Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen en om 6 uur naar het station
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?
ik niet gehoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Oostblokker bashquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Ik heb suggesties, maar je bent 15quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets van telefoonseks ofzo. Jij kreunt er een beetje op los terwijl je jezelf pleziert met je dildo en dan kunnen de luisteraars zeggen wat je moet doen of wat je moet kreunen.
dit dus jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Ik had hem een keer gebeld, "Met Toon Maat."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Pas je suggesties dan aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Hallonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |