Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in plaats van op de fiets komt ze op de bezem naar school?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met een bochel en een wrat op je neus
Voor wij centraal staan, zitten we alweer in het volgende tpoicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
@Symph; waarom is de Lesbo SC een centraal topic hier en de andere SCs niet
Het bekt wel lekker he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef MPG het volgende:
Meesteres Maraca... Daar zou ik wel eens een beschui... kopje koffie mee willen drinken![]()
...
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
@Symph; waarom is de Lesbo SC een centraal topic hier en de andere SCs niet
Ik las weer eens iets anders hoorquote:
owwww dacht dat het een 'status' wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor wij centraal staan, zitten we alweer in het volgende tpoic....
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef MPG het volgende:
Meesteres Maraca... Daar zou ik wel eens een beschui... kopje koffie mee willen drinken![]()
...
quote:
Post eens foto's? Dan beoordeel ik dat wel.quote:
doe jij dat dan ook even?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Post eens foto's? Dan beoordeel ik dat wel.
Juist...quote:
Dat is het ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwww dacht dat het een 'status' was
Dan ben ik wel een hele trage leerling.quote:
Volgens de reclame mag ik gaan daten met volslanke mensenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef Koen66 het volgende:
whahahaha koffiereclame onder de pagina
Nou, dat vind jij ook echt heeeeeeel vervelend he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de reclame mag ik gaan daten met volslanke mensen![]()
...
Ach, we hebben ze toch al gezien johquote:
Ja, nee, eeeechtquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dat vind jij ook echt heeeeeeel vervelend he?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan ben ik wel een hele trage leerling.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens de reclame mag ik gaan daten met volslanke mensen![]()
...
in mijn fotoboek.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, we hebben ze toch al gezien joh
Ik neem aan dat jij geen leerlingen van 34 hebt.quote:
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen leerlingen van 34 hebt.
Oh jeetje, val je op volslank?quote:
Slaap lekker Suikerbeeeeebquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef friemelaar het volgende:
HELP
Dit topic stond niet vermeld in de general....
Nu heb ik een dubbele aangemaakt
Mart of MPG ?
quote:
quote:
Niet per sequote:
quote:
Welke dubbelequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef friemelaar het volgende:
HELP
Dit topic stond niet vermeld in de general....
Nu heb ik een dubbele aangemaakt
Mart of MPG ?
Ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of juist niet??? Ik weet het niet meer
Weg hoop.. MPG flirt met mooie slimme jonge bij zijn leeftijd horende chicks..quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:03 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ok.Ik kan ook gewoon dik zijn héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met wratten en bochels en een half gebit enzo
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef MPG het volgende:
[..]Dat bedoel ik dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ook ja... Ook...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weg hoop.. MPG flirt met mooie slimme jonge bij zijn leeftijd horende chicks..
Ik ook, dacht dat er weer eens iemand zat te slapen en maakte zelfs een nieuwe aanquote:
Lees ff op pagina 1quote:
Je hebt groot gelijk hoorquote:
quote:
Jepquote:
echt een heel slecht idee, gaan we ook niet doenquote:
Ja, het is al lang kinderbedtijd geweest. Huphup, bedje in, oogjes dicht en snaveltje toe!quote:
Joh, dat is bij dezen wel bewezenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt een heel slecht idee, gaan we ook niet doen
Jawel, topicstatus heet dat, afaik.quote:En centraal is geen status
Slaap lekker Meesteres Maracaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef Maraca het volgende:
Deze juf gaat maar eens slapen. Morgen werkstukken nakijkengelukkig wel met koffie
![]()
ja dat wel, maar daar gaat de KSC veel te hard voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Joh, dat is bij dezen wel bewezen.
[..]
Jawel, topicstatus heet dat, afaik.
slaap lekker, en de volgende periode geef ik je een mooier roosterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef Maraca het volgende:
Deze juf gaat maar eens slapen. Morgen werkstukken nakijkengelukkig wel met koffie
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat wel, maar daar gaat de KSC veel te hard voor
Ik geloof er niks van. Volgens mij zitten de leerlingen geboeid naar je te kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon dik zijn héMet wratten en bochels en een half gebit enzo
no mod?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:12 schreef MPG het volgende:
Overigens is er wel één status die ik nog altijd een keer uit wil proberen...
Trustenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:09 schreef Maraca het volgende:
![]()
Thanks!!quote:
Dit beter?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!!
Helaas versterkt het mijn verdrietige stemming.. Wel mooi trouwens
Lief, nee... Metallica, GM of Bon Jovi of Aerosmith graagquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!!
Vrolijker wel, liever nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
veel vrolijker kan je het niet hebben
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief, nee... Metallica, GM of Bon Jovi of Aerosmith graag
Dank, mooiquote:
vanwaar deze misère, schone jonkvrouw?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!!
Truste Filmpjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef MPG het volgende:
Anyway, ik ga slapen. Morgen weer vroeg dag.
Slaap lekker![]()
Slaap zequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker![]()
Truste MPGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:23 schreef MPG het volgende:
Slaap lekker![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zo, moest er ff it, en val weinigen lastig nu
slaap wel stuitertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, gister was het ook al tot het licht werd Achter de gordijnen en van 7 tot 9 geslapen, dus nu evem wat verloren uurtjes inhalen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
BRULLLLLLLLLLLGILLLLLLLLLLL KRIJSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
Slapen, gister was het ook al tot het licht werd Achter de gordijnen en van 7 tot 9 geslapen, dus nu evem wat verloren uurtjes inhalen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Uhhh?? Hallo?
Lieve lekkere mannen om mee te flirten??![]()
![]()
Godver, waren WIJ nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
godver
jullie gaan vandaag wel heel snel
Nu niet meer zo hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
godver
jullie gaan vandaag wel heel snel
dat zeg jijquote:
ik geloof jou meteenquote:
GF-jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg jij![]()
draaideurpoes![]()
Flits, Flits, Flits...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik zo lekker wat eten
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Flits, Flits, Flits...
Weet je zeker dat JIJ geen KTP bent??
smakelijk Gfquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik zo lekker wat eten
Ja het is óf hier snel óf ergens anders met nadenken wat je postquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jongens, lieve jongens, ga slapen of post meer
even een Big Mac wegwerkenquote:
Jakkesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even een Big Mac wegwerken![]()
Das 3 happen toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
even een Big Mac wegwerken![]()
voor mij welquote:
Ik kan je moeilijk virtueel gaan kietelenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moe![]()
Wil niet slapen voor ik weer vrolijk ben
normaal bij mij ookquote:
Nouquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik kan je moeilijk virtueel gaan kietelen
quote:
Moet sllllapen ofzo denk ik.. Wil niettttt.. Rotte dromenquote:
Was een grapje schat, ik snap het wel dat je liever niet gaat slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet sllllapen ofzo denk ik.. Wil niettttt.. Rotte dromen
Weet ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was een grapje schat, ik snap het wel dat je liever niet gaat slapen
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was het gezellie vandaag GF, nog bekende van mij gezien ?
en nou weet je nog steeds niet wiequote:
Nee, maar namen en internet en nee, geen goed ideequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en nou weet je nog steeds niet wie
Trustequote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:08 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga slapen![]()
Trusten GF![]()
Trusten Draaideurpoesje![]()
en morgen schijnt de zon weer
slaap ze friemelquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:08 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga slapen![]()
Trusten GF![]()
Trusten Draaideurpoesje![]()
en morgen schijnt de zon weer
iddquote:Op vrijdag 25 februari 2011 03:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nee, maar namen en internet en nee, geen goed idee![]()
Ik ga d'r zo langzamerhand de pannen eens opgooien dadelijk
quote:Top 100 van donderdag 24 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
14. 295 LovelyLady
15. 292 Whiskers2009
31. 187 friemelaar
32. 180 MPG
33. 176 Stuart
39. 166 Marijkezwolle
41. 164 TheFamousMan
43. 163 Trevland
61. 142 pgrferrari
76. 118 MaleDuck
79. 117 Dr_Flash
99. 103 goldfinger1963
Marijkjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ik was de hele week al een beetje snotterig, maar nu heb ik ook keelpijnIk wil niet ziek worden
't heerstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Ik was de hele week al een beetje snotterig, maar nu heb ik ook keelpijnIk wil niet ziek worden
Goedemorgen lieve Wokquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkje![]()
knuffellinuxbabe
![]()
stress helpt tegen ziek worden![]()
maar dat is ook maar tijdelijk
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
goedemorgenlaatste echte vakantiedag, nu gaat het weekend bijna in
een gezellige verjaardag in Vlaardingen!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Wok![]()
Knuffelhacker
Bij mij niet, dan ben ik alleen maar eerder ziek door een verlaagde weerstand
[..]
GoedemorgenGeniet er nog maar even van dan
a422quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
goedemorgenlaatste echte vakantiedag, nu gaat het weekend bijna in
ohwquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Wok![]()
Knuffelhacker
Bij mij niet, dan ben ik alleen maar eerder ziek door een verlaagde weerstand
hoiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
a422
[..]
ohw, bij mij is het dan dat ik geen tijd heb om ziek te zijn. tot de stress over is, dan komt de klap
Gezelligquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een gezellige verjaardag in Vlaardingen!![]()
Van Leiden naar Vlaardingen, maar we mogen gezellig blijven eten daar!Ivm mogelijke files
Oeh ja, dat zou ik normaal ook hebben jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
a422
[..]
ohw, bij mij is het dan dat ik geen tijd heb om ziek te zijn. tot de stress over is, dan komt de klap
dankje, En misschien moet je eens dat product van Danone gaan drinken, actimel ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GezelligEen lekker dagje weg dus
Veel plezier
[..]
Oeh ja, dat zou ik normaal ook hebben jaWare het niet dat mijn weerstand nu al een hele tijd veel te lag is
Ik hoop dat ik me na vandaag gewoon beter voel
Ik slik vitamines enzo, maar het wordt gewoon tijd voor minder gedoe, dan kan ik wat meer uitrusten en bijtankenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dankje, En misschien moet je eens dat product van Danone gaan drinken, actimel ofzo?
hoezo slik je vitamines?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slik vitamines enzo, maar het wordt gewoon tijd voor minder gedoe, dan kan ik wat meer uitrusten en bijtanken
dat schijnt niet te helpen en zelfs slecht te zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik slik vitamines enzo, maar het wordt gewoon tijd voor minder gedoe, dan kan ik wat meer uitrusten en bijtanken
een bron:http://www.bndestem.nl/al(...)aminenmisleiding.ecequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat schijnt niet te helpen en zelfs slecht te zijn![]()
daarom eet ik geen groente, dat wist ik al jaren
quote:
Nou gewoon, van die vitaminepillenquote:
Nou, sommige vitamines neem je alleen op in combinatie met andere voedingsstoffen. Maar dat het ongezond is kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat schijnt niet te helpen en zelfs slecht te zijn![]()
daarom eet ik geen groente, dat wist ik al jaren
alhoewel je soms dingen niet door je strot kunt kauwenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:06 schreef Ajacied422 het volgende:
groente is lekkeralhoewel je soms dingen niet door je strot kunt kauwen
![]()
ah,quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die vitaminepillen
[..]
Nou, sommige vitamines neem je alleen op in combinatie met andere voedingsstoffen. Maar dat het ongezond is kan ik me niet voorstellen
En groentenBovendien eet jij wel groenten toch?
Ja sommige vitaminen mag je niet te veel eten nee... maar een overschot vitamine c plas je gewoon uit hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bron:http://www.bndestem.nl/al(...)aminenmisleiding.ece
[..]
o ja, ik eet ze welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou gewoon, van die vitaminepillen
[..]
Nou, sommige vitamines neem je alleen op in combinatie met andere voedingsstoffen. Maar dat het ongezond is kan ik me niet voorstellen
En groentenBovendien eet jij wel groenten toch?
Ehm, lasagne is geen groente he?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alhoewel je soms dingen niet door je strot kunt kauwenzoals asperges, lasagne, spruitjes
Keequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik eet ze welde hollandse pot, die lust ik niet
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lasagne is geen groente he?![]()
Neequote:
eigenlijk zo een beetje alles, behalve gekookte groente en aardappelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
KeeWaar houd je dan van? Rijst/pastagerechten? Dat soort dingen?
Goedemorgen Martquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen.
...voor zo ver ik wakker ben dan.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eigenlijk zo een beetje alles, behalve gekookte groente en aardappelen.
en daar is zuurkool weer een uitzondering op
wuivende geliefdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen.
...voor zover ik wakker ben dan.
goeiemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:10 schreef DaMart het volgende:
En goedemorgen.
...voor zover ik wakker ben dan.
Epic fail van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, lasagne is geen groente he?![]()
gooi andijvie, witlof, bloemkool whatever in een wok en ik eet hetquote:
Het is nog vroegquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goeiemorgen
[..]
Epic fail van mij
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gooi andijvie, witlof, bloemkool whatever in een wok en ik eet het
Lekker heet zeker?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gooi andijvie, witlof, bloemkool whatever in een wok en ik eet het
Open widequote:
daar houdt ik van ja, heetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Broccoli met Gehaktballen in Kaussaus is een aanrader![]()
Snijbonen met gehaktballen in satesaus ook
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar houdt ik van ja, heet
Oh, houdt jij daarvanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker hoorWanneer kom je iets verplaatsen?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
dat 1e eten we zovaak met die saus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als er maar een sausje bij zit?
Ik ben meer van de gemakkelijke en snelle dingen, zoals pasta/rijst met prut of aardappelpuree met groenten. Gehaktballen maak ik eens in het haar ofzo
ik houw ervanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, houdt jij daarvan![]()
Lekker hoorWanneer kom je iets verplaatsen?
Dan houw jij vast ook van bouwenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
deze kaassaus
[ afbeelding ]
en deze satesaus
zeg maar wat er gebouwd moet worden, dan neem ik het juiste gereedschap meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan houw jij vast ook van bouwenDus wanneer kan ik je hier verwachten meneer de klussert
die is ook lekker, maar die gebruik ik voor de patatjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkeerde satesaus.
er is maar 1 goede sate saus, van wijko
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
nog 10 minuutjes en dan kan ik de kleine weer naar school brengen
tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer goed met mijn thuiswerkcomputer... BSOD met IRQL_DRIVER_LESS_NOT_EQUAL tijdens opstarten... dat ding staat dus echt op instorten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
nog 10 minuutjes en dan kan ik de kleine weer naar school brengen
alles sterftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer goed met mijn thuiswerkcomputer... BSOD met IRQL_DRIVER_LESS_NOT_EQUAL tijdens opstarten... dat ding staat dus echt op instorten.
Mogguhquote:
leuke meldingen altijd, ik duim voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat koffie lekker was op een ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles sterft
[..]
Mogguh
oh ooh de koffie begint te werken
Ik kan nu inloggen, dus heb de forwarder van Outlook naar mijn Gmail maar weer aangezet en ben nu documenten naar mezelf aan het mailenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuke meldingen altijd, ik duim voor je
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
moet eigenlijk nog Duits en Nederlands maken...
Tijd zat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdag
Zooooombieeeeee.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
Hoe kan ik de mail fwden naar m'n GMAIL vanuit outlook??:oquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nu inloggen, dus heb de forwarder van Outlook naar mijn Gmail maar weer aangezet en ben nu documenten naar mezelf aan het mailen.
Ik heb nog een oude computer van werk in de berging beneden staan. Ik denk dat ik die van het weekend even tot leven ga proberen te wekken.
barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hoe kan ik de mail fwden naar m'n GMAIL vanuit outlook??:o
ik wil dat ook, maar dat lukt me niet
Misschien heb je al gegoogled?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangemaakt als contactpersoon, en onder het menu 'extra' een regel aangemaakt waarin alle binnenkomende mail met mijn naam in het Aan- of CC'veld naar dat adres worden doorgestuurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:52 schreef RockNijntje het volgende:
oh over een kwartier moet ik gaan, moet nog alles doen, maar ik haal het wel
Jaaaaaah zoiets was het inderdaad. Wel een ander lied dat wel maar als ik een leuk lied hoor dan bler ik altijd heel enthousiast mee en maak dan ook nog heel enthousiast handbewegingen(denk aan armen wijd uitspreiden en mijn handen die bewegen als een soort dirigent). Dat is niet erg in the privacy of your own home. Maar als je voor het stoplicht staat en je doet dat staat het een beetje vreemd.quote:
Tot laterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:57 schreef RockNijntje het volgende:
omg dit is irritant, alles springt doorelkaar heen
Ik ga maar
Iets met nekpijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg maar wat er gebouwd moet worden, dan neem ik het juiste gereedschap mee
de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heb je al gegoogled?
quote:
Goedemorgen meisjequote:
Nee, Wok zijn getrainde handenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een massagekussen dus?
[..]
Goedemorgen LL.
Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Ik houd van googlequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
over 20 jaar is het werkwoord "denken" uit het woordenboek verdwenen en is vervangen door "googlen"
He Solquote:
Google is heel fijnquote:
Mwah denk dat het wel goed gaat, er is er maar 1 ziek hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een massagekussen dus?
[..]
Goedemorgen LL.
Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Wokquote:
Goeiemorgen meisjequote:
Solquote:
Hoiquote:
Lekker gestreken gisteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah denk dat het wel goed gaat, er is er maar 1 ziek hoor
[..]
Wok![]()
[..]
Goeiemorgen meisje
[..]
Sol![]()
[..]
Hoi![]()
![]()
gouwe klauwe FTWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Wok zijn getrainde handen
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Google is heel fijn
maar als ik iets vraag dan hoef ik niet als antwoord " google it"
QFTquote:
Let me google that for you!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaMaar tegenwoordig is overal wel antwoord op te vinden
Dus een beetje zelf effort doen om een antwoord te vinden houd ik ook wel van
Als ik iets niet weet google ik vaak wel trouwens
![]()
Dat kan ik zelf welquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaMaar tegenwoordig is overal wel antwoord op te vinden
Dus een beetje zelf effort doen om een antwoord te vinden houd ik ook wel van
Als ik iets niet weet google ik vaak wel trouwens
![]()
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zelf iets googlen ok..
maar als ik aan DM vraag hoe hij dat gedaan heeft hoef ik niet een "google it" terug.. (niet van DM I know .. ) lekker individualistisch.. met elkaar communiceren en elkaar iets vragen kan ook nog hoor
up close and personal??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eensIk houd sowieso wel van persoonlijke uitleg
![]()
Precies. Als iemand het antwoord al weet, dan is dat bovendien vaak sneller dan het juiste antwoord tussen alle irrelevante Googleresultaten vandaan zien te vissen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zelf iets googlen ok..
maar als ik aan DM vraag hoe hij dat gedaan heeft hoef ik niet een "google it" terug.. (niet van DM I know .. ) lekker individualistisch.. met elkaar communiceren en elkaar iets vragen kan ook nog hoor
Dat ligt aan de persoonquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Als iemand het antwoord al weet, dan is dat bovendien vaak sneller dan het juiste antwoord tussen alle irrelevante Googleresultaten vandaan zien te vissen.
Maar ja, met grote bagger probeert die kleuter natuurlijk zijn kleine zaakje te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is verliefd
of je bent verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
heeft ze lakens over de stereo gedaan ??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn zus draait allemaal gecoverde muziek
Nee, glee en dat soort neppe namaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeft ze lakens over de stereo gedaan ??
Naar schatting 80% van alles wat nu populair is is zowiezo gecoverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn zus draait allemaal gecoverde muziek
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Lovely, was de lang verwachtte mail nog gekomen gisteren ?
Gewoon wat Queen, the verve, The cranberries dat kan er bij mij wel inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Naar schatting 80% van alles wat nu populair is is zowiezo gecoverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |