Nee, natuurlijk niet. Wel als er later over gesproken zou worden, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
had je hetzelfde reageert als Sjoerd en Rikki hadden staan zoenen?
Ja, natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Yep, zijn vader wou er later over praten.
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.quote:
Kan de actie van Edwin helemaal indenken, zijn vader is gewoon niet ruimdenkend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Wel als er later over gesproken zou worden, dat dan weer wel.
Het gaat om het opdringen. Overigens voor ouders zal dat zeker niet hetzelfde zijn. Dat verwacht je toch niet?
luister ook maar eens wat Edwin vertelde tegen Lucasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.
Doet er niet aan af. Hij hoefde dit niet zo te handelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
luister ook maar eens wat Edwin vertelde tegen Lucas
Hoezo is zijn vader niet ruimdenkend. Je kunt ruimdenkend zijn en het moeilijk vinden dat je kind meldt homo te zijn. Niet alle ouders staan meteen te juichen. Ik zeker niet. Ik zal het accepteren, maar ik zal er best wel wat verdriet over hebben en zou willen dat het niet zo was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Kan de actie van Edwin helemaal indenken, zijn vader is gewoon niet ruimdenkend.
Dat gesprek zou toch alleen maar negatief uitpakken.
WAAROM? Het gaat er toch om dat je kind gelukkig is? Het zou mij echt geen reet uitmaken, als mijn kinderen gelukkig zijn dan ben ik dat ook. Zo geldt dat ook voor Bianca.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoezo is zijn vader niet ruimdenkend. Je kunt ruimdenkend zijn en het moeilijk vinden dat je kind meldt homo te zijn. Niet alle ouders staan meteen te juichen. Ik zeker niet. Ik zal het accepteren, maar ik zal er best wel wat verdriet over hebben en zou willen dat het niet zo was.
Stiekem denk ik dat ze het liever ook anders gezien had. Haar gezicht sprak boekdelen, toen ze het hoorde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
WAAROM? Het gaat er toch om dat je kind gelukkig is? Het zou mij echt geen reet uitmaken, als mijn kinderen gelukkig zijn dan ben ik dat ook. Zo geldt dat ook voor Bianca.
Ja dat was ook zo, maar natuurlijk wil hij er later over praten. Om er eerst tussendoor voor proberen te zorgen of hij niet nog hetero kan worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan heb ik niet goed gekeken, maar dat was wat hij zei.
Ze heeft het toch uitgelegd? En misschien schrok ze wel omdat ze weet hoe Anton ging reageren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat ze het liever ook anders gezien had. Haar gezicht sprak boekdelen, toen ze het hoorde.
Stom natuurlijk, maar wat is daar zo erg aan? Ouders doen over het algemeen niet persé dingen om hun kinderen te pesten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat was ook zo, maar natuurlijk wil hij er later over praten. Om er eerst tussendoor voor proberen te zorgen of hij niet nog hetero kan worden.
Ja duh, je probeert het wel erg goed te praten. Waarom? Het is wat het is, de beelden waren niet mooi, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze heeft het toch uitgelegd? En misschien schrok ze wel omdat ze weet hoe Anton ging reageren?
Je kan ook gewoon respect voor je kinderen hebben, en het accepteren? Wat wil je er aan doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Stom natuurlijk, maar wat is daar zo erg aan? Ouders doen over het algemeen niet persé dingen om hun kinderen te pesten.
Zo simpel zit het leven niet in elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon respect voor je kinderen hebben, en het accepteren? Wat wil je er aan doen?
Nee, helaas moeten mensen nog steeds moeilijk doen over dingen waar je helemaal niet moeilijk over hoeft doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zo simpel zit het leven niet in elkaar.
Jij bent bi of wat dan ook, dus natuurlijk reageer je zo. Dat snap ik, en daarom hou ik daar ook rekening mee, maar je doet net alsof ouders liever niet hebben dat hun kind geen homo is. Noem me iemand die erom staat te springen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, helaas moeten mensen nog steeds moeilijk doen over dingen waar je helemaal niet moeilijk over hoeft doen.
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht niet dat er ouders zijn die er op hopen of blij van zouden worden, maar er zijn zeker wel ouders die het persoonlijk echt geen probleem vinden, en hooguit jammer vinden omdat de kans op kleinkinderen afneemt of ze bang zijn dat hun kind een moeilijker leven zal hebben.
Neui, dat niet.. iedereen heeft een plaatje in zijn hoofd, en als er iets van afwijkt is dat altijd even wennen of slikken.. ook als je zoon of dochter qua carrière of religie hele andere keuzes maakt dan je had gehoopt of verwacht, of als je zoon bijv met een meisje thuiskomt waar je zelf niet echt kapot van bent. Zo zal elke ouder in zijn leven wel wat slik-momenten hebben, en voor sommige ouders is t feit dat hun zoon of dochter homoseksueel niets meer dan dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.
Er om staan te springen is natuurlijk overdreven he. Maar er zijn wel degelijk ouders die het gewoon niet boeit of hun kind nou homo of hetero is. Ze bestaan echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij bent bi of wat dan ook, dus natuurlijk reageer je zo. Dat snap ik, en daarom hou ik daar ook rekening mee, maar je doet net alsof ouders liever niet hebben dat hun kind geen homo is. Noem me iemand die erom staat te springen.
Rigoreus, maar ben het er wel mee eens, tenzij je homo ouders hebt die je hebben geadopteerd ;Pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat de reden ook moge zijn, niemand staat erom te springen.
zo denk ik er zelf wel over in ieder geval.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Maartel het volgende:
Ik verwacht niet dat er ouders zijn die er op hopen of blij van zouden worden, maar er zijn zeker wel ouders die het persoonlijk echt geen probleem vinden, en hooguit jammer vinden omdat de kans op kleinkinderen afneemt of ze bang zijn dat hun kind een moeilijker leven zal hebben.
Een uitzondering bevestigt de regel. Er zijn bv ook ouders die hun kinderen misbruiken. Zou je ook niet van ze verwachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er om staan te springen is natuurlijk overdreven he. Maar er zijn wel degelijk ouders die het gewoon niet boeit of hun kind nou homo of hetero is. Ze bestaan echt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |