Jaaaaaaaaaaaaah! held!!!!! thx thx thx!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef H4nsolo het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaah! held!!!!! thx thx thx!
Thanks!quote:
Het grootste gedeelte van het filmpje is hetzelfde liedje. Van 0:10 tot 0:20 is wel een goed voorbeeld van het liedje waar het om draait.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Roolio het volgende:
[..]
Er zitten heel veel verschillende liedjes onder. Welke wil je weten?
Volgens Shazam (kan het niet controleren, staat niet op Youtube) is het het nummer 1:a Augusti van Groupa, van het album Fjalar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:30 schreef Creeg het volgende:
Ik vind het een prachtig pianospel. Het was vanavond bij DWDD. Herkend iemand dit pianostuk? Zoja, wat is de naam etc.
Verkeerde topic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Rick_dB het volgende:
er was van een radio (3fm/538 i dunno) een valentijns cd uitgebracht, kan hem alleen niet vinden. hoe heet deze cd?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Volgens Shazam (kan het niet controleren, staat niet op Youtube) is het het nummer 1:a Augusti van Groupa, van het album Fjalar.
Zoals op deze pagina, nummer 5.
Edit: Ik heb 'm even gedownload, en het is 'm niet.
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedanktquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Maar misschien is het knuffelrock 2011 ?
Dit is meer een topic voor mensen die opzoek zijn naar een bepaald nummer niet naar cd's o.i.d.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedankt
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:35 schreef Rick_dB het volgende:
er was van een radio (3fm/538 i dunno) een valentijns cd uitgebracht, kan hem alleen niet vinden. hoe heet deze cd?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Verkeerde topic.
Maar misschien is het knuffelrock 2011 ?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:52 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
waarom verkeerd topic? dit is toch als je niet een artiest/oid niet kon vinden? ik ga het even opzoeken, iig bedankt
De titel van een album zoeken kan prima in dit topic hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dit is meer een topic voor mensen die opzoek zijn naar een bepaald nummer niet naar cd's o.i.d.
Eliza Doolittle - Pack Upquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:35 schreef Dikkerd het volgende:
Hoi,
Ik zoek een liedje waar de zangeres op den duur "twiet twiet, twiet twiet twiet" zingt. Dit liedje heb ik geloof ik een maand of 3 geleden op de radio gehoord. Kan iemand mij vertellen welk liedje dit is?
Ok, mijn fout.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:36 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
De titel van een album zoeken kan prima in dit topic hoor.
Geweldig! Dank je wel! Heb er zo lang naar gezocht!quote:
Graag gedaan. Het nummer zelf ken ik niet eens heel goed maar er is hier al zo vaak gevraagd naar iets met tweet tweet de laatste tijd dat ik het gelijk wistquote:Op donderdag 10 maart 2011 00:08 schreef Dikkerd het volgende:
[..]
Geweldig! Dank je wel! Heb er zo lang naar gezocht!
Origineel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:44 schreef UncleSam het volgende:
Lol komt ie:
http://vocaroo.com/?media=vrBKSMsP04jPsBkUq
Het schept gewoon meer duidelijkheid met wat je bedoeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:50 schreef UncleSam het volgende:
Jaaa, ik heb t je ook wel heel makkelijk gemaakt he.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
ik zoek een nummer dat ik een paar jaar geleden heb gehoord, kan het niet meer terugvinden.
Was met een neger met een hoge stem die had een busje en dan gingen er allemaal nerds in en kwamen eruit als lekkere wijven en die ging hij trainen ofzo.
Herkent iemand dit nummer??
quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:17 schreef Loppe het volgende:
Iemand die weet welke artiest of song dit is?
Lijkt op Moby.
You're welcome.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef Rumille het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=12226607
Iemand de muziek die rond 44:00 begint?
?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:09 schreef delano.888 het volgende:
Ik weet 1000% zeker dat er in de afgelopen jaren een vrij modern nummer is uit gekomen, met exact dezelfde achtergrond muziek (iets sneller misschien)
Maar ik kan er echt niet op komen.
Iemand?
(ik denk dus dat de text compleet anders is, daarom is het erg moeilijk te vinden)
Dank u! Beroerd nummer trouwens, als ik zo luisterquote:
weet niet of dit je verder gaat helpen (geen verstand van die zender, dus weet niet of een mix daar meer dan een uur duurt)?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:24 schreef Thas het volgende:
Hey,
heeft iemand een idee hoe het nummer heette wat net (~1:19 12-3-2011) op Slam FM was?
Volgens mij is er nu Clubbin Live en daar hebben ze nooit een playlist van op de website..
Het is als het goed is uit een set van Paul van Dyk maar er wordt voor de rest ook geen naam genoemd oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |