Die foto's had ik al wel eens gezien,maar is toch anders dan er echt zittenquote:
ja shitload sjokolaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ken je ze niet?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is dat wat ik denk dat het is?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja shitload sjokolahmhmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ja lekker gelezen (glaasje witte wijn erbij) Prima boek hoorquote:
Ja hoor. Echt wel de moeite waard. Dit is het derde boek wat ik van deze schrijver lees en tot nu toe zijn ze alle drie erg goed bevallen.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een soort witte chocola?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ken je ze niet?Sier ijscups.
En nee, het heeft geen fuck met chocola te maken. Ik dacht altijd van wel, maar er zit geen spatje cacao in.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_chocoladequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ken je ze niet?Sier ijscups.
En nee, het heeft geen fuck met chocola te maken. Ik dacht altijd van wel, maar er zit geen spatje cacao in.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat hier soms ook maar zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ze zijn heel lekker. Een romige zoete smaak of zo. Ik kan het niet uitleggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het een soort witte chocola?Het ziet er in elk geval heel zoet uit
oohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die foto's had ik al wel eens gezien,maar is toch anders dan er echt zitten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Witte_chocolade
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan zei ik nietsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mij
denk het ook niet, het smaakt naar ingeweekt bevroren gezoete papierpulpquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:24 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Maar er zit ook geen cacaoboter in volgens mij
Ik dacht als kind ook altijd dat dat witte chocola was en toen ik echte witte chocola kreeg vond ik dat toch minder lekker.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk het ook niet, het smaakt naar ingeweekt bevroren gezoete papierpulp
Veel plezierquote:
hoe kan iets nou nog minder lekker zijn dan witte chocola?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:27 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik dacht als kind ook altijd dat dat witte chocola was en toen ik echte witte chocola kreeg vond ik dat toch minder lekker.
komquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe kan iets nou nog minder lekker zijn dan witte chocola?
sloeren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom
[ afbeelding ]
gaan we zuipen en sloeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |