuk omhoogquote:
Ja maar dan is mijn stem zo zachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
[..]
doe nog maar een goed stuk omhoog
That's what she saidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
[..]
doe nog maar een goed stuk omhoog
Taalbalkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zojuist over de 31.000 mijlpaal gegaan ±P
dan moet de mic dus ook harderquote:
Luister je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
A mattie ik ben lang niet geweest maar hier is de boi uit die centrum weer
MACquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT KAN NIET WANT HET IS EEN MAC____________!!!!
lol 1600 euro voor pure faal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT KAN NIET WANT HET IS EEN MAC____________!!!!
lol ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
Conan Liquid maakt sinds 2005 muziek, maargoed.
Rugby?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Lama443 het volgende:
Kijkt hier niemand naar de six nations ofzo?
Ik heb de hele vakantie niks aan school gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eigenlijk, moet ik leren.
Maar ik heb dus totaal geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |