?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef H4nsolo het volgende:
Helden!
Ik zoek een nummer met daarin de tekst: heeeeeeeey men heeeeeey men.
Zou ook Amen kunnen zijn. Zware stem, btje dance nummertje
Alvast bedankt!
Owja lijkt een btje Afrojack style
Ik zocht op "Tot hier en niet verder" discovery muziek, en dan in google een periode kiezen (ik koos om te zoeken op 'laatste maand') en toen kwam ik hier uit http://www.muziekindereclame.nl/nummer_oproep.php en daar stond het ergens in de comments.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Woep het volgende:
wooT tnx !waar zoek je op dan? kon niks vinden
Jaaaaaaaaaaaaah! held!!!!! thx thx thx!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef H4nsolo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah! held!!!!! thx thx thx!
Thanks!quote:
Het grootste gedeelte van het filmpje is hetzelfde liedje. Van 0:10 tot 0:20 is wel een goed voorbeeld van het liedje waar het om draait.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er zitten heel veel verschillende liedjes onder. Welke wil je weten?
Volgens Shazam (kan het niet controleren, staat niet op Youtube) is het het nummer 1:a Augusti van Groupa, van het album Fjalar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Creeg het volgende:
Ik vind het een prachtig pianospel. Het was vanavond bij DWDD. Herkend iemand dit pianostuk? Zoja, wat is de naam etc.
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Rick_dB het volgende:
er was van een radio (3fm/538 i dunno) een valentijns cd uitgebracht, kan hem alleen niet vinden. hoe heet deze cd?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Volgens Shazam (kan het niet controleren, staat niet op Youtube) is het het nummer 1:a Augusti van Groupa, van het album Fjalar.
Zoals op deze pagina, nummer 5.
Edit: Ik heb 'm even gedownload, en het is 'm niet.
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Maar misschien is het knuffelrock 2011 ?
Dit is meer een topic voor mensen die opzoek zijn naar een bepaald nummer niet naar cd's o.i.d.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedankt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Rick_dB het volgende:
er was van een radio (3fm/538 i dunno) een valentijns cd uitgebracht, kan hem alleen niet vinden. hoe heet deze cd?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Maar misschien is het knuffelrock 2011 ?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedankt
De titel van een album zoeken kan prima in dit topic hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit is meer een topic voor mensen die opzoek zijn naar een bepaald nummer niet naar cd's o.i.d.
Eliza Doolittle - Pack Upquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef Dikkerd het volgende:
Hoi,
Ik zoek een liedje waar de zangeres op den duur "twiet twiet, twiet twiet twiet" zingt. Dit liedje heb ik geloof ik een maand of 3 geleden op de radio gehoord. Kan iemand mij vertellen welk liedje dit is?
Ok, mijn fout.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De titel van een album zoeken kan prima in dit topic hoor.
Geweldig! Dank je wel! Heb er zo lang naar gezocht!quote:
Graag gedaan. Het nummer zelf ken ik niet eens heel goed maar er is hier al zo vaak gevraagd naar iets met tweet tweet de laatste tijd dat ik het gelijk wistquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Dikkerd het volgende:
[..]
Geweldig! Dank je wel! Heb er zo lang naar gezocht!
Origineel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef UncleSam het volgende:
Lol komt ie:
http://vocaroo.com/?media=vrBKSMsP04jPsBkUq
Het schept gewoon meer duidelijkheid met wat je bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef UncleSam het volgende:
Jaaa, ik heb t je ook wel heel makkelijk gemaakt he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
ik zoek een nummer dat ik een paar jaar geleden heb gehoord, kan het niet meer terugvinden.
Was met een neger met een hoge stem die had een busje en dan gingen er allemaal nerds in en kwamen eruit als lekkere wijven en die ging hij trainen ofzo.
Herkent iemand dit nummer??
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Loppe het volgende:
Iemand die weet welke artiest of song dit is?
Lijkt op Moby.
You're welcome.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef Rumille het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12226607
Iemand de muziek die rond 44:00 begint?
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat er in de afgelopen jaren een vrij modern nummer is uit gekomen, met exact dezelfde achtergrond muziek (iets sneller misschien)
Maar ik kan er echt niet op komen.
Iemand?
(ik denk dus dat de text compleet anders is, daarom is het erg moeilijk te vinden)
Dank u! Beroerd nummer trouwens, als ik zo luisterquote:
weet niet of dit je verder gaat helpen (geen verstand van die zender, dus weet niet of een mix daar meer dan een uur duurt)?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef Thas het volgende:
Hey,
heeft iemand een idee hoe het nummer heette wat net (~1:19 12-3-2011) op Slam FM was?
Volgens mij is er nu Clubbin Live en daar hebben ze nooit een playlist van op de website..
Het is als het goed is uit een set van Paul van Dyk maar er wordt voor de rest ook geen naam genoemd oid.
Slagsmålsklubben?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:22 schreef Cudles het volgende:
Ik ben op zoek naar een Scandinavisch techno/house liedje. De artiest heet iets van scrubbenkubben of fernekasten ofzo. Maarja als je dat googled geeft ie geen resultaten![]()
Het is volgens mij niet totaal onbekend
Gokjes:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer met een heel aanstekelijk (hoog) melodietje. Volgens mij is het eind jaren '90/begin jaren '00 uitgebracht en ik dacht eerst dat het van DJ Jean was (niet dus).
Bedankt, maar ik ben er vrij zeker van dat die er vóór kwam, deze was in ieder geval van Paul Van Dykquote:Op zaterdag 12 maart 2011 08:19 schreef kvd het volgende:
[..]
weet niet of dit je verder gaat helpen (geen verstand van die zender, dus weet niet of een mix daar meer dan een uur duurt)?
http://www.relisten.nl/playlists/slamfm/12-03-2011.html
Sunnery James & Ryan Marciano Mix
Gokje:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wie weet hoe het nummer heet of van wie dit is:
- klinkt wat Afrikaans
- weinig zang, wel zoiets als 'a ja ja ja ja jee, a ja ja ja ja jee' (snel gezongen, herhaalt nog een paar keer)
- lekker om op te dansen![]()
Hoor het graag!
Uur zoeken bracht me naar: http://www.discogs.com/Cosa-Nostra-Girl-Talk/release/1533113quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Qunix het volgende:
Hallo,
Ik ben opzoek naar artiest en titel van dit nummer:
(vanaf 07:34 tot het eind)
Zelfs Shazam weet het niet.
Alvast enorm bedankt!
Nice! Ik heb er 2 uur aan gespendeerd zonder succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Uur zoeken bracht me naar: http://www.discogs.com/Cosa-Nostra-Girl-Talk/release/1533113
weet nog niet welke remix
edit:
hebbes: Cosa Nostra - Girl Talk (Sharp 'Star Bar' Vocal)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Rnnz het volgende:
Ik ben op zoek naar een dance-nummer met een heel aanstekelijk (hoog) melodietje. Volgens mij is het eind jaren '90/begin jaren '00 uitgebracht en ik dacht eerst dat het van DJ Jean was (niet dus).
Jeej!!!! Dat is hem, dank is groot!quote:
\o/ Graag gedaan!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Jeej!!!! Dat is hem, dank is groot!
Ja, ik weet het.. ze zijn het in ieder geval allemaal niet. Ik dacht hem even gevonden te hebben, het is wel een vergelijkbaar (hoog) deuntje:quote:
En mijn 2 gokjes?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.. ze zijn het in ieder geval allemaal niet. Ik dacht hem even gevonden te hebben, het is wel een vergelijkbaar (hoog) deuntje:
Het is volgens mij ook wat meer de trance kant op.
gokjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, ik weet het.. ze zijn het in ieder geval allemaal niet. Ik dacht hem even gevonden te hebben, het is wel een vergelijkbaar (hoog) deuntje:
Volgend gokje:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Een van deze artiesten?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef Rnnz het volgende:
[..]
deze?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:05 schreef Rnnz het volgende:
Dat is hem volgens mij!quote:
Jeeeej \o/!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:04 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat is hem volgens mij!![]()
De versie die ik in m'n hoofd heb en hoorde afgelopen week is volgens mij een remix, maar het is in ieder geval dit nummer.
Thanks voor alle hulp. Leuk ook om al die nummers weer eens te horen.
Om die hele periode af te sluiten, een klassiekertje:
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef GenesiZ het volgende:
Gezocht, een redelijk nieuw nummer. Is heel rustig maar er zit een lekkere diepe bas in. Een mannelijke zanger, engelstalig.
Ik kom er niet uit![]()
Ik heb op 3fm al gezicht bij nieuwe hits en topnummer, ook google geraadpleegd maar kon niet vinden helaas
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef laucas het volgende:
Nummer van de Ford Fiesta Limited reclame. Kan alleen nergens de reclame vinden
Toch wel, (klein stukje) hier te vinden.
Geen dank.quote:
Kun je wat meer over het nummer vertellen? Wat voor een soort muziek betreft het, heb je er een clip bij gezien, kun je flarden van een tekst herinneren?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef darkopbf het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat zovaak wordt gedraaid op de radio de laatste tijd.
Het is een vrij rustig nummer, met lange uithalen en een stem die wat lijkt op die van gnarls barkley , ook wel bekend van 'crazy', en de stem van cee lo green , bekend van f* you/forget you
Kan iemand me alsjeblieft helpen, het lied heeft een bepaalde waarde voor me.
bvd.
Is het deze?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:26 schreef -Omarion het volgende:
We weten allemaal hoe vervelend het is, als je het juiste liedje niet kan vinden. Hier komt er een voor jullie; ik zoek de exacte remix die in dit (onderstaande) filmpje zit. Heb een paar uur al aan besteed, geen resultaat.
bijvoorbaat dank, bespaart me weer een paar slapeloze nachten!
nee die is het niet, het is echt een wat hogere stem.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Kun je wat meer over het nummer vertellen? Wat voor een soort muziek betreft het, heb je er een clip bij gezien, kun je flarden van een tekst herinneren?
Eerste gok:
Gebruik even http://vocaroo.com/ om het geluid op te nemen.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:39 schreef darkopbf het volgende:
[..]
nee die is het niet, het is echt een wat hogere stem.
Ziet er raar uit, maar het is echt van tudududu duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuduuuuuuuuuuu.
Zo is het (refrein?) maar ik hoor het redelijk vaak op de radio voorbijkomen..
http://vocaroo.com/?media=v3ysEPUROwAEDa5Jrquote:Op zondag 13 maart 2011 18:40 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gebruik even http://vocaroo.com/ om het geluid op te nemen.
ik hoor Adele in je geneuriequote:Op zondag 13 maart 2011 18:45 schreef darkopbf het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/?media=v3ysEPUROwAEDa5Jr
haha :x
hahaha ja die is het bedankt! maar ik weet toch zeker dat ik een man hoorde zingenquote:
Misschien als je de clip er niet bij zietquote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef darkopbf het volgende:
[..]
hahaha ja die is het bedankt! maar ik weet toch zeker dat ik een man hoorde zingen
walk on the wildside - Lou Reedquote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef laucas het volgende:
vanaf 1:40, ligt op het puntje van mn tong maar ik kom er maar niet op!
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:50 schreef hydraulix het volgende:
Ik zoek een bekend Italiaans nummer van de jaren '70 (soort Italo-house) met een melodie die op deze melodie lijkt:
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:31 schreef 8108139dpths het volgende:
Vanaf 0:43 is een klassiek pianostuk te horen. Van wie is dit stuk en hoe heet het?
Oh dankje! Daar was ik nooit op gekomen maar inderdaad!quote:
Deze?quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand hoe dat piano nummer heet in de nieuwe reclame van Hyundai? Ik kan de reclame niet vinden op internet en eigenlijk levert Google ook vrij weinig op.
Yes! Geniaal deuntje.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef broer het volgende:
[..]
Deze?
Ik ken het melodietje niet, maar misschien weten anderen het als ze het horen.
Nop dat is van een oudere reclame.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 16:56 schreef meneertje1972 het volgende:
Weet iemand dit? Het is een nieuw dance liedje en er zit een soort fluitje doorheen. Het is volgens mij origineel uit de jaren 80 maar dat weet ik niet zeker. Het klinkt wel jaren 80 maar dan a la 2011.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef fotostarter het volgende:
Jezus,
hoorde ik laatst een liedje. Ik dacht gelijk dat het sade was.
maar het blijkt een man.
man met een hoge stem, muziekstijl lijk heel veel op sade.
songtekst weet ik niet meer.... iets met how does it feel.... (niet zeker)
welke kenner weet wie ik bedoel? volgens mij heeft die kerel ook niet veel nummers.
de clip kan ik me nog wel indenken.
mn vrouw vind het een knappe vent iig. EN die staat een beetje om een vrouw heen te lopen terwijl hij zingt.
draagt in de clip een zwart pak, met een witte blouse...
jezus wat is zoiets klote uitleggen. Naam is ook erg kort. letter of 6
Nee helaas.quote:
Gokjequote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef fotostarter het volgende:
Jezus,
maar het blijkt een man.
welke kenner weet wie ik bedoel? volgens mij heeft die kerel ook niet veel nummers.
mn vrouw vind het een knappe vent iig. EN die staat een beetje om een vrouw heen te lopen terwijl hij zingt.
Gokje, want man is blank (geworden) en How does it feel in de tekst. Maar volgens mij had deze mijnheer wel iets meer nummers dan een paar...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:09 schreef fotostarter het volgende:
Jezus,
maar het blijkt een man.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:02 schreef von_Preussen het volgende:
En weer ben ik op zoek naar een nummer, ik weet dat het erg bekend is, en dat Ennio Morricone het heeft gecomponeerd. Alleen ik kan de titel niet vinden, althans vind ik veel verschillende titel maar geen eenduidige. Wie kan me helpen?
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is hem idd, hartelijk dank!
Hoe krijg je het in hemelsnaam voor elkaar? Ik snapte mijn eigen uitleg niet eens. Nu nog niet. Maar deze bedoelde ik inderdaadquote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 00:16 schreef Papabassie het volgende:
Al mijn best gedaan met zoeken, maar ik zoek de eindsong van de NOS champions league van deze avond.
Ik vergeet steeds mijn mobiel met Midomi erbij te houden haha.
De zinnen die ik onthoud zijn ; lalalla and I don't know why ........
I wanna let goooohooohoo .
Heel mooi beschreven maar tussen al die kijkers zal wel een oplettende zitten!
Ik bedoel niet; (we don't wanna be) Famous van Scouting for Girls of weezer of wat ik hier nog las, weezer met memories..
Ps leuke liedjes altijd van de NOS, maar dat is al vaker gezegd over de EK en WK keuze ook.
Bedankt!
DANK!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:17 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Uur zoeken bracht me naar: http://www.discogs.com/Cosa-Nostra-Girl-Talk/release/1533113
weet nog niet welke remix
edit:
hebbes: Cosa Nostra - Girl Talk (Sharp 'Star Bar' Vocal)
Dat geluidje op het begin deed me aan deze plaat denken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 07:43 schreef female81 het volgende:
Voor house-kenners:
Ik vond in een oude 3FM-jingle nog een fragmentje van een nummer waarvan ik compleet de titel kwijt ben (wel ooit geweten). Zeer waarschijnlijk uit 2000 of 2001. Zoals het nummer in m'n herinnering als geheel was, een nogal zomers en vrij commercieel groovy housenummer, is het wel een geschikt nummer voor op m'n eigen radiotje.
Wie weet hem? Je zou me er heel erg mee helpen.
Thanks man!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-6bd61a46.html
Uit de comments (misschien heb je er wat aan...):quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:17 schreef _Fanta het volgende:
weet iemand de artiest en titel van het nummer wat in dit filmpje gebruikt word?
ik heb ook beetje de comments zitte doorspitten en ik las ook ergens dat de muziek die je hoort in dat filmpje speciaal gemaakt is om die game te promoten. wel jammer eigenlijk, want de muziek klinkt best tof!quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:41 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Uit de comments (misschien heb je er wat aan...):
"All hail the theme, from its morrowind version of Neverar, to oblivions version, think it was called Septim, and now skyrims vesion, dragon born I believ. This song has literly changed over the years and is always awesome."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |