Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij weet wat goed voor jou is, maak je dit soort opmerkingen niet
Dan win ik altijd nogquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wilde het zo fout mogelijk typen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien was het wel geen boor, en hadden ze de speeltjes opgevoerd.
echt een heel zwak excuus mijn inziensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het wel een beetje, maar niet van haar geleerd
Bij krikkie en krakkie?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan ga ik even bij ze aanbellen
Niet iedereen heeft een gevoel voor taalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
echt een heel zwak excuus mijn inziens
Breng je dan wel eerst oordopjes bij mij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ehm, bij de dames met het speeltjequote:
Okeequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Breng je dan wel eerst oordopjes bij mij?.
En je kunt het nog steeds niet?quote:
Gewoon een Beta persoonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je kunt het nog steeds niet?
I rest my case.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een gevoel voor taalEn nu klaar met Nijner pesten
Wat wat wat?quote:
Niet iedereen heeft een gevoel voor taalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En je kunt het nog steeds niet?
I rest my case.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
Over niets eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Waar gaat het over?
* LovelyLady hoofd heeft nergens zin in
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wat wat?Zeik me maar af hoor
Ik ben toch in een afzeikbare bui
Ik geef toch ook mijn lul van een wiskundeleraar niet de schuld dat ik slecht ben in wiskundequote:
opgevoerde speeltjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja wat?!quote:
ik verveel me echtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over niets eigenlijkEen beetje as usual dus
![]()
Wil je een knuff?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
Waar gaat het over?
* LovelyLady hoofd heeft nergens zin in
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef toch ook mijn lul van een wiskundeleraar niet de schuld dat ik slecht ben in wiskunde
Jij bent gewoon een alfa-persoon?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geef toch ook mijn lul van een wiskundeleraar niet de schuld dat ik slecht ben in wiskunde
je ziet wei ik qoute tochquote:
gru kijk maakquote:
Ik ben gewoon een persoon die zo weinig mogelijk afschuift op anderen.quote:
Griep he?quote:
Ik wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
opgevoerde speeltjes![]()
[ afbeelding ]
quote:
Neukenquote:
Helleuquote:
Hey KTPquote:
Aha, dus gewoon keiharde sex dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee, sorry heb even geen behoefte aan dat softe gedoe
[..]
Nee, ik zag het nu pasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
je ziet wei ik qoute toch
[..]
gru kijk maak
Ja hoor, gaat z'n gangetje. Net gesport enzo.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja hoor, gaat z'n gangetje. Net gesport enzo.
Ik heb wel gevoel voor taalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaarblijkelijk nietquote:
Vind je?quote:
Oh, ehm, nou, dat had je beter niet kunnen zeggenquote:
tapiocaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
ik kijk even niet en gelijk 100 tiopics verder
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Voel jij je al wat beter, mop?
Kom gaan we theedrinken en koekjes etenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sjonge.. kan je niks originelers bedenken?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
ik kijk even niet en gelijk 100 tiopics verder
Snap ik, maar met een 8,2 gemiddeld voor alle talen op je rapport...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, ehm, nou, dat had je beter niet kunnen zeggen![]()
doe nromaalquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
damn even naar het toilet en jullei zijn gelijk een topic of 2 verder
Dan moet je sneller poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
damn even naar het toilet en jullei zijn gelijk een topic of 2 verder
Dan is er dus niets aan de hand, ook met die Rus nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een 8,2 gemiddeld voor alle talen op je rapport...
En dan zeggen dat je het niet kunt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een 8,2 gemiddeld voor alle talen op je rapport...
Je zit weer met knopjes te spelen he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
jee wat gaan jullei snel, ik pak drinken en we zijn een topic terug
We hebben dit jaar iemand andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er dus niets aan de hand, ook met die Rus niet![]()
* geeft Marijke een kopje thee, een asperientje, een kruik en een kusje op haar voorhoofd.quote:
Ja pezu, stop daar meequote:
Jaquote:
Dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een kopje thee, een asperientje, een kruik en een kusje op haar voorhoofd.
NEE.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een PWe hebben een I
?
Ja, PeZu poept te lang, waardoor ie topics mistquote:
quote:
Ik ga morgen toch een SHITload chocola halen, echt, niet te zuinigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een PWe hebben een I
?
want op een toilet kun je alleen maar poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
PeZu had klaarblijkelijk een PI
Ja, dat had ik ook met scheikunde...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was beter geweest in Engels als we in de 1e en 2e een andere leraar hadden gehad, laten we het daar op houden
oh nou dan nietquote:
waarom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch een SHITload chocola halen, echt, niet te zuinig
Ja graagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Zal ik er nog een voorzichtige knuffel bij doen?![]()
Ja, moet hij zijn wc ook maar niet zo gezellig makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, PeZu poept te lang, waardoor ie topics mist![]()
Als je topics mist welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
want op een toilet kun je alleen maar poepen_!
Nee hoor, ook kotsen, plassen, masturberen, lezen.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
want op een toilet kun je alleen maar poepen_!
Tudum, tudum tudum tudum....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, moet hij zijn wc ook maar niet zo gezellig maken
Mooi, ik kan ook wel een knuffel gebruiken.quote:
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, ook kotsen, plassen, masturberen, lezen.....
dan heb jij zijn wc nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tudum, tudum tudum tudum....
Weet niet wat daar zo gezellig aan is
Tijdens het poepen kan dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wc
Kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb jij zijn wc nog nooit gezien
He Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer
Boek uit (Diepte van Henning Mankell)![]()
Even kijken of ik nu een reviewtje kan schrijven voor dat topic van DaMart anders morgen
Dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook met scheikunde...Maar vooral veel Engelse tv kijken en Engelstalige muziek luisteren
Hey Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer
Boek uit (Diepte van Henning Mankell)![]()
Even kijken of ik nu een reviewtje kan schrijven voor dat topic van DaMart anders morgen
Aaaaaaahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet je wat ik trouwens lekker vind?
Deze
[ afbeelding ]
Ik heb ze laatst gevonden in een supermarkt een dorp verderop.
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet je wat ik trouwens lekker vind?
Deze
[ afbeelding ]
Ik heb ze laatst gevonden in een supermarkt een dorp verderop.
Die vond ik als kind al lekker.quote:
Zo op je boek knoeien bahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wc
Ik vind de bruine even lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die vond ik als kind al lekker.
Die bruine zijn smerig trouwens
Die foto's had ik al wel eens gezien,maar is toch anders dan er echt zittenquote:
ja shitload sjokolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je ze niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja shitload sjokolahmhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja lekker gelezen (glaasje witte wijn erbij) Prima boek hoorquote:
Ja hoor. Echt wel de moeite waard. Dit is het derde boek wat ik van deze schrijver lees en tot nu toe zijn ze alle drie erg goed bevallen.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een soort witte chocola?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ken je ze niet?Sier ijscups.
En nee, het heeft geen fuck met chocola te maken. Ik dacht altijd van wel, maar er zit geen spatje cacao in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_chocoladequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ken je ze niet?Sier ijscups.
En nee, het heeft geen fuck met chocola te maken. Ik dacht altijd van wel, maar er zit geen spatje cacao in.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat hier soms ook maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze zijn heel lekker. Een romige zoete smaak of zo. Ik kan het niet uitleggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het een soort witte chocola?Het ziet er in elk geval heel zoet uit
oohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die foto's had ik al wel eens gezien,maar is toch anders dan er echt zitten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_chocolade
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan zei ik nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mij
denk het ook niet, het smaakt naar ingeweekt bevroren gezoete papierpulpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mij
Ik dacht als kind ook altijd dat dat witte chocola was en toen ik echte witte chocola kreeg vond ik dat toch minder lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het ook niet, het smaakt naar ingeweekt bevroren gezoete papierpulp
Veel plezierquote:
hoe kan iets nou nog minder lekker zijn dan witte chocola?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik dacht als kind ook altijd dat dat witte chocola was en toen ik echte witte chocola kreeg vond ik dat toch minder lekker.
komquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe kan iets nou nog minder lekker zijn dan witte chocola?
sloeren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom
[ afbeelding ]
gaan we zuipen en sloeren
mjaquote:
en heb je mijn advie sopgevold en is je bauchschmerze weg?quote:
ja, dan is het helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/Sloeren
enorm hehquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan is het helemaal duidelijk
Of jullie gaan iets opmeten of hij noemt je een jonge vrouw van lichte zedenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dan is het helemaal duidelijk
Bier doet wonderenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
en heb je mijn advie sopgevold en is je bauchschmerze weg?
of het moet maar zo goed als het kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of jullie gaan iets opmeten of hij noemt je een jonge vrouw van lichte zeden
Huh wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
of het moet maar zo goed als het kan![]()
Alweer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Computer opnieuw opstarten voor msn
ja dat betekent het ook wel lezen hoorquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
kom
[ afbeelding ]
gaan we zuipen en het moet maar zo goed als het kan
Ow, okquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat betekent het ook wel lezen hoor
Jaquote:
ja zuipen en dat moet maar zo goed als het kanquote:
Bij mij ookquote:
Oh dat zal fijn zijn bij je griepquote:
quote:
je moet ook geen hete pannen oppakken zonder handschoenenquote:
quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga tv kijken.![]()
En Marijke: Beterschap
ik stuur je even wat warmte toe nuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ik lag met m'n fleece vest aan in bed, omdat ik het zo koud had
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik ga tv kijken.![]()
En Marijke: Beterschap
als ik lastig wil zijn dan ben ik lastig, je doet het er maar meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zuipen en dat moet maar zo goed als het kan![]()
niet zo lastig zijn vrouwmens, ik zocht witte choclade likeur voor je uit en moeilijk lekker en je wordt er tipsy vvan, 2 vliegen 1 klapen
Het was best een leuke filmquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0448011/
27 graden in de zonquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te lezen was het daar dus lekker weer
uiteraardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh Symph, voor ik het vergeetDoe jij nou ook mee high tea-en de 12e?
Tofquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:54 schreef MissMSX het volgende:
Twitterpost
[..]
Het was best een leuke film
Ziek? Waarom weet ik daar niks van? We zijn verdorie bijna getrouwd. Als je dit soort dingen al achterhoudt voor me...quote:
Ik vond de special effects wat over de top en onnodig. Het verhaal op zich hield me wel vastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofMisschien ook eens kijken dan
Ja nee nou, maar lieve schat, ik wilde je daar niet mee belastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziek? Waarom weet ik daar niks van? We zijn verdorie bijna getrouwd. Als je dit soort dingen al achterhoudt voor me...
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, maar lieve schat, ik wilde je daar niet mee belastenIk ben een beetje grieperig... Kom je me verzorgen anders?
Nou ja zeg, die belofte van in goede en slechte tijden en in gezondheid en ziekte is niet van toepassing zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't niet
nou dat is echte liefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't niet
Zullen wij dan maar alsnog gewoon trouwenquote:
Je hebt even verder rondgekeken maar de rest van het aanbod valt toch wat tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar alsnog gewoon trouwen
He, iets met kansen spreiden tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt even verder rondgekeken maar de rest van het aanbod valt toch wat tegen?
Niet vooraf neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja zeg, die belofte van in goede en slechte tijden en in gezondheid en ziekte is niet van toepassing zeker![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, iets met kansen spreiden tochEn ik ben toch bang dat een meisje snel gaat vervelen
![]()
Wie had het sowieso over echte liefde?quote:
Jaja, ik snap je helemaal hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, iets met kansen spreiden tochEn ik ben toch bang dat een meisje snel gaat vervelen
![]()
Nou, als het zo moetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen meisje. Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja he, jij wilt niet eens voor me zorgenquote:
Jawel, maar NAdat we getrouwd zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, jij wilt niet eens voor me zorgen
owquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, maar NAdat we getrouwd zijn
Ik doe dat met alle plezierquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
owDan nog
Ik wil iemand die altijd voor me zorgt, met of zonder trouwring!
Aasgierquote:
quote:
Stik dan maar in die trouwring. Ik zoek wel een beter exemplaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
owDan nog
Ik wil iemand die altijd voor me zorgt, met of zonder trouwring!
Ahgosjie, kun je de plotselinge uitdaging niet aan? *kusjekroel*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij komt er maar zo tussen vallen
Ja, die anderen moeten nog een hoop lerenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stik dan maar in die trouwring. Ik zoek wel een beter exemplaar
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ahgosjie, kun je de plotselinge uitdaging niet aan? *kusjekroel*
Joh pas op, ik ga bijna van je houdenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stik dan maar in die trouwring. Ik zoek wel een beter exemplaar
Ach ja na een tijdje willen ze toch een echte lulquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ahgosjie, kun je de plotselinge uitdaging niet aan? *kusjekroel*
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, die anderen moeten nog een hoop leren
Nee, juist niet, ik wil nu wel een keer een lieve kerelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja na een tijdje willen ze toch een echte lul
You know you want me babyquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, juist niet, ik wil nu wel een keer een lieve kerel
Maar die er wel eentje heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zei je niet echt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Trevland het volgende:
Heb je nog wat anders te bieden danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Joh pas op, ik ga bijna van je houden
Daar neem ik m'n vent voor meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
paardrijden op het strand durf ik niet meer.... maar ik zet wel een wit paard voor de koetsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Op het strand?
En dan mag je als prins op je witte paard aan komen rijden
quote:
Jij hebt nog te weinig drank op vanavondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Koenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
hallo allemaal op deze late vrijdagavond
Ja sorryquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je nog wat anders te bieden danliefde
?
Tigaquote:
Wat een lame replyquote:
Dan doe je maar naar het strand en dan afstappenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
paardrijden op het strand durf ik niet meer.... maar ik zet wel een wit paard voor de koets
Laat? Hij begint netquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Avond Koenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Ja, maar wel een snothoofd ter compensatiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt nog te weinig drank op vanavond
He Koenepoenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Lekker slapen lieverdquote:
Zal ik je eens gijzelen en vastbinden aan mijn bed?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een lame reply
Where's the challenge?
Bij jou kan ik leven van de liefde, maar van Nymphonic verwacht ik wel wat meerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
[..]Een halve dierentuin, een piano en ehm ehm ehm... dat was het wel
Slimyquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar wel een snothoofd ter compensatie
Ja, word je daar high van?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar wel een snothoofd ter compensatie
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij jou kan ik leven van de liefde, maar van Nymphonic verwacht ik wel wat meer
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Zal ik je eens gijzelen en vastbinden aan mijn bed?
Een beetjequote:
Keiharde neukseksquote:
Was dat een stille hint?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is Symphonic en hij is lief ja!
![]()
Dus bij hem kan ik wel ban de liefde leven
Johquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Het is Symphonic en hij is lief ja!
![]()
Dus bij hem kan ik wel ban de liefde leven
Oh dat kut programmaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
had net RTL5 op staan werd fors van bil gegaan net hoorde ik
Jaquote:
Je zegt ook niks op msn..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Even vergeten dat Fok nog aanstond![]()
Snuif je, spuit je, slik je?quote:
Huh wat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
had net RTL5 op staan werd fors van bil gegaan net hoorde ik
Nijntjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Juist wel. En dat is zeker niet wat jij wiltquote:
volgens mij krakten ze door het bed tijdens een forse krikpartijquote:
Hoe kan je dat nou vergetenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Zit er een uitknop op fok?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef RockNijntje het volgende:
Trutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Juist wel. En dat is zeker niet wat jij wilt
Ik wilde het nog even gezegd hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij was hij al wel zo ver
Ja, ik ga hem nu indrukkenquote:
Ook al zo'n bazenreplyquote:
Maar ik wil nog even doorfokkenquote:
quote:
Mijn virusscanner stond uit, 1 keer en meteen ellendequote:
nee, veel te laat al zelfs.quote:
vroege plannen morgen dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, veel te laat al zelfs.
Lekker slapen meisjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, veel te laat al zelfs.
De uitknop is net ingedruktquote:
nee hoor, enorme kutdag vandaag.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vroege plannen morgen dus
Slapen dan
dan kan het morgen alleen maar beterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee hoor, enorme kutdag vandaag.
dus hij had al lang voorbij moeten zijn.
Waarschijnlijk heeft iedereen een levenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
andere SC's waar ik ook rondhang zit geen hond
nee die staan hier allemaal buiten te blaffenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohnee hequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft iedereen een leven
Misschien worden die op dit moment uitgelatenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik moet er ook niet aan denkenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohnee he
een leven buiten Fok
THE HORROR
hier worden de honden niet uitgelaten, hier lopen ze gewoon los over straatquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien worden die op dit moment uitgelaten.
In dit hondeweer?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb in je wat vind je van je boek.. topic gepostquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |