Dan houw jij vast ook van bouwenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
deze kaassaus
[ afbeelding ]
en deze satesaus
zeg maar wat er gebouwd moet worden, dan neem ik het juiste gereedschap meequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan houw jij vast ook van bouwenDus wanneer kan ik je hier verwachten meneer de klussert
die is ook lekker, maar die gebruik ik voor de patatjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
verkeerde satesaus.
er is maar 1 goede sate saus, van wijko
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
nog 10 minuutjes en dan kan ik de kleine weer naar school brengen
tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer goed met mijn thuiswerkcomputer... BSOD met IRQL_DRIVER_LESS_NOT_EQUAL tijdens opstarten... dat ding staat dus echt op instorten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh
nog 10 minuutjes en dan kan ik de kleine weer naar school brengen
alles sterftquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Gaat weer goed met mijn thuiswerkcomputer... BSOD met IRQL_DRIVER_LESS_NOT_EQUAL tijdens opstarten... dat ding staat dus echt op instorten.
Mogguhquote:
leuke meldingen altijd, ik duim voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:20 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat koffie lekker was op een ochtendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alles sterft
[..]
Mogguh
oh ooh de koffie begint te werken
Ik kan nu inloggen, dus heb de forwarder van Outlook naar mijn Gmail maar weer aangezet en ben nu documenten naar mezelf aan het mailenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leuke meldingen altijd, ik duim voor je
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdagquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef RockNijntje het volgende:
moet eigenlijk nog Duits en Nederlands maken...
Tijd zat dusquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb een Biologie proefwerk Dinsdag
Zooooombieeeeee.....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:42 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen lieve fokkertjes![]()
Note to self. Er is niets mis met zingen in de auto maahaar maak geen gekke bewegingen met je armen en zing niet zo uit volle borst mee dat de automobilisten in de auto naast je denken dat je gek bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |