Jaaaaaah zoiets was het inderdaad. Wel een ander lied dat wel maar als ik een leuk lied hoor dan bler ik altijd heel enthousiast mee en maak dan ook nog heel enthousiast handbewegingen(denk aan armen wijd uitspreiden en mijn handen die bewegen als een soort dirigent). Dat is niet erg in the privacy of your own home. Maar als je voor het stoplicht staat en je doet dat staat het een beetje vreemd.quote:
Tot laterquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:57 schreef RockNijntje het volgende:
omg dit is irritant, alles springt doorelkaar heen
Ik ga maar
Iets met nekpijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg maar wat er gebouwd moet worden, dan neem ik het juiste gereedschap mee
de jeugd van tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien heb je al gegoogled?
quote:
Goedemorgen meisjequote:
Nee, Wok zijn getrainde handenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een massagekussen dus?
[..]
Goedemorgen LL.
Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Ik houd van googlequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig
over 20 jaar is het werkwoord "denken" uit het woordenboek verdwenen en is vervangen door "googlen"
He Solquote:
Google is heel fijnquote:
Mwah denk dat het wel goed gaat, er is er maar 1 ziek hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een massagekussen dus?
[..]
Goedemorgen LL.
Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Wokquote:
Goeiemorgen meisjequote:
Solquote:
Hoiquote:
Lekker gestreken gisteren?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwah denk dat het wel goed gaat, er is er maar 1 ziek hoor
[..]
Wok![]()
[..]
Goeiemorgen meisje
[..]
Sol![]()
[..]
Hoi![]()
![]()
gouwe klauwe FTWquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Wok zijn getrainde handen
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Google is heel fijn
maar als ik iets vraag dan hoef ik niet als antwoord " google it"
QFTquote:
Let me google that for you!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaMaar tegenwoordig is overal wel antwoord op te vinden
Dus een beetje zelf effort doen om een antwoord te vinden houd ik ook wel van
Als ik iets niet weet google ik vaak wel trouwens
![]()
Dat kan ik zelf welquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook gewoon weten jaMaar tegenwoordig is overal wel antwoord op te vinden
Dus een beetje zelf effort doen om een antwoord te vinden houd ik ook wel van
Als ik iets niet weet google ik vaak wel trouwens
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |