Niks hoezoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Goudvis waheddege met Pielleke gedaon?
Ik hoor niks van mquote:
Hij is ook werken vandaagquote:
1 per dag er bijquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
aantal posts: 77914 (gemiddeld 42 per dag)
DAAR!
Ik pis op je tijd.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Ok je boy Snuf. is klaar voor de uitzending om 15:00
Ik spuit poep op jullie allemaal.quote:
Ik pis over je 15:00quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
letterlijkquote:
na dit nummerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:56 schreef Snuf. het volgende:
Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga weer wat nuttigs doen en om 6 uur naar het station
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je je 3 uur gaat voorbereiden op die trip naar buiten?
ik niet gehoordquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Oostblokker bashquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
Ik heb suggesties, maar je bent 15quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand een goed idee voor mijn show? Een vast onderdeel? Zoals dragems met zijn vragen, en naatje met zijn topic van de dag.
WIllen jullie iets graag horen/zien? Moet ik iets heel geks doen/schreeuwen? Vertel het me !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Iets van telefoonseks ofzo. Jij kreunt er een beetje op los terwijl je jezelf pleziert met je dildo en dan kunnen de luisteraars zeggen wat je moet doen of wat je moet kreunen.
dit dus jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Ik had hem een keer gebeld, "Met Toon Maat."quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om Meneer Aart Appel
Pas je suggesties dan aan.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb suggesties, maar je bent 15
Hallonquote:
mutequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit spoelt alle ziektes die Nirvana er in heeft gedaan er uit
Vuile Strekenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik moet nog 3 boekverslagen makenIemand goede boeken?
www.scholieren.nlquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
De eetclub en Komt een vrouw bij de dokter.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal even een serieuze poging proberenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Pas je suggesties dan aan.
puk vd pettefletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het verdriet van Belgiëquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Liever onbekende boeken. Mijn NLdocent heeft ALLES gelezen, en ze gaat me overhoren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Graseter het volgende:
[..]
De eetclub en Komt een vrouw bij de dokter.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal even een serieuze poging proberen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het verdriet van BelgiëSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cerror maakt heldenmuziekquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is cerror
die fokker dus
Echt heel veel respect voor jou als je alleen al de eerste 100 pagina's doorkomt. Serieus.quote:
ik doe die laatste welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
puk vd petteflet
otje
woezel & pip (ofzo)
zondagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jouw show is alleen op vrijdag toch?
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Echt heel veel respect voor jou als je alleen al de eerste 100 pagina's doorkomt. Serieus.
Oh nou ik dacht misschien voor je mondeling ofzo later wel handig om te lezenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.
Doe iets van Harry Mulisch, de aanslag ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk je dat ik die boeken ga lezen? Ik moet maandag 3 boekverslagen inleveren.
sinterklaaskapoentje is vanaf nu mijn intro en outro tunequote:
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. Ik ben niet helemaal helder
Ja dat welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh nou ik dacht misschien voor je mondeling ofzo later wel handig om te lezen
• Bijbelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe iets van Harry Mulisch, de aanslag ofzo
Iemand van 15 lees dit nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
• Bijbel
• Koran
• Pikhal / Tihkal
• Alle werken van Nietsche.
• The origin of species van Charles Darwin.
• Alle werken van Plato.
• Alle werken van Aristoteles.
• Het rode boekje van Mao.
Jij bent mijn personeel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Lama443 het volgende:
Snuf.![]()
(snuf moest mijn hulp met Wiskunde, je zou denken dat ie daar personeel voor had)
Dat zijn de enige twee boeken die ik ken omdat er een film van is gemaakt.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Liever onbekende boeken. Mijn NLdocent heeft ALLES gelezen, en ze gaat me overhoren.
De Aanslag is de makkelijkste van Mulisch, vond ik tenminste. De rest is niet echt voor een 15-jarige weggelegdquote:
Oh, anders kon je gezellig meetreinen. Jeweet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ik vind Utrecht te ver
Zou het eigenlijk zo doenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand van 15 lees dit niet
Ik probeer Dromenvangertje op te voeden... Wilt niet lukken, dan maar met de piemel.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Iemand van 15 lees dit niet
schijnt een van de beste schrijvers/boeken te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Fjodor Dostojevski - De Idioot.
Iemand die daar door komt, krijgt eeuwig respect van mij
de piemelquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik probeer Dromenvangertje op te voeden... Wilt niet lukken, dan maar met de piemel.
Nouja, voor een student is Utrecht niet zo ver, maar ik heb er niet echt de tijd en het geld ervoor. Dusja, dan houdt het al gauw opquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:10 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh, anders kon je gezellig meetreinen. Jeweet.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:09 schreef Snuf. het volgende:
RIEKWESTS
GREOTJENS
AL HET ANDERE
DM HET!
Nouja, ik ben ongeveer tot de helft gekomen, maar dat boek is zo langdradigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
schijnt een van de beste schrijvers/boeken te zijn
18e eeuws russische literatuur
Misschien ooit nog eens...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Fjodor Dostojevski - De Idioot.
Iemand die daar door komt, krijgt eeuwig respect van mij
alles ging rustiger in die tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ongeveer tot de helft gekomen, maar dat boek is zo langdradig
Jah fuckin episch nummer is dat... Mjah het is Snuf.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef Spouwerranger het volgende:
Maar dat nummer moet je eigenlijk wel kennen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
alles ging rustiger in die tijd
kooks? mute. kutband.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
De uitzending moet stoppen omdat die #@@@@&&$&$&$&!!!!! mensen nieuwe lampen op moeten gaan hangen en daarvoor moet de stroom eraf... En via 3G streamen gaat hem niet worden denk ik
Je kan toch ook via een laptop? Gewoon op de accuquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
De uitzending moet stoppen omdat die #@@@@&&$&$&$&!!!!! mensen nieuwe lampen op moeten gaan hangen en daarvoor moet de stroom eraf... En via 3G streamen gaat hem niet worden denk ik
Nerdsquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
Je hebt toch een laptop?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:18 schreef Snuf. het volgende:
JA GODVERDOMME
ik wil best wat anders draaienquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil ook wel even anders
Ik heb vandaag nog niet geluisterdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik wil best wat anders draaien
of leg een kabel aan ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:20 schreef Goudvis_ het volgende:
Ga dan op het draadloos netwerk van de buren ofzo
ofzo ja preciesquote:
Daar wil ik ook ooit eens aan beginnen. Filosofische boeken. Maar inderdaad wat jij zegt. Het is nogal aan de zware kantquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:15 schreef Ragboer het volgende:
Ik vond de Antichrist van Nietsche al kut. Dat was gewoon de Nederlandse vertaling en het makkelijkste werk van hem...
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet hij maar niet over de router pissen
Ik pis over je aanbouwquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:21 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ben eruit veel succes ik haat deze shit.
Ik ben het er mee eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Volgens mij is dit nummer 2 van een cd
heel veel slapenquote:
ja is goed.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gezelligsamen slapen?
Ah ik dacht dat er een hunt was.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de mooie liedjesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Ik wil wel iets van Daniel Bedingfield
Offf. written in de stars - tinie tempah, eric turner
Ja of weet ik veel
neeeeequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:26 schreef sharr het volgende:
Ik wil wel iets van Daniel Bedingfield
Ik heb een idee. Hou een boekenuurtjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat? waarmee?quote:
Tesla, Joe Satriani, Metallica, Popa Chubby, Lynyrd Skynyrd...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil wel iets van clouseau, bob marley, keane, meatloaf.... uhmzzzz
Hij was immers 1149 euro.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Zonder stroom = geen leven
Gelukkig gaat mijn MacBook nog 5 uur mee
Mijn leven is eindelijk compleet, nu ik weet hoe lang jouw laptop vanaf nu nog mee gaatquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Hoe heb je nu internet dan? op je iphone?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Dit dus en motorheadquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tesla, Joe Satriani, Metallica, Popa Chubby, Lynyrd Skynyrd...
no doubt, bb king, ray charles, joss stone,....quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tesla is de eenheid van een magnetisch veld ofzo. Whut.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ditquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
neuhquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
Pearl Jam, Paul Gilbert, Slash, The Living End, The Offspring, Iron Maiden...
Moet ik nog langer doorgaan?
quote:
binnenkort gaan de accu's van lenovo en HP 30 uur meequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef Snuf. het volgende:
Ik hoor geloof ik nog liever Daniël Beddingfieldquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
magnetische fluxdichtheidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Tesla is de eenheid van een magnetisch veld ofzo. Whut.
okquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoor geloof ik nog liever Daniël Beddingfield
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoe heb je nu internet dan? op je iphone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tesla is een goed manquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Tesla is de eenheid van een magnetisch veld ofzo. Whut.
Goed zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja
Van wanhoop maak ik maar wiskunde huiswerk
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Zoetermeer en Utreg. Rare combinatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:31 schreef Lama443 het volgende:
Eric Johnson, Black Sabbath, Guns n Roses, Rage against the Machine, etc.
Ik pis over je Hpquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef dragems het volgende:
[..]
[..]
binnenkort gaan de accu's van lenovo en HP 30 uur mee
Stuur een DM naar koelkast ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef mr-green het volgende:
Nog wachtende op het wachtwoord van de test server.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Een quote in een spiolerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Je kunt een afspraak maken voor een proefsessie, daarna kun je zo veel kutten als je wil. Dit ivm dat we geen zin hebben in een servercrashquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef mr-green het volgende:
Nog wachtende op het wachtwoord van de test server.
ik heb geen HP maar schop je toch in je niet afgedaalde balletjesquote:
edit: nvmquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:32 schreef mr-green het volgende:
LOL: op dit moment is er niemand verbonden met de server
quote:Tesla also ordered the construction of the Wardenclyffe Tesla Tower, a giant building shaped like an erect penis that would have housed the largest Tesla coil ever built.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:35 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij gaat dit nog wel effe duren dus ik ga een filmpje checken. Gegroet en succes allemaal met allesDikke pis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edison had zijn bitch moeten zijnquote:
penistowerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gebouw waar het over gaat
[ afbeelding ]
Kijk ook gelijk even in de bron van dit plaatje
Geweldige sitequote:Leonardo Da Vinci invented the sniper rifle. Did you know that? No kidding, in the early 16th century Leonardo Effing Da Vinci was standing on the walls of his besieged hometown of Florence, Italy, firing down at enemy soldiers 300 yards away with a custom-built wheelock rifle he had fitted with a homemade telescopic sight designed to improve accuracy and range. He did lots of other totally sweet stuff too, of course, and it's high time we started recognizing this crazy scientific and artistic mastermind for something other than the half-insane notion that he was some kind of ridiculous Knight Templar who enjoyed constructing overly-elaborate puzzles, stealing religious artifacts, and rabbit-punching theology professors in the junkbags when they were least expecting it.
ga je gangquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:39 schreef Snuf. het volgende:
YES YES YES weer stroom sinterklaas zou ik weer mogen?
quote:Life Is A Lemon And I Want My Money Back ook meatloaf
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je welquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het gebouw waar het over gaat
[ afbeelding ]
Kijk ook gelijk even in de bron van dit plaatje
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xdquote:
Zeggen dat Nikola Tesla faaltquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
een penis zonder duitse helm dusquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat gebouw is trouwens wel bijna gebouwd. Hij kon alleen geen investeerders meer vinden om de koepel te bouwen. Haha dan faal je wel
Een soort StefanKollaart.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Dat antwoord kon ik verwachten xdquote:
een gelovige homo met neger penissen in de mondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd wie Naatje_1 is xd
Met dat gebouw heeft ie zeker gefaald ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zeggen dat Nikola Tesla faaltGa je schoen opeten
- Ik geloof nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
Komt dicht in de buurtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
[..]
een gelovige homo met neger penissen in de mond
+ naatje is 16quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Alleen Naatje is zwaar gelovig en zwaar 3FM fan, stefan volgens mij beide niet.
ik maak hem ook niet want ik ken jou show nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
- Ik geloof niet
- Ik ben geen homo
- Ik heb geen negerpenissen in mn mond
Goeie vergelijking.
Ik vond het wel lekker evenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef dragems het volgende:
Volume moet VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL harder
538quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Godverdommequote:If you can look at this picture and tell me that this isn't one of the sweetest photos of a dude with a 'stache that you've ever seen, then you obviously need to learn a little something about facial hair and being awesome. This picture alone makes the guy badass, even if you didn't know the story behind it. You will be pleased to learn, no doubt, that the man behind this vicious strip of solidified testosterone is sufficiently badass to pull off a soup strainer that epically righteous. It can be no other way.
Oh geen ideequote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Godverdomme
Zwaar gelovig en hij is 16? Wowquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
www.badassoftheweek.comquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef Lama443 het volgende:
[..]
![]()
Is dit van cracked ofzo?? Beetje zelfde stijl
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :pquote:
Ik stoor me wel een beetje aan jouw foute emoticongebruik, maar je bent vast een lieve jongenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :p
Dat klinkt echt zo naarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:44 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik heb de volumeboost zachter gezet, zodat ik goed te horen ben en de ruis onderdrukt wordt. Of ik nog uit fase ben laat ik aan jou over :p
Haha gegroet en veel plezier op de miet.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga weermijn verzoekjes zijn toch te lang
jaquote:
doe nog maar een goed stuk omhoogquote:
Ja maar dan is mijn stem zo zachtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
[..]
doe nog maar een goed stuk omhoog
That's what she saidquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef dragems het volgende:
[..]
doe nog maar een goed stuk omhoog
Taalbalkquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zojuist over de 31.000 mijlpaal gegaan ±P
dan moet de mic dus ook harderquote:
Luister je?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
A mattie ik ben lang niet geweest maar hier is de boi uit die centrum weer
MACquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT KAN NIET WANT HET IS EEN MAC____________!!!!
lol 1600 euro voor pure faal.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
DAT KAN NIET WANT HET IS EEN MAC____________!!!!
lol ik ken het ook nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
Conan Liquid maakt sinds 2005 muziek, maargoed.
Rugby?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef Lama443 het volgende:
Kijkt hier niemand naar de six nations ofzo?
Ik heb de hele vakantie niks aan school gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eigenlijk, moet ik leren.
Maar ik heb dus totaal geen zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |