Dan moet je sneller poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:12 schreef PeZu het volgende:
damn even naar het toilet en jullei zijn gelijk een topic of 2 verder
Dan is er dus niets aan de hand, ook met die Rus nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een 8,2 gemiddeld voor alle talen op je rapport...
En dan zeggen dat je het niet kunt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Snap ik, maar met een 8,2 gemiddeld voor alle talen op je rapport...
Je zit weer met knopjes te spelen he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef PeZu het volgende:
jee wat gaan jullei snel, ik pak drinken en we zijn een topic terug
We hebben dit jaar iemand andersquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is er dus niets aan de hand, ook met die Rus niet![]()
* geeft Marijke een kopje thee, een asperientje, een kruik en een kusje op haar voorhoofd.quote:
Ja pezu, stop daar meequote:
Jaquote:
Dankjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
* geeft Marijke een kopje thee, een asperientje, een kruik en een kusje op haar voorhoofd.
NEE.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een PWe hebben een I
?
Ja, PeZu poept te lang, waardoor ie topics mistquote:
quote:
Ik ga morgen toch een SHITload chocola halen, echt, niet te zuinigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
We hebben een PWe hebben een I
?
want op een toilet kun je alleen maar poepenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
PeZu had klaarblijkelijk een PI
Ja, dat had ik ook met scheikunde...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik was beter geweest in Engels als we in de 1e en 2e een andere leraar hadden gehad, laten we het daar op houden
oh nou dan nietquote:
waarom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch een SHITload chocola halen, echt, niet te zuinig
Ja graagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]![]()
Zal ik er nog een voorzichtige knuffel bij doen?![]()
Ja, moet hij zijn wc ook maar niet zo gezellig makenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, PeZu poept te lang, waardoor ie topics mist![]()
Als je topics mist welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
want op een toilet kun je alleen maar poepen_!
Nee hoor, ook kotsen, plassen, masturberen, lezen.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
want op een toilet kun je alleen maar poepen_!
Tudum, tudum tudum tudum....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, moet hij zijn wc ook maar niet zo gezellig maken
Mooi, ik kan ook wel een knuffel gebruiken.quote:
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wcquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee hoor, ook kotsen, plassen, masturberen, lezen.....
dan heb jij zijn wc nog nooit gezienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tudum, tudum tudum tudum....
Weet niet wat daar zo gezellig aan is
Tijdens het poepen kan dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wc
Kloptquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan heb jij zijn wc nog nooit gezien
He Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer
Boek uit (Diepte van Henning Mankell)![]()
Even kijken of ik nu een reviewtje kan schrijven voor dat topic van DaMart anders morgen
Dat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook met scheikunde...Maar vooral veel Engelse tv kijken en Engelstalige muziek luisteren
Hey Bosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Ben ik weer
Boek uit (Diepte van Henning Mankell)![]()
Even kijken of ik nu een reviewtje kan schrijven voor dat topic van DaMart anders morgen
Aaaaaaahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet je wat ik trouwens lekker vind?
Deze
[ afbeelding ]
Ik heb ze laatst gevonden in een supermarkt een dorp verderop.
Is dat wat ik denk dat het is?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
Weet je wat ik trouwens lekker vind?
Deze
[ afbeelding ]
Ik heb ze laatst gevonden in een supermarkt een dorp verderop.
Die vond ik als kind al lekker.quote:
Zo op je boek knoeien bahquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IEUW! Lezen, dat doe je toch niet op de wc
Ik vind de bruine even lekkerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die vond ik als kind al lekker.
Die bruine zijn smerig trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |