Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik moet me niet door zule figuren uit de tent laten lokken, maar da's zo moeilijk, af en toe. Maar ik herken nu zoveel van mezelf in Edwin, en daarom reageer ik zo
SuperJack weet alles.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat met Sjors. Die moet ook een beetje van zich laten horen.
En ja hoor, Jack heeft net weer gezien dat Lorena met Bing sprak, en wist meteen dat zij hem wilde waarschuwen.
Ja dat dus, daar ben ik het wel mee eens. Robbie, jij wilt onterecht zien dat iedereen die niet graag naar vrijende homo's kijkt, anti homo is. En dan schiet je in de verdediging, terwijl je eigenlijk niet eens aangevallen wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.
Ik gaf al eerder een voorbeeld van je eigen ouders: je hoeft het niet te zien, je vindt het walgelijk, maar je bent toch niet direct anti-je-ouders of een ouder-hater?
Die hebben ook lekker veel vertrouwen in elkaar.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Murmeli het volgende:
ik zit even terug te kijken, dat gesprek tussen Ludo en Janine. Je denkt toch niet dat ik dat expres heb gedaan? En zij met dat megastoicijnse gezicht: jawel.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die hebben ook lekker veel vertrouwen in elkaar.
Bing was degene die achterlijk bazig liep te doen hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar hij heeft zich laten paaien met dat geld, en ook omdat Lucas zo achterlijk bazig liep te doen in die tent en de opmerking maakte dat hij hem dan maar moest uitkopen.
Maakt het niet goed, mind you, maar eigenlijk vind ik het sowieso niets voor Bing om zoiets te doen, maar goed, er moest weer wat ergernis komen.
Waarom ben ik daar niet eerder op gekomen! Een goede vergelijking.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het moet maar eens duidelijk gesteld worden dat mensen die hèt liever niet hoeven te zien niet direct anti-homo of homo-haters zijn. Ik heb soms het idee dat mensen dat (onterecht) erin wìllen zien.
Ik gaf al eerder een voorbeeld van je eigen ouders: je hoeft het niet te zien, je vindt het walgelijk, maar je bent toch niet direct anti-je-ouders of een ouder-hater?
Ik ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:55 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
SuperJack weet alles.![]()
Overigens ben ik wel benieuwd hoe het gaat aflopen met die tent.
Viel me ook op. Was mooi.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:56 schreef Murmeli het volgende:
ik zit even terug te kijken, dat gesprek tussen Ludo en Janine. Je denkt toch niet dat ik dat expres heb gedaan? En zij met dat megastoicijnse gezicht: jawel.
Ze waren beiden bazig op hun eigen manier. Echter, Bing had al een tent gerund en het was zijn idee voor die tent (als ik het goed heb) alleen Lucas was een geldschieter, en dan is het snel irritant als iemand dan roept "dan koop je me toch uit", als je ergens niet mee eens bent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:42 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bing was degene die achterlijk bazig liep te doen hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sinds kort. In Duitsland is het niet verboden en verder ook niet in bepaalde andere landen.
Ik vind die vergelijking niet hetzelfde, net zoals ik sex tussen twee verschillende sexen ook anders vind, dan sex tussen gelijke sexen.
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat met Sjors. Die moet ook een beetje van zich laten horen.
En ja hoor, Jack heeft net weer gezien dat Lorena met Bing sprak, en wist meteen dat zij hem wilde waarschuwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
Tsja, een interraciale kus tussen een man en een vrouw is toch heel iets anders.
Nee hoor, niks selectief, ik vind het onnatuurlijk, kan er niets aan doen. Ik vind het prima, maar ik hoef het niet te zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:14 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Selectieve verontwaardiging noemen ze zoiets.
Ja, ik dus ook, maar die mening mag je blijkbaar niet uiten van sommige lui hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, niks selectief, ik vind het onnatuurlijk, kan er niets aan doen. Ik vind het prima, maar ik hoef het niet te zien.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:24 schreef Koosnaam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.signatuurloos
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, maar ik had het over combinatie Bing-Sjors in algemene zin.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef Lucas15 het volgende:
Is Sjors weer eens aan het doen met iemand? Ik kijk niet, maar klinkt interessant.
Jij bent ook snel tevreden...quote:
neequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:00 schreef Lucas15 het volgende:
Is Sjors weer eens aan het doen met iemand? Ik kijk niet, maar klinkt interessant.
helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sjors een beetje evil gaat worden. Net als haar moeder.
dat gaat nogalquote:
daar is nu weinig van overquote:En ooit was ze zo vroom en gelovig._!
maar dat vergeten we voor het gemak ffquote:En ze denkt nog wel dat Bing Wiet wilde dumpen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Nee, hoe kun je dat denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucas met Bing? Nee bedankt, Lucas en Edwin
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jou tweede bericht heb ik waarschijnlijk over heen gekeken dan, mijn excusesquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef Liquidist het volgende:
Dit bedoel ik nou Robbie, je reageert alleen op mijn eerste post, maar mijn tweede nuancerende post sla je voor het gemak maar even over. Net zoals je hier alleen lijkt te zijn om homo's te verdedigen, om de rest maar over te slaan. Daar stoor ik mij aan. Een tijdje al, dus nu reageer ik er maar eens op. Dat is mijn goed recht.
Het is zo tekenend, waarom ben je zo geneigd je eigen stereotype te bevestigen?
[..]
Ja dat dus, daar ben ik het wel mee eens. Robbie, jij wilt onterecht zien dat iedereen die niet graag naar vrijende homo's kijkt, anti homo is. En dan schiet je in de verdediging, terwijl je eigenlijk niet eens aangevallen wordt.
Aanvaardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Jou tweede bericht heb ik waarschijnlijk over heen gekeken dan, mijn excuses
Met die Jef weten de schrijvers ook niet wat ze daar nog mee moeten lijkt het. Af en toe een dingetje zoals een brunch met Roos of het thuis opzoeken van zijn medewerker Rik om te kijken hoe het gaat....quote:
das gezellig dat Jef bij mij komt brunchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met die Jef weten de schrijvers ook niet wat ze daar nog mee moeten lijkt het. Af en toe een dingetje zoals een brunch met Roos of het thuis opzoeken van zijn medewerker Rik om te kijken hoe het gaat....
Oh ja, Sjors mag natuurlijk geen anticonceptie gebruiken van de Paus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
als ik de schrijvers van gtst goed inschat, is sjors binnenkort weer zwanger
en dan dit keer van bing.
krijgt ze vervolgens weer wat met danny, die dr vervolgens dumpt omdat hij geen kind van en ander wil, en blijft ze me een duopenotti gezinnetje achter
zolang durex de boel niet sponsort niet nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh ja, Sjors mag natuurlijk geen anticonceptie gebruiken van de Paus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is toch veel te oud voor je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
das gezellig dat Jef bij mij komt brunchen
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man is toch veel te oud voor je?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Over vanavond:En terecht, vermeld er ook even bij wat hij tegen Edwin zei, graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En terecht, vermeld er ook even bij wat hij tegen Edwin zei, graag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Over vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Poppejans het volgende:
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datik las het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
of ze heeft een dikke vette soa opgelopen
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datNeeeee, laat het niet zo zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datBinnen een week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen een week?
ik wil Sjors graag helemaal zien door draaien, of dat ze ineens heel evil wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie haar nu alleen maar thee zetten en een beetje interessant doen met haar nieuwe baan
Dat laatste is misschien het begin van crazyness.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik wil Sjors graag helemaal zien door draaien, of dat ze ineens heel evil wordt
ik zie haar nu alleen maar thee zetten en een beetje interessant doen met haar nieuwe baan
't kan maar zo. De verhalen zijn even op momenteel.quote:
hopelijk wel ja, \misschien wordt ze wel geobsedeerd door Bing en draait ze doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien het begin van crazyness.
en gaat ze samen flippen met Amber de Borderlinerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
hopelijk wel ja, \misschien wordt ze wel geobsedeerd door Bing en draait ze door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
He pa/ma gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb ook wat te vertellen, ik ben homo/lesbie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]heb de preview gezien hoor, heb jezelf wel goed opgelet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
He pa/ma gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb ook wat te vertellen, ik ben homo/lesbie
Ed heeft het aan mijn moeder verteld, moeder heeft het tegen zijn vader verteld.
Ik heb goed opgelet, Ed heeft het inderdaad aan zijn moeder verteld en die aan de vader . Maar wat er in die spoiler staat gebeurd vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb de preview gezien hoor, heb jezelf wel goed opgelet?
Ed heeft het aan mijn moeder verteld, moeder heeft het tegen zijn vader verteld.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
en gaat ze samen flippen met Amber de Borderliner
weet ik, vind het wel een stoere actie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb goed opgelet, Ed heeft het inderdaad aan zijn moeder verteld en die aan de vader . Maar wat er in die spoiler staat gebeurd vanavond
Ach, dan heb je het maar gehad en is direct iedereen op de hoogte. En dat die verjaardag dan verpest is - 't is niet jouw verjaardag.quote:[b] Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:[/[b]
Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]Ja maar Edwin wist al dat zijn vader het al wist. En dan reageert hij zo... Ik had precies hetzelfde gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
Vader voor lul zetten? Hoezo? Ik heb echt een andere definitie van voor lul zetten hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een irritant k@tventje is het al aan het worden, die Edwin. Egoïstisch mormel.![]()
Zijn vader op zijn verjaardag voor lul zetten, jeetje hij wordt al een "in your face type".
Voor iemand die een week geleden uit de kast is gekomen, draait hij wel een beetje door.
Ben benieuwd hoe zijn vader reageert.
Sjors doet er tenminste nog een tijd over om als 'malle' door het leven te gaan.
Yep, zijn vader wou er later over praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vader voor lul zetten? Hoezo? Ik heb echt een andere definitie van voor lul zetten hoor.
de speculaties komen toch voort uit een spoiler, kan je beter in spoiler plaatsen voor de mensen die niks van de spoiler willen wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jongens fantasiën en speculaties hoeven niet in spoilers hè
Alleen voor dingen die zeker weten staan te gebeuren
had je hetzelfde reageert als Sjoerd en Rikki hadden staan zoenen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, zijn vader wou er later over praten.
Nee, natuurlijk niet. Wel als er later over gesproken zou worden, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
had je hetzelfde reageert als Sjoerd en Rikki hadden staan zoenen?
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, zijn vader wou er later over praten.
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.quote:
Kan de actie van Edwin helemaal indenken, zijn vader is gewoon niet ruimdenkend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wel als er later over gesproken zou worden, dat dan weer wel.
Het gaat om het opdringen. Overigens voor ouders zal dat zeker niet hetzelfde zijn. Dat verwacht je toch niet?
luister ook maar eens wat Edwin vertelde tegen Lucasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.
Doet er niet aan af. Hij hoefde dit niet zo te handelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
luister ook maar eens wat Edwin vertelde tegen Lucas
Hoezo is zijn vader niet ruimdenkend. Je kunt ruimdenkend zijn en het moeilijk vinden dat je kind meldt homo te zijn. Niet alle ouders staan meteen te juichen. Ik zeker niet. Ik zal het accepteren, maar ik zal er best wel wat verdriet over hebben en zou willen dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan de actie van Edwin helemaal indenken, zijn vader is gewoon niet ruimdenkend.
Dat gesprek zou toch alleen maar negatief uitpakken.
WAAROM? Het gaat er toch om dat je kind gelukkig is? Het zou mij echt geen reet uitmaken, als mijn kinderen gelukkig zijn dan ben ik dat ook. Zo geldt dat ook voor Bianca.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo is zijn vader niet ruimdenkend. Je kunt ruimdenkend zijn en het moeilijk vinden dat je kind meldt homo te zijn. Niet alle ouders staan meteen te juichen. Ik zeker niet. Ik zal het accepteren, maar ik zal er best wel wat verdriet over hebben en zou willen dat het niet zo was.
Stiekem denk ik dat ze het liever ook anders gezien had. Haar gezicht sprak boekdelen, toen ze het hoorde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WAAROM? Het gaat er toch om dat je kind gelukkig is? Het zou mij echt geen reet uitmaken, als mijn kinderen gelukkig zijn dan ben ik dat ook. Zo geldt dat ook voor Bianca.
Ja dat was ook zo, maar natuurlijk wil hij er later over praten. Om er eerst tussendoor voor proberen te zorgen of hij niet nog hetero kan worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.
Ze heeft het toch uitgelegd? En misschien schrok ze wel omdat ze weet hoe Anton ging reageren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ze het liever ook anders gezien had. Haar gezicht sprak boekdelen, toen ze het hoorde.
Stom natuurlijk, maar wat is daar zo erg aan? Ouders doen over het algemeen niet persé dingen om hun kinderen te pesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo, maar natuurlijk wil hij er later over praten. Om er eerst tussendoor voor proberen te zorgen of hij niet nog hetero kan worden.
Ja duh, je probeert het wel erg goed te praten. Waarom? Het is wat het is, de beelden waren niet mooi, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze heeft het toch uitgelegd? En misschien schrok ze wel omdat ze weet hoe Anton ging reageren?
Je kan ook gewoon respect voor je kinderen hebben, en het accepteren? Wat wil je er aan doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stom natuurlijk, maar wat is daar zo erg aan? Ouders doen over het algemeen niet persé dingen om hun kinderen te pesten.
Zo simpel zit het leven niet in elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon respect voor je kinderen hebben, en het accepteren? Wat wil je er aan doen?
Nee, helaas moeten mensen nog steeds moeilijk doen over dingen waar je helemaal niet moeilijk over hoeft doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo simpel zit het leven niet in elkaar.
Jij bent bi of wat dan ook, dus natuurlijk reageer je zo. Dat snap ik, en daarom hou ik daar ook rekening mee, maar je doet net alsof ouders liever niet hebben dat hun kind geen homo is. Noem me iemand die erom staat te springen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, helaas moeten mensen nog steeds moeilijk doen over dingen waar je helemaal niet moeilijk over hoeft doen.
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht niet dat er ouders zijn die er op hopen of blij van zouden worden, maar er zijn zeker wel ouders die het persoonlijk echt geen probleem vinden, en hooguit jammer vinden omdat de kans op kleinkinderen afneemt of ze bang zijn dat hun kind een moeilijker leven zal hebben.
Neui, dat niet.. iedereen heeft een plaatje in zijn hoofd, en als er iets van afwijkt is dat altijd even wennen of slikken.. ook als je zoon of dochter qua carrière of religie hele andere keuzes maakt dan je had gehoopt of verwacht, of als je zoon bijv met een meisje thuiskomt waar je zelf niet echt kapot van bent. Zo zal elke ouder in zijn leven wel wat slik-momenten hebben, en voor sommige ouders is t feit dat hun zoon of dochter homoseksueel niets meer dan dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.
Er om staan te springen is natuurlijk overdreven he. Maar er zijn wel degelijk ouders die het gewoon niet boeit of hun kind nou homo of hetero is. Ze bestaan echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij bent bi of wat dan ook, dus natuurlijk reageer je zo. Dat snap ik, en daarom hou ik daar ook rekening mee, maar je doet net alsof ouders liever niet hebben dat hun kind geen homo is. Noem me iemand die erom staat te springen.
Rigoreus, maar ben het er wel mee eens, tenzij je homo ouders hebt die je hebben geadopteerd ;Pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.
zo denk ik er zelf wel over in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht niet dat er ouders zijn die er op hopen of blij van zouden worden, maar er zijn zeker wel ouders die het persoonlijk echt geen probleem vinden, en hooguit jammer vinden omdat de kans op kleinkinderen afneemt of ze bang zijn dat hun kind een moeilijker leven zal hebben.
Een uitzondering bevestigt de regel. Er zijn bv ook ouders die hun kinderen misbruiken. Zou je ook niet van ze verwachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er om staan te springen is natuurlijk overdreven he. Maar er zijn wel degelijk ouders die het gewoon niet boeit of hun kind nou homo of hetero is. Ze bestaan echt hoor.
Gek word je ervan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:06 schreef kwiwi het volgende:
Gaan ze nou ineens weer beginnen met reclame tussen het weer en GTST?Ik was juist blij dat dat op een gegeven moment veranderd was waardoor het netjes om 20u begon en niet meer uitliep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |