Dat vind ik helemaal niet erg, want het is een kleine artiest en niet echt bekend. Hij maakt wel heul toffe platenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Nitrouz het volgende:
Binnenkort ga ik weer is pompen. Morgenmiddag ofzo.
Paniek zou ik het noemen, lichte disoriëntatie, misschien...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee je was in paniek omdat je niet wist hoe het moest
Waarom heeft ie een banquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
StefanKollaart: Dalando heeft een ban (__!! ) op FOK! dus hij kan zich niet in het topic melden. Ga er maar gewoon uit om 17u en dan merken we het wel.
ik Pomp elke dagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:53 schreef Nitrouz het volgende:
Binnenkort ga ik weer is pompen. Morgenmiddag ofzo.
Alweerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
StefanKollaart: Dalando heeft een ban (__!! ) op FOK! dus hij kan zich niet in het topic melden. Ga er maar gewoon uit om 17u en dan merken we het wel.
Ik heb iets tegen dit genrequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haters. Hierna nog een kort kwaliteitsnummer.
Hierom dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een slechte rap![]()
Die kutflow, accent, dat gehijg
rap is per definitie anti-win, op enkele zeldzame uitzonderingen naquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een slechte rap![]()
Die kutflow, accent, dat gehijg
Sharr, ik heb wat voor jequote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:56 schreef sharr het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de lyrics van rap. Voor zover het lyrics genoemd kan worden.
quote:This is exactly what it looks like: a product that converts a woman's toothbrush into a vibrator.
Ik pis op eminem.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Als je dit nummer niet lauw vindt heb je geen leven
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr, ik heb wat voor je
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo graag op jullie gepist maar ik moet werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Driepink het volgende:
zo
vanavond komen er gelukkig alleen ekte bazen
iedereen die niet komt:
Ik vind hem lauw ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Als je dit nummer niet lauw vindt heb je geen leven
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind hem lauw ja.
lauw
halfwarm flegmatiek, onverschillig, slap
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind hem lauw ja.
lauw
halfwarm flegmatiek, onverschillig, slap
quote:And to find out how much penis the penis is capable of penising, this invention uses water displacement to do the job. In other words, you stick your junk in a water-filled box, and however much water is kicked out by your dick tells you how big said dick is. IT'S SO SIMPLE.
na een piepesh smerkt pletquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:02 schreef PiRANiA het volgende:
Is het stil?
Hmm na een refresh werkt het!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |