Ik dacht dat koffie lekker was op een ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles sterft
[..]
Mogguh
oh ooh de koffie begint te werken
Ik kan nu inloggen, dus heb de forwarder van Outlook naar mijn Gmail maar weer aangezet en ben nu documenten naar mezelf aan het mailenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuke meldingen altijd, ik duim voor je
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
moet eigenlijk nog Duits en Nederlands maken...
Tijd zat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdag
Zooooombieeeeee.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
Hoe kan ik de mail fwden naar m'n GMAIL vanuit outlook??:oquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan nu inloggen, dus heb de forwarder van Outlook naar mijn Gmail maar weer aangezet en ben nu documenten naar mezelf aan het mailen.
Ik heb nog een oude computer van werk in de berging beneden staan. Ik denk dat ik die van het weekend even tot leven ga proberen te wekken.
barretjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hoe kan ik de mail fwden naar m'n GMAIL vanuit outlook??:o
ik wil dat ook, maar dat lukt me niet
Misschien heb je al gegoogled?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf aangemaakt als contactpersoon, en onder het menu 'extra' een regel aangemaakt waarin alle binnenkomende mail met mijn naam in het Aan- of CC'veld naar dat adres worden doorgestuurd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:52 schreef RockNijntje het volgende:
oh over een kwartier moet ik gaan, moet nog alles doen, maar ik haal het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |