quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef Snuf. het volgende:
RIEKWESTS
GREOTJENS
AL HET ANDERE
DM HET!
Nouja, ik ben ongeveer tot de helft gekomen, maar dat boek is zo langdradigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt een van de beste schrijvers/boeken te zijn
18e eeuws russische literatuur
Misschien ooit nog eens...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Fjodor Dostojevski - De Idioot.
Iemand die daar door komt, krijgt eeuwig respect van mij
alles ging rustiger in die tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ongeveer tot de helft gekomen, maar dat boek is zo langdradig
Jah fuckin episch nummer is dat... Mjah het is Snuf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar dat nummer moet je eigenlijk wel kennen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alles ging rustiger in die tijd
kooks? mute. kutband.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
De uitzending moet stoppen omdat die #@@@@&&$&$&$&!!!!! mensen nieuwe lampen op moeten gaan hangen en daarvoor moet de stroom eraf... En via 3G streamen gaat hem niet worden denk ik
Je kan toch ook via een laptop? Gewoon op de accuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
De uitzending moet stoppen omdat die #@@@@&&$&$&$&!!!!! mensen nieuwe lampen op moeten gaan hangen en daarvoor moet de stroom eraf... En via 3G streamen gaat hem niet worden denk ik
Nerdsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
Je hebt toch een laptop?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
ik wil best wat anders draaienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even anders
Ik heb vandaag nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil best wat anders draaien
of leg een kabel aan ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Ga dan op het draadloos netwerk van de buren ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |