ga je gangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
YES YES YES weer stroom sinterklaas zou ik weer mogen?
quote:Life Is A Lemon And I Want My Money Back ook meatloaf
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gebouw waar het over gaat
[ afbeelding ]
Kijk ook gelijk even in de bron van dit plaatje
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xdquote:
Zeggen dat Nikola Tesla faaltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
een penis zonder duitse helm dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
Een soort StefanKollaart.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Dat antwoord kon ik verwachten xdquote:
een gelovige homo met neger penissen in de mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Met dat gebouw heeft ie zeker gefaald ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeggen dat Nikola Tesla faaltGa je schoen opeten
- Ik geloof nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
Komt dicht in de buurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
+ naatje is 16quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen Naatje is zwaar gelovig en zwaar 3FM fan, stefan volgens mij beide niet.
ik maak hem ook niet want ik ken jou show nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
- Ik geloof niet
- Ik ben geen homo
- Ik heb geen negerpenissen in mn mond
Goeie vergelijking.
Ik vond het wel lekker evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
Volume moet VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL harder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |