Ziek? Waarom weet ik daar niks van? We zijn verdorie bijna getrouwd. Als je dit soort dingen al achterhoudt voor me...quote:
Ik vond de special effects wat over de top en onnodig. Het verhaal op zich hield me wel vastquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
TofMisschien ook eens kijken dan
Ja nee nou, maar lieve schat, ik wilde je daar niet mee belastenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ziek? Waarom weet ik daar niks van? We zijn verdorie bijna getrouwd. Als je dit soort dingen al achterhoudt voor me...
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou, maar lieve schat, ik wilde je daar niet mee belastenIk ben een beetje grieperig... Kom je me verzorgen anders?
Nou ja zeg, die belofte van in goede en slechte tijden en in gezondheid en ziekte is niet van toepassing zekerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't niet
nou dat is echte liefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En me dan aansteken zodat ik maandag met een snotneus loop zeker? Dacht 't niet
Zullen wij dan maar alsnog gewoon trouwenquote:
Je hebt even verder rondgekeken maar de rest van het aanbod valt toch wat tegen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar alsnog gewoon trouwen
He, iets met kansen spreiden tochquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je hebt even verder rondgekeken maar de rest van het aanbod valt toch wat tegen?
Niet vooraf neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja zeg, die belofte van in goede en slechte tijden en in gezondheid en ziekte is niet van toepassing zeker![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, iets met kansen spreiden tochEn ik ben toch bang dat een meisje snel gaat vervelen
![]()
Wie had het sowieso over echte liefde?quote:
Jaja, ik snap je helemaal hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, iets met kansen spreiden tochEn ik ben toch bang dat een meisje snel gaat vervelen
![]()
Nou, als het zo moetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar alsnog gewoon trouwen
Ik ben dan ook geen meisje. Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Ja he, jij wilt niet eens voor me zorgenquote:
Jawel, maar NAdat we getrouwd zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja he, jij wilt niet eens voor me zorgen
owquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jawel, maar NAdat we getrouwd zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |