abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:13:11 #51
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_93301516
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Het maakt mij niet uit wat je vervelend vind worden. Eerste huis klopt. Eerste lease auto klopt niet. Opleiding klopt niet. Drie jaar vertraging ook niet. Junior consultant klopt al helemaal niet. Nee, in mijn posts reageer ik op de mensen die claimen dat ik in de problemen ga komen. DAAR reageer ik op.

Zoals je in het vorige topic kon zien maakt het mij niks uit of iemand huurt of koopt of rondreist, of whatever. Allemaal even goede vrienden. Wat mij stoort is dat mensen die zelf stomme keuzes hebben gemaakt op internet gaan verkondigen dat ze hopen dat andere mensen in de shit komen te zitten, alleen maar omdat ze zichzelf daar dan minder slecht bij voelen.

Daar reageer ik dan op door te laten zien dat dat beeld niet per se klopt, want als je ze hier laat praten dan is het straks zo dat het beste wat je kunt doen gewoon lekker blijven huren, betalingsachterstanden hebben, en mensen die wel een huis gekocht hebben proberen weg te zetten als gestoord.
Maar jij reageert ook voornamelijk door met modder terug te gooien richting onze die hard huurders en jezelf op je borst te trommelen. Net zo vervelend..

Het vorige topic heb ik overigens grotendeels gemist omdat de topics de laatste tijd binnen een dag langs stampen en ik in tegenstelling tot bv Xeno niet altijd achter de computer zit te niksen maar zo af en toe mijn salaris ook nog een beetje moet rechtvaardigen :7
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_93301625
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:28 schreef Terrorizer het volgende:
Wow, ik ben ook rijk.

En alle users hier op Fok ook.
Ik niet, boeie
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 12:16:56 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93301631
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:06 schreef BertV het volgende:

[..]

Waarom voel je je zo aangevallen als het niet over jou gaat?
Ik zou me gewoon niet aangesproken voelen.

mensen die lopen te schoppen tegen kopers die:
- doelen op bepaalde koopsituaties
- hebben frustraties
Of een combinatie...

Dat is zo, maar als je dan gaat verkondigen dat je wil dat een hele grote groep mensen in de shit komt, niet omdat die mensen iets misdaan hebben maar gewoon puur en alleen omdat je je dan beter voelt in je eigen situatie (principe van gedeelde smart is halve smart) die je zelf veroorzaakt hebt, en dan andere mensen gaat vertellen dat het domme schapen zijn terwijl duidelijk is dat ze zelf niet met geld om kunnen gaan, dan wil ik daar op reageren. Niet omdat ik me aangevallen voel, want ik weet heus wel dat ik geen domme keuzes heb gemaakt, maar het is hier natuurlijk wel een forum. Kijk, als ik het niet leuk vond om te discussieren en weet ik veel wat, dan zat ik ook niet op fok he.

Als me dan verteld wordt dat ik 'ook zo'n sukkel ben die ook in de shit gaat komen', dan vertel ik gewoon dat dat niet gebeurd, vanwege reden X Y en Z. Omdat het dan op mij wordt betrokken, eerder niet. Dan vind ik het prachtig om iemand die een heel beeld heeft opgebouwd omdat hem dat beter uitkomt uit frustratie over zn eigen situatie, om dan dat beeld onderuit te schoffelen
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:46:03 #54
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93302641
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:00 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Dan moet je ook maar geen auto kopen want er is een kans dat je hem total-loss rijdt.
Cognitieve dissonantie 8)7
De huizenmarkt is volgens de modjes geen zeepbel
pi_93303061
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Kap daar eens mee.
pi_93303093
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Whuzz het volgende:
Als éénverdieners het moeilijk hebben, hoe makkelijk ga ik het dan wel niet krijgen als mijn vriendin straks gaat werken :D

Life is grand! *O*
Goh wat heb ik het toch moeilijk :P Bruto maandlasten : 330 euro. :D

Daarvoor kun je niets meer huren als je meer dan modaal verdient, of je moet je hele leven lang genoegen nemen om in een studentenkamer te wonen, of lekker onzelfstandig blijven en bij moeders aan de tiet blijven hangen. :W
pi_93303108
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:46 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Selectieve perceptie. :+
pi_93303266
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Selectieve perceptie. :+
Cognitieve dissonantie is de benaming voor een bepaald soort selectieve perceptie :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_93303495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Daarvoor kun je niets meer huren als je meer dan modaal verdient, of je moet je hele leven lang genoegen nemen om in een studentenkamer te wonen, of lekker onzelfstandig blijven en bij moeders aan de tiet blijven hangen. :W
Fijn voor je dat je op het juiste moment bent ingestapt! Is ik nu maximaal aflossingsvrij en met variabele rente zou lenen zou ik, met die bruto maandlast, een huis kunnen kopen van een ton, daar koop ik leiden en omgeving niets fatsoenlijks voor.
eten!!!
pi_93314059
Gewoon niet kopen dan word het vanzelf goedkoper ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_93318311
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef xenobinol het volgende:
Gewoon niet kopen dan word het vanzelf goedkoper ;)
De planning daarvoor was inmiddels februari 2012 geworden toch? :')
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:08:38 #62
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93320651
Dit is ook wel een interessante stat:

Het aantal zoekopdrachten naar 'makelaar' in Google gerelateerd aan het aantal daadwerkelijke verkopen van huizen. De correlatie is extreem sterk.
(De Google-indicator is 3 mnd in fase verschoven, dat is ook logisch, mensen gaan eerst googelen naar een makelaar, dan kijken en dan pas kopen.
The End Times are wild
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:12:57 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93320822

Cool. Deze grafiek kun je ook live afbeelden!

Je ziet ook heel sterk ieder jaar in het 4e kwartaal een dip, met daarop gevolgd een sterke opleving. Alleen is die de laatste jaren steeds minder geworden, in 2011 eigenlijk nauwelijks nog zichtbaar.
The End Times are wild
pi_93321243
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Er zijn studenten die voor een 15m2 kamer meer betalen dan 330. :{
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:25:14 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93321374
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:22 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Er zijn studenten die voor een 15m2 kamer meer betalen dan 330. :{
Nou, in het grootste deel van het land huur je voor ca 500 euro gewoon een ruime eengezinswoning met tuin, vier slaapkamers etc. in een nette buurt hoor. Ook wanneer je meer als modaal verdient.

De beneden-modale betaalt voor zoiets netto (dus incl. huursubsidie) zo'n 200 tot 300 euro.

Alleen extreem-beneden-modaal, aka de student, moet 300 euro of meer betalen voor een kamer. Omdat hij de rest van zijn leven toch mag werken en belasting betalen.
The End Times are wild
pi_93321561
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]

Je ziet ook heel sterk ieder jaar in het 4e kwartaal een dip, met daarop gevolgd een sterke opleving. Alleen is die de laatste jaren steeds minder geworden, in 2011 eigenlijk nauwelijks nog zichtbaar.
Cool grafiekje voor de OP
Escaping from a liquidity trap may be impossible, much like light trapped in a black hole.
Op zaterdag 19 november 2011 13:27 schreef Perrin het volgende: En net als van voetbal, heeft iedereen verstand van macro-economie
pi_93321963
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef LXIV het volgende:

Nou, in het grootste deel van het land huur je voor ca 500 euro gewoon een ruime eengezinswoning met tuin, vier slaapkamers etc. in een nette buurt hoor. Ook wanneer je meer als modaal verdient.

Ik vind bij vesteda toch best een redelijk grote particuliere verhuurder in zuidholland toch geen eensgezinswoningen onder de 700. 8-)

http://www.vesteda.com/nl/woningaanbod.aspx?regio=zuid-holland
pi_93322642
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:25 schreef LXIV het volgende:

Als je "het grootste deel" beschouwt als dingen als noord-limburg, west-brabant, groningen, leeuwarden, flevoland, drente, noord-NH... Dat is qua oppervlakte het grooste deel ja. En dan zou het wel kunnen.
Maar als je het "grootste deel" beschouwt als het deel waar de meeste mensen wonen en wíllen wonen, dan toch echt niet hoor. In regio eindhoven is er voor die prijs echt niets met een tuin+4 slaapkamers te huur als je niet 5 jaar wilt of kunt wachten.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:04:58 #69
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_93323486
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:49 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Als je "het grootste deel" beschouwt als dingen als noord-limburg, west-brabant, groningen, leeuwarden, flevoland, drente, noord-NH... Dat is qua oppervlakte het grooste deel ja. En dan zou het wel kunnen.
Maar als je het "grootste deel" beschouwt als het deel waar de meeste mensen wonen en wíllen wonen, dan toch echt niet hoor. In regio eindhoven is er voor die prijs echt niets met een tuin+4 slaapkamers te huur als je niet 5 jaar wilt of kunt wachten.
In Eindhoven zelf wellicht niet, maar in een straal van 15 km eromheen gerust hoor.
The End Times are wild
pi_93324220
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

In Eindhoven zelf wellicht niet, maar in een straal van 15 km eromheen gerust hoor.
Laat ik daar nou wonen (en dat ook precies mijn zoekgebied geweest zijn toen ik een andere woning zocht in regio eindhoven). En nee. Ook daar niet ;)
Echt, ik heb er naar gezocht zoals je wellicht weet en in een straal van 20 Km gaat het je echt niet lukken. Je moet echt ver richting Weert om het te redden. En zelfs daar wordt het voor 500 euro heel krap als je een tuin + 4 kamers wilt. Dan is het al slecht onderhouden of in de oudste en lelijkste buurten.
Je énige kans is wellicht Helmond. Maar dan snap je zelf ook wel waarom ik dat niet echt mee tel....

(als je 5+ jaar wilt wachten op een sociale huurwoning is het wel anders denk ik, maar dat vindt ik zelf nooit een serieuze optie tenzij je al in de regio woont en je op je 18e inschreef ofzo)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:49:40 #71
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93326182
tenzij je al in de regio woont en je op je 18e inschreef ofzo ^O^

Dat is een enorm goed advies voor alle 18 jarige. Zorg dat je een huis krijg voordat je echt ga verdienen!
pi_93330129
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:49 schreef Censuur-152 het volgende:
tenzij je al in de regio woont en je op je 18e inschreef ofzo ^O^

Dat is een enorm goed advies voor alle 18 jarige. Zorg dat je een huis krijg voordat je echt ga verdienen!
Precies... kun je gedurende de ineenstorting lekker huren :D
I'll sing you a lullaby.
pi_93330255
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

ja! Want huren is vrijheid! Zolang je maar in de buurt van pappa en mamma gaat wonen. Wat dat betreft doet Terrorizer het nog het beste van jullie allemaal _O-
pi_93330688
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:12 schreef Whuzz het volgende:

[..]

ja! Want huren is vrijheid! Zolang je maar in de buurt van pappa en mamma gaat wonen. Wat dat betreft doet Terrorizer het nog het beste van jullie allemaal _O-
Ja.... dat is waar..... oooh was ik maar bij moeder thuis gebleven :P
I'll sing you a lullaby.
pi_93336937
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Het aantal zoekopdrachten naar 'makelaar' in Google gerelateerd aan het aantal daadwerkelijke verkopen van huizen. De correlatie is extreem sterk.
(De Google-indicator is 3 mnd in fase verschoven, dat is ook logisch, mensen gaan eerst googelen naar een makelaar, dan kijken en dan pas kopen.
Of komt het doordat funda een groot deel van de rol van de makelaars heeft overgenomen als het gaat om het zoeken naar woningen op internet?

Het zegt erg weinig allemaal.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_93341011
quote:
Klopt dat wel? Als ik een huis ga kopen ga ik niet googlen op 'makelaar', maar ga ik gewoon op funda.nl en jaap.nl kijken. Als ik een huis zou willen verkopen ga ik waarschijnlijk wel googlen op 'makelaar'.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93341294
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Beter kun je als ouder zijnde alvast op hun 13e de kinderen al inschrijven in alle studentensteden. Alleen de inschrijvingskosten per jaar zijn vervelend. :D
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:09:54 #78
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93341516
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:26 schreef xenobinol het volgende:
-2%?

In ieder geval zijn ze uit de ontkenningsfase :D
Het valt niet meer te ontkennen, dus nu maar de downplay-fase
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_93341517
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:00 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Beter kun je als ouder zijnde alvast op hun 13e de kinderen al inschrijven in alle studentensteden. Alleen de inschrijvingskosten per jaar zijn vervelend. :D
Je kan je alleen inschrijven in de gemeente waar je op dat moment woont toch? Mijn inschrijving in Delft was in ieder geval weg na een half jaartje buitenland. Wachttijd is meer dan 8 jaar, heeft dus ook geen zin meer om opnieuw in te schrijven.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:15:00 #80
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93341658
NEPROM heeft het tegen ons. Volgens mij leveren zij een product dat niemand meer wil hebben (doordat de overheid de markt decenia lang verstoord heeft).
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_93341686
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:12 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.google.nl/tren(...)=all&date=all&sort=0

Het lijkt alsof het (internationale) zoekwoordje bankrun al door een opschoon-filter is gehaald.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:20:10 #82
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_93341810
quote:

Goed werk! En sterke analyse.

Ik vind hem alleen voor het monitoren van ontwikkelingen in de toekomst te gevoelig: Men zou dit kunnen beïnvloeden met kunstmatige zoekopdrachten, en zo ten onrechte de indruk kunnen wekken dat de markt aantrekt.

Dit is ongeveer wat BertV ook al aanstipte...

Let wel: We hebben in dit land een geschiedenis van makel-leugenaartjes die "de grens opzoeken" om u een zonnig beeld voor te houden. Een ongelofelijk deel van de media bestaat uit informatie die van hun afkomstig is.
pi_93341892

Het lijkt er op dat Utrecht en Amsterdam de grootste zeepbel hebben :D
I'll sing you a lullaby.
pi_93342471
Whuzz heeft zeker heel vaak zitten googlen op zeker te zijn van zijn aankoop

I'll sing you a lullaby.
pi_93342933
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:09 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Je kan je alleen inschrijven in de gemeente waar je op dat moment woont toch? Mijn inschrijving in Delft was in ieder geval weg na een half jaartje buitenland. Wachttijd is meer dan 8 jaar, heeft dus ook geen zin meer om opnieuw in te schrijven.
Dat lijkt me heel sterk dat je je alleen in je woonplaats kan inschrijven. Ben je in dat half jaar dat je weg was niet een verlengings inschrijvings betaling toendertijd misgelopen.
pi_93343672
het kopers- en huurdersbashen gaat aan mij voorbij. Waar ik mij heel erg kwaad om kan maken is de hoeveelheid geld die verdient is over de rug van naieve kopers. Tussenpersonen, verzekeraars, makelaars etc.

Er is al veel leed onder de mensen. Deels eigen schuld deels schuld van de mooie praatjes. Je werdt voor gek uitgemaakt als je niet kocht. Je moest sterk in je schoenen staan wilde je niet mee gaan in deze hysterie. Het hele nuchtere nadenken was weg.
pi_93343732
dit soort praatjes is één van de voorbeelden. En maar geld verdienen...

http://www.erfpacht-hypotheek.com/huis-kopen-met-erfpacht/
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:31:43 #88
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93343908
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef BeffJeck het volgende:
het kopers- en huurdersbashen gaat aan mij voorbij. Waar ik mij heel erg kwaad om kan maken is de hoeveelheid geld die verdient is over de rug van naieve kopers. Tussenpersonen, verzekeraars, makelaars etc.

Er is al veel leed onder de mensen. Deels eigen schuld deels schuld van de mooie praatjes. Je werdt voor gek uitgemaakt als je niet kocht. Je moest sterk in je schoenen staan wilde je niet mee gaan in deze hysterie. Het hele nuchtere nadenken was weg.
Bedankt voor het compliment
pi_93344060
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:15 schreef droom_econoom8 het volgende:
NEPROM heeft het tegen ons. Volgens mij leveren zij een product dat niemand meer wil hebben (doordat de overheid de markt decenia lang verstoord heeft).
HAHAHAHAHA _O- wat een verzuurde lui!

DOWN DOWN DOWN!!!!11!!! met die huizenprijzen ~O>
pi_93344113
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:24 schreef BeffJeck het volgende:

Er is geen geld verdient, het is gewoon gestolen. Zowel door lammetjes en schaapjes in de val te lokken als doordat inflatie de spaartegoeden in waarde hebben aangetast. Er valt wat voor te zeggen dat mensen een eigen verantwoording hebben, echter naar mijn mening is er in de financiele sector sprake van 'gelegaliseerde oplichting en diefstal'. Het probleem is dat politici en ambtenaren zelf ook diep in het pyramidespel verweven zijn, feitelijk zijn ze dus niet de belangen van alle burgers aan het behartigen. Het zwakke punt van een democratie is dat als je een kritische massa in een pyramidespel lokt de overheden wetten zullen maken die in het belang van dit spel zijn. Het gezonde verstand word genegeerd omwille van pure hebzucht en angst. Voor deze onaangename spanning tussen waanzin en common sense heeft men een naam: "Cognitieve dissonantie"
I'll sing you a lullaby.
pi_93345984
Xeno, het is weer tijd voor je pilletje! Je zinkt weer weg in angsthazerij en alu-hoedjes paranoia _O-
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:33:10 #92
334545 Censuur-152
De modjes zijn de baas
pi_93347776
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:37 schreef Whuzz het volgende:
Xeno, het is weer tijd voor je pilletje! Je zinkt weer weg in angsthazerij en alu-hoedjes paranoia _O-
Hij heeft gelijk en dat weet je zelf ook wel. Waarom zit je anders continue op dit forum?
Je bent bang hé?
pi_93347999
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:33 schreef Censuur-152 het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk en dat weet je zelf ook wel. Waarom zit je anders continue op dit forum?
Je bent bang hé?
Ze zijn allemaal bang. Dat is overduidelijk.
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 15:00:49 #94
16180 crew  CoolGuy
pi_93348857
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:38 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal bang. Dat is overduidelijk.
Ehm...even denken... nee :')
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:05:30 #95
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_93349040
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ehm...even denken... nee :')
jawel jullie zijn bang nu, zeg op
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 15:06:05 #96
16180 crew  CoolGuy
pi_93349061
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:05 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

jawel jullie zijn bang nu, zeg op
Nee :')
pi_93349601
Ik geef toe. Ik ben bang. *sidder* *beef*

:P

Net mijn badkamer meubels besteld. Bij een meubelmaker, handgemaakt, precies op maat, naar mijn wensen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

En ik heb net mijn goede doelen geld overgemaakt dit jaar. Goede doel van dit jaar is gekozen door mijn vriendin.
Voor de negatievo's in dit topic: uiteraard is deze donatie alleen om mijn schuldgevoelens jegens de maatschappij af te kopen!!111one 8)7
En dat werkt dubbel zo goed als je een ánder het doel laat uitzoeken om jouw geld aan uit te geven natuurlijk ;)

Suggestie voor Zaadbal, laat Xeno jouw goede doelen geld uitgeven dit jaar! Samen staan jullie sterk!
Suggestie voor Xeno: Goed doel! :Y
pi_93349669
Van http://www.eigenhuis.nl/h(...)iscaleveranderingen/
quote:
De waarde van een verhuurde woning die in box 3 valt, is gelijk aan de woz-waarde. In sommige gevallen geldt een lagere waarde, zoals voor een permanent verhuurde woning en een woning op erfpachtgrond.
Zelfs de fiscus houdt er al rekening mee dat een woning op erfpachtgrond onverkoopbaar is geworden! _O-
  Moderator zaterdag 26 februari 2011 @ 15:30:59 #99
16180 crew  CoolGuy
pi_93350101
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef Whuzz het volgende:
Ik geef toe. Ik ben bang. *sidder* *beef*

:P

Net mijn badkamer meubels besteld. Bij een meubelmaker, handgemaakt, precies op maat, naar mijn wensen. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

En ik heb net mijn goede doelen geld overgemaakt dit jaar. Goede doel van dit jaar is gekozen door mijn vriendin.
Voor de negatievo's in dit topic: uiteraard is deze donatie alleen om mijn schuldgevoelens jegens de maatschappij af te kopen!!111one 8)7
En dat werkt dubbel zo goed als je een ánder het doel laat uitzoeken om jouw geld aan uit te geven natuurlijk ;)

Suggestie voor Zaadbal, laat Xeno jouw goede doelen geld uitgeven dit jaar! Samen staan jullie sterk!
Suggestie voor Xeno: Goed doel! :Y
Tof, heb je een impressie van de nieuwe meubels?

* CoolGuy gaat ondertussen verder met z'n koffer inpakken. Maandag vertrekt 't vliegtuig :Y
pi_93350471
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Tof, heb je een impressie van de nieuwe meubels?

* CoolGuy gaat ondertussen verder met z'n koffer inpakken. Maandag vertrekt 't vliegtuig :Y
De nieuwe meubels zijn modern en strak (dat is dan ook de stijl van het huis). Wastafel onderkast, bovenkast met spiegel, ingebouwde neonlamp en een langwerpige smalle kast naast de wastafel (voor handdoeken enz).
Kleur is donker kersen, maar met een lak die de houtnerf bewaart, maar de kleur nog dieper maakt, tot bijna zwart. Spiegel is verwarmd, en het bovenkastje krijgt interne electra voor onder andere de laders voor electrische tandenborstels. (dat soort dingen vind je dus niet in de winkel... waarom niet? Ben ik de enige die zijn tandenborstel lader uit het zicht in het kastje wil hebben??)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')