helaasquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:33 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Sjors een beetje evil gaat worden. Net als haar moeder.
dat gaat nogalquote:
daar is nu weinig van overquote:En ooit was ze zo vroom en gelovig._!
maar dat vergeten we voor het gemak ffquote:En ze denkt nog wel dat Bing Wiet wilde dumpen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Nee, hoe kun je dat denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lucas met Bing? Nee bedankt, Lucas en Edwin
![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Jou tweede bericht heb ik waarschijnlijk over heen gekeken dan, mijn excusesquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef Liquidist het volgende:
Dit bedoel ik nou Robbie, je reageert alleen op mijn eerste post, maar mijn tweede nuancerende post sla je voor het gemak maar even over. Net zoals je hier alleen lijkt te zijn om homo's te verdedigen, om de rest maar over te slaan. Daar stoor ik mij aan. Een tijdje al, dus nu reageer ik er maar eens op. Dat is mijn goed recht.
Het is zo tekenend, waarom ben je zo geneigd je eigen stereotype te bevestigen?
[..]
Ja dat dus, daar ben ik het wel mee eens. Robbie, jij wilt onterecht zien dat iedereen die niet graag naar vrijende homo's kijkt, anti homo is. En dan schiet je in de verdediging, terwijl je eigenlijk niet eens aangevallen wordt.
Aanvaardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Jou tweede bericht heb ik waarschijnlijk over heen gekeken dan, mijn excuses
Met die Jef weten de schrijvers ook niet wat ze daar nog mee moeten lijkt het. Af en toe een dingetje zoals een brunch met Roos of het thuis opzoeken van zijn medewerker Rik om te kijken hoe het gaat....quote:
das gezellig dat Jef bij mij komt brunchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met die Jef weten de schrijvers ook niet wat ze daar nog mee moeten lijkt het. Af en toe een dingetje zoals een brunch met Roos of het thuis opzoeken van zijn medewerker Rik om te kijken hoe het gaat....
Oh ja, Sjors mag natuurlijk geen anticonceptie gebruiken van de Paus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:43 schreef lady-wrb het volgende:
als ik de schrijvers van gtst goed inschat, is sjors binnenkort weer zwanger
en dan dit keer van bing.
krijgt ze vervolgens weer wat met danny, die dr vervolgens dumpt omdat hij geen kind van en ander wil, en blijft ze me een duopenotti gezinnetje achter
zolang durex de boel niet sponsort niet nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Oh ja, Sjors mag natuurlijk geen anticonceptie gebruiken van de Paus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die man is toch veel te oud voor je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
das gezellig dat Jef bij mij komt brunchen
jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man is toch veel te oud voor je?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Over vanavond:En terecht, vermeld er ook even bij wat hij tegen Edwin zei, graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
dat jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En terecht, vermeld er ook even bij wat hij tegen Edwin zei, graag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:04 schreef Stephan1237 het volgende:
Over vanavond:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |