Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zelf iets googlen ok..
maar als ik aan DM vraag hoe hij dat gedaan heeft hoef ik niet een "google it" terug.. (niet van DM I know .. ) lekker individualistisch.. met elkaar communiceren en elkaar iets vragen kan ook nog hoor
up close and personal??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eensIk houd sowieso wel van persoonlijke uitleg
![]()
Precies. Als iemand het antwoord al weet, dan is dat bovendien vaak sneller dan het juiste antwoord tussen alle irrelevante Googleresultaten vandaan zien te vissen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zelf iets googlen ok..
maar als ik aan DM vraag hoe hij dat gedaan heeft hoef ik niet een "google it" terug.. (niet van DM I know .. ) lekker individualistisch.. met elkaar communiceren en elkaar iets vragen kan ook nog hoor
Dat ligt aan de persoonquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Als iemand het antwoord al weet, dan is dat bovendien vaak sneller dan het juiste antwoord tussen alle irrelevante Googleresultaten vandaan zien te vissen.
Maar ja, met grote bagger probeert die kleuter natuurlijk zijn kleine zaakje te compenseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 is verliefd
of je bent verkochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
heeft ze lakens over de stereo gedaan ??quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn zus draait allemaal gecoverde muziek
Nee, glee en dat soort neppe namaakquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heeft ze lakens over de stereo gedaan ??
Naar schatting 80% van alles wat nu populair is is zowiezo gecoverdquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Mn zus draait allemaal gecoverde muziek
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hey Lovely, was de lang verwachtte mail nog gekomen gisteren ?
Gewoon wat Queen, the verve, The cranberries dat kan er bij mij wel inquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Naar schatting 80% van alles wat nu populair is is zowiezo gecoverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |