Niks hoezoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goudvis waheddege met Pielleke gedaon?
Ik hoor niks van mquote:
Hij is ook werken vandaagquote:
1 per dag er bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aantal posts: 77914 (gemiddeld 42 per dag)
DAAR!
Ik pis op je tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Ok je boy Snuf. is klaar voor de uitzending om 15:00
Ik spuit poep op jullie allemaal.quote:
Ik pis over je 15:00quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
letterlijkquote:
na dit nummerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen en om 6 uur naar het station
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?
ik niet gehoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Oostblokker bashquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Ik heb suggesties, maar je bent 15quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets van telefoonseks ofzo. Jij kreunt er een beetje op los terwijl je jezelf pleziert met je dildo en dan kunnen de luisteraars zeggen wat je moet doen of wat je moet kreunen.
dit dus jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Ik had hem een keer gebeld, "Met Toon Maat."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Pas je suggesties dan aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Hallonquote:
mutequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit spoelt alle ziektes die Nirvana er in heeft gedaan er uit
Vuile Strekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet nog 3 boekverslagen makenIemand goede boeken?
www.scholieren.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
De eetclub en Komt een vrouw bij de dokter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal even een serieuze poging proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pas je suggesties dan aan.
puk vd pettefletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het verdriet van Belgiëquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Liever onbekende boeken. Mijn NLdocent heeft ALLES gelezen, en ze gaat me overhoren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
De eetclub en Komt een vrouw bij de dokter.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal even een serieuze poging proberen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het verdriet van BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cerror maakt heldenmuziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is cerror
die fokker dus
Echt heel veel respect voor jou als je alleen al de eerste 100 pagina's doorkomt. Serieus.quote:
ik doe die laatste welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
puk vd petteflet
otje
woezel & pip (ofzo)
zondagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw show is alleen op vrijdag toch?
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Echt heel veel respect voor jou als je alleen al de eerste 100 pagina's doorkomt. Serieus.
Oh nou ik dacht misschien voor je mondeling ofzo later wel handig om te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.
Doe iets van Harry Mulisch, de aanslag ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.
sinterklaaskapoentje is vanaf nu mijn intro en outro tunequote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Ik ben niet helemaal helder
Ja dat welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh nou ik dacht misschien voor je mondeling ofzo later wel handig om te lezen
• Bijbelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe iets van Harry Mulisch, de aanslag ofzo
Iemand van 15 lees dit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
• Bijbel
• Koran
• Pikhal / Tihkal
• Alle werken van Nietsche.
• The origin of species van Charles Darwin.
• Alle werken van Plato.
• Alle werken van Aristoteles.
• Het rode boekje van Mao.
Jij bent mijn personeel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Lama443 het volgende:
Snuf.![]()
(snuf moest mijn hulp met Wiskunde, je zou denken dat ie daar personeel voor had)
Dat zijn de enige twee boeken die ik ken omdat er een film van is gemaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liever onbekende boeken. Mijn NLdocent heeft ALLES gelezen, en ze gaat me overhoren.
De Aanslag is de makkelijkste van Mulisch, vond ik tenminste. De rest is niet echt voor een 15-jarige weggelegdquote:
Oh, anders kon je gezellig meetreinen. Jeweet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik vind Utrecht te ver
Zou het eigenlijk zo doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand van 15 lees dit niet
Ik probeer Dromenvangertje op te voeden... Wilt niet lukken, dan maar met de piemel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand van 15 lees dit niet
schijnt een van de beste schrijvers/boeken te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Fjodor Dostojevski - De Idioot.
Iemand die daar door komt, krijgt eeuwig respect van mij
de piemelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik probeer Dromenvangertje op te voeden... Wilt niet lukken, dan maar met de piemel.
Nouja, voor een student is Utrecht niet zo ver, maar ik heb er niet echt de tijd en het geld ervoor. Dusja, dan houdt het al gauw opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, anders kon je gezellig meetreinen. Jeweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |