quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Poppejans het volgende:
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datik las het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef lady-wrb het volgende:
of ze heeft een dikke vette soa opgelopen
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datNeeeee, laat het niet zo zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Over Sjors en Bing, ik las in de tvgids van volgende week datBinnen een week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen een week?
ik wil Sjors graag helemaal zien door draaien, of dat ze ineens heel evil wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie haar nu alleen maar thee zetten en een beetje interessant doen met haar nieuwe baan
Dat laatste is misschien het begin van crazyness.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik wil Sjors graag helemaal zien door draaien, of dat ze ineens heel evil wordt
ik zie haar nu alleen maar thee zetten en een beetje interessant doen met haar nieuwe baan
't kan maar zo. De verhalen zijn even op momenteel.quote:
hopelijk wel ja, \misschien wordt ze wel geobsedeerd door Bing en draait ze doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien het begin van crazyness.
en gaat ze samen flippen met Amber de Borderlinerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
hopelijk wel ja, \misschien wordt ze wel geobsedeerd door Bing en draait ze door
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
He pa/ma gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb ook wat te vertellen, ik ben homo/lesbie
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]heb de preview gezien hoor, heb jezelf wel goed opgelet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
He pa/ma gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb ook wat te vertellen, ik ben homo/lesbie
Ed heeft het aan mijn moeder verteld, moeder heeft het tegen zijn vader verteld.
Ik heb goed opgelet, Ed heeft het inderdaad aan zijn moeder verteld en die aan de vader . Maar wat er in die spoiler staat gebeurd vanavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
heb de preview gezien hoor, heb jezelf wel goed opgelet?
Ed heeft het aan mijn moeder verteld, moeder heeft het tegen zijn vader verteld.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
en gaat ze samen flippen met Amber de Borderliner
weet ik, vind het wel een stoere actie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik heb goed opgelet, Ed heeft het inderdaad aan zijn moeder verteld en die aan de vader . Maar wat er in die spoiler staat gebeurd vanavond
Ach, dan heb je het maar gehad en is direct iedereen op de hoogte. En dat die verjaardag dan verpest is - 't is niet jouw verjaardag.quote:[b] Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:[/[b]
Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]Ja maar Edwin wist al dat zijn vader het al wist. En dan reageert hij zo... Ik had precies hetzelfde gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik homo/lesbie was zou ik het niet op een verjaardag vertellen.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Vader voor lul zetten? Hoezo? Ik heb echt een andere definitie van voor lul zetten hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat een irritant k@tventje is het al aan het worden, die Edwin. Egoïstisch mormel.![]()
Zijn vader op zijn verjaardag voor lul zetten, jeetje hij wordt al een "in your face type".
Voor iemand die een week geleden uit de kast is gekomen, draait hij wel een beetje door.
Ben benieuwd hoe zijn vader reageert.
Sjors doet er tenminste nog een tijd over om als 'malle' door het leven te gaan.
Yep, zijn vader wou er later over praten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vader voor lul zetten? Hoezo? Ik heb echt een andere definitie van voor lul zetten hoor.
de speculaties komen toch voort uit een spoiler, kan je beter in spoiler plaatsen voor de mensen die niks van de spoiler willen wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jongens fantasiën en speculaties hoeven niet in spoilers hè
Alleen voor dingen die zeker weten staan te gebeuren
had je hetzelfde reageert als Sjoerd en Rikki hadden staan zoenen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, zijn vader wou er later over praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |