Mee eens, maar er zijn geen gemakkelijke tegenstanders meer over. Het is alleen meer of minder moeilijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Makkelijkste loting van de 3 denk ik.
Klopt, dit is een minder moeilijke tegenstander.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mee eens, maar er zijn geen gemakkelijke tegenstanders meer over. Het is alleen meer of minder moeilijk.
Zijn de Rangers tot deze ronde gekomen met maar 3 goals ?quote:
Ja. kan me niet voorstellen dat dit klopt. Vorige wedstrijd tegen Sporting was 1-1 thuis en 2-2 uit. Dat zou betekenen dat ze alles met 0-0 gelijk hadden gespeeld en dat ze met 6 punten door zouden zijn gekomen. Lijkt me stug. De joden hebben 5 goals gemaakt. Klopt volgens mij ook niet helemaal.quote:
maak je niet druk komt goed !quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:21 schreef LudoSanders het volgende:
Bij iedere hoge bal voor de goal doe ik het bekant in mijn broek met die bange Zweed in ons doel.
Ja das best weinigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is volgens mij ook alleen de laatste 2 wedstrijden. Dan nog is 10 schoeten op doel in 2 wedstrijden weinig ofniet?
Heeft PSV 15x gescoord in de laatste 2 wedstrijden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is volgens mij ook alleen de laatste 2 wedstrijden. Dan nog is 10 schoeten op doel in 2 wedstrijden weinig ofniet?
Rangers stats...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:45 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heeft PSV 15x gescoord in de laatste 2 wedstrijden?![]()
quote:Rangers target dodgy PSV Eindhoven keeper Andreas Isaksson as key to success in Europa League clash
Mar 10 2011 By Keith Jackson
RANGERS will tonight try to force their way towards the last eight of the Europa League - by piling pressure on error-prone PSV keeper Andreas Isaksson.
Record Sport can reveal Walter Smith and his backroom team have identified the 6ft 7in Swede as a possible weak link in the side that tops the Dutch Eredivisie.
Former Man City No.1 Isaksson has a history of big-match howlers and was even turned on by his own fans last season after a nightmarish performance in a crunch table-top clash with Ajax.
Isaksson is under pressure again after his clanger almost cost PSV victory at the weekend when they scraped a 3-2 win over strugglers Excelsior, in a match watched by Ibrox spy Ian Durrant.
The Swede was widely blamed for costing his club the title last season because of his notoriously erratic form and, as part of Smith's game plan for this first-leg tie at the Philips Stadium, Rangers will try to put the nervy 29-year-old under pressure, especially from crosses and set-pieces.
Smith believes Rangers are capable of carving out another big away-day result.
He said: "In the Champions League and Europa League, an away goal is a factor. Look at Arsenal in Barcelona - they were still in the match until the last minute and if they had scored they'd have gone through. So it is important to get an away goal."
Smith warned his players they will face a step up in class against the Dutch after toppling Sporting Lisbon in the round of 16.
But Rangers have been boosted here in Eindhoven with the news that one and possibly even two of their attacking options could be fit.
Kyle Lafferty is ready to return to act ion after his recent bout of tonsillitis.
And Slovakian winger Vladimir Weiss will be given until this afternoon to win his battle against a bruised foot.
Full-back Sasa Papac did not fly with the team as he continues his recovery from a head knock in last week's stormy Old Firm derby but the Bosnian is expected to be clear to face Kilmarnock in the SPL on Sunday.
Smith said: "We need as many players as possible because this will be tough.
"PSV are a steadier team than Sporting, who were similar to ourselves and were having a similar season to us, such as their financial problems and losing their top goalscorer.
"PSV have a stability about them that we've not had but whether they are better than us or not will come out in these two games.
"They have a strong physical presence. PSV can also be quite direct but they are a typical Dutch team in their passing and moving.
"They also play with two wingers and a three in the middle of the park."
PSV boss Fred Rutten is a man under pressure even though his side sit three points clear of Twente at the top of the Dutch league.
He has also been pilloried by the media here in Holland and described as a perennial "nearly man" for his failure to nail down trophy success.
Goei stukje. Maar het is onzin om te zeggen dat ze het juist deze wedstrijd van crosses en set pieces moeten hebben. Daar moeten ze het namelijk altijd van hebben. Ze kunnen namelijk niets anders. Thuis proberen ze aangemoedigd door compleet Ibrox de tegenstander te overlopen. Uit kunnen ze alleen verdedigen. Die finale wedstrijd Europa Leugue tegen Zenith. Alleen maar verdedigen en counteren.quote:
Niet leuk met de huidige benzineprijzenquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:27 schreef Grielen het volgende:
Ik stap nu in de auto, even tanken en dan een ritje Zwolle - Eindhoven
tis gelukkig vakantie in het zuiden maar anders überhaupt niet leuk rond deze tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk met de huidige benzineprijzenVeel plezier!
Vooral ook niet leuk met een auto die 1:10 rijdt... maar ik ga tot Vianen, dan in de auto van een maat die een diesel heeft verder richting Eindhoven. Veel plezier jullie ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 15:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet leuk met de huidige benzineprijzenVeel plezier!
Doe dan aub Zoet, want van Cassio wordt je ook niet warm van..;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:36 schreef Doublepain het volgende:
Zou grappig zijn als Cassio of Zoet opeens in de goal staan.. Gelijk de tactiek van de Rangers verneukt
Las vanmorgen in het Brabants Dagblad dat die Schotten met 5 verdedigers + 2 verdedigende middenvelders spelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben benieuwd. Moet PSV kunnen winnen want die Schotten rennen vaak zonder enige gedachte over het veld
Ja, iedereen. Zelfs de IJsselmeervogels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Als je City zo ziet in de Europa League dan kan daar ook iedereen van winnen
De bal is rond, 11 tegen 11, kansen komen er altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
City heeft dit seizoen er echt vreselijke wedstrijden tussen zitten, ook in de competitie terwijl ze qua kwaliteit bijna alle wedstrijden makkelijk zouden moeten winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Utrecht heeft dr ook 2 keer tegen gelijk kunnen spelen, denk dat ze het aardig zwaar krijgen tegen Braga zonder Gerrard ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende ronde een nederlandse team tegen Liverpool![]()
Utrecht is dan ook best een goede ploeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef DJWeisz het volgende:
[..]
Utrecht heeft dr ook 2 keer tegen gelijk kunnen spelen, denk dat ze het aardig zwaar krijgen tegen Braga zonder Gerrard ...
quote:
Ik ben voor alle Nederlandse clubs Europees gezien jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij bent altijd voor buitenlandse teams? En nooit voor de Nederlands? ^^
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef Temlin het volgende:
[..]dat team is echt zo fucking slecht.
Ga je mond spoelen man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle Nederlandse clubs Europees gezien ja
Behalve PSVgrootste kutclub in de wereld
hmmm, ik zou niet weten wat er zo negatief is aan PSV?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want?
• 1. Calimero
• 2. Kut-stad
• 3. Semi-arrogant
• 4. anti-voetbal
• 5. KNBB
Wel voor Ajax dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die zijn sowieso de lul, want Liverpool heeft een snel stijgende lijn te pakkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende ronde een nederlandse team tegen Liverpool![]()
Is schotland zo slecht dan? Dat is niks, voor iemand die 22 goals maakt in eerste seizoenshelft... en dan wilt Ajax 5 miljoen spenderen aan Dost.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Sportex het volgende:
Gedwongen de beste speler verkocht voor 5 ton
Jahquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef LangzaamSprinten het volgende:
I
[..]
Is schotland zo slecht dan?
Of nou ja, ik heb zelf natuurlijk wel wat ideeën daarover, maar die houd ik maar voor mijzelfquote:
dankjequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_livestream_insb.xml
Inderdaad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk gaan alle 3 de clubs gewoon door.
Nou ja, Spartak moskou is niet echt een slecht team. Wel minder dan die van Twente maar niet makkelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef truepositive het volgende:
[..]
Inderdaad!
PSV en Ajax moeten eigenlijk wel gezien de oppositie, Twente krijgt het misschien wel moeilijk though.
Die lotingen gaan gewoon eerlijk hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, eufa is de nieuwe boerenbond, check die makkelijke loting van PSV! Eerst lille B en dan rangers!
Kan de UEFA er wat aan doen dat Rangers wint van Sporting club de Portugal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Trouwens, eufa is de nieuwe boerenbond, check die makkelijke loting van PSV! Eerst lille B en dan rangers!
Je kunt het beter anders zeggen.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef Saekerhett het volgende:
Als PSV zo blijft voetballen, kun je 100 jaar spelen, dan blijft het alsnog 0-0.
Niet realistisch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef laucas het volgende:
Wat zingen ze nou, we worden kampioen...
lotingquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Is het al bekend tegen wie PSV hierna moet mocht het doorgaan?
Ja, maar dat komt op hetzelfde neer uiteraard.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Je kunt het beter anders zeggen.....
'Als de Rangers zo blijven verdedigen kun je wel 100 jaar spelen, dan blijft het alsnog 0-0'.
Nee, loting.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef tompsv18 het volgende:
Is het al bekend tegen wie PSV hierna moet mocht het doorgaan?
Dat bedoel ik niet, meer het feit dat het voor geen meter klinkt en als je zoiets van de daken schreeuwt moet je het ook maar waarmaken.quote:
Alleen voegen die lui wat dat zingen helemaal niets toe of ze nu kampioen worden of niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet, meer het feit dat het voor geen meter klinkt en als je zoiets van de daken schreeuwt moet je het ook maar waarmaken.
dat gruwlijk zieke talentje neymarquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef Stuurver het volgende:
Ze zouden meer aan Sjoerd Ars van FC zwolle hebben dan aan Berg
Volgens mij ben jij, gezien je logo, de laatste die mag klagen wat betreft lotingen (KNVB-beker)quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij, gezien je logo, de laatste die mag klagen wat betreft lotingen (KNVB-beker)
quote:
quote:FASHION AND MUSIC
Marcus Berg likes staying in tune with the latest trends in fashion and music. You can listen to his favourite play lists in the music section of the website.
In his spare time Marcus likes to spend time with his friends. He also meets up with his old team mates from the Swedish National Team. They are still friends from when they were juniors and competed together in the local Swedish clubs.
Marcus finds it equally nice to hang around in the trendy fashion districts in Milan, Paris and London as much as spending a relaxing time in his home town of Torsby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef horned_reaper het volgende:
In deze spoiler staat een tussenstand! Dus voor iedereen die het niet wil weten open mijn spoiler niet!Dirkie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Lebenslust bringt dich um.
Jullie kunnen ook gewoon lekker de wedstrijd kijken, in plaats van je zo druk maken over puberale meningen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:31 schreef Sportex het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen als Engelaar aan de bal is.
Zonder Berg waren er ook al wel 3 ingepist hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef Stuurver het volgende:
Als Lens Robben was, Berg van nistelrooy en Lens Robben dan stond het allang 3-0
Nee, Hoe Lang wel.quote:
Over welke mening maak ik me druk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:32 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jullie kunnen ook gewoon lekker de wedstrijd kijken, in plaats van je zo druk maken over puberale meningen.
Zeuren op Engelaar..... of zoals andere users hier op Berg of de Keeper.... of who ever.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:34 schreef Sportex het volgende:
[..]
Over welke mening maak ik me druk?
Ik denk niet dat voetbal jouw sport isquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeuren op Engelaar..... of zoals andere users hier op Berg of de Keeper.... of who ever.
Als Barcelona speelt zit iedereen hier altijd de commentator uit te schelden..... en als klap op de vuurpijl beginnen mensen ook nog eens minder goede spelers te vergelijken met veel betere spelers...... en met 'ALS' termen te gooien.....![]()
Niet zo zeuren iedereen.... gewoon lekker voetbal kijken en juichen voor het team waarvoor je bent! ^^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb gewoon altijd al een afkeur tegen Engelaar gehad. Ik meldde het even toen er weer wat etenswaren uit mijn mond dreigden te komen. Meer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeuren op Engelaar..... of zoals andere users hier op Berg of de Keeper.... of who ever.
Als Barcelona speelt zit iedereen hier altijd de commentator uit te schelden..... en als klap op de vuurpijl beginnen mensen ook nog eens minder goede spelers te vergelijken met veel betere spelers...... en met 'ALS' termen te gooien.....![]()
Niet zo zeuren iedereen.... gewoon lekker voetbal kijken en juichen voor het team waarvoor je bent! ^^
Ik zit me al de hele week op de wedstrijden van vanavond te verheugen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat voetbal jouw sport is
Je druk maken gaat misschien iets te ver. Het lijkt me logisch dat het je als voetbalfan wel wat doet, het resultaat valt of staat immers met wat de spelers doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele week op de wedstrijden van vanavond te verheugen!![]()
Voetbal ligt me denk ik prima .... alleen ik ga mezelf niet druk lopen maken over wat anderen doen.
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Elke week plezier aan, niets mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Manolev is nog niet dood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.
Wat wil je, met Engelaar... Traagheid eerste klas.quote:
Neequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Sportex het volgende:
En spelen de Rangers in Schotland vol op de aanval?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Een return is niet te vergelijk met een eerste wedstrijd in de Knock-out.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef gnilrednoz het volgende:
wat saai zeg, echt tergend. je merkt wel meteen ff goed t verschil, na dinsdag barcelona-arsenal
Mja, maar PSV heeft ook nog niet echt veel kansen gehad. Ze moeten toch wat beter gaan speler. Vooral wat nauwkeuriger gaan passen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Cara het volgende:
en dan lees je die comments van de schotten op hun forum,
Rangers can be quite happy with our performance in the first half. Kept their chances to a minimum. Alexander snuffing out any real danger
solid enough....keep it going boys....easy easy
We are beginning to impose ourselves on the game. Seem much calmer in possession and more space is opening up for us.![]()
Ik zit soms op 606 van de BBC..echt geweldig hoe ze defensief voetbal ophemelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Cara het volgende:
Rangers can be quite happy with our performance in the first half. Kept their chances to a minimum. Alexander snuffing out any real danger
We are beginning to impose ourselves on the game. Seem much calmer in possession and more space is opening up for us.![]()
Dude, okay, Arsenal-Barcelona dan. Verschil blijft t zelfdequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef Temlin het volgende:
[..]
Een return is niet te vergelijk met een eerste wedstrijd in de Knock-out.
Ik lees iets anders op hun forum:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:48 schreef Cara het volgende:
Zeefuik moet het ook van kracht hebben. Wat Gijp zegt, Lens in de spits is de beste oplossing denk ik.quote:
RT @bluenosegus: Good first half by the Rangers, onwards and upwards in the second half,quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik lees iets anders op hun forum:
5-5-0 from Smith it looks like. Scandalous and embarassing, 26 mins gone and i dont think their keeper has touched the ball yet, never mind us getting shots on target.
Sir Walters Rangers
quote:If this forum goes any slower it will be going backwards.
Solid 1st half. PSV are nothing special. Alexander, as always, has played well. Bartley is a talented player, Bougherra and Weir have been steady, Whittaker has played well, Hutton and Edu have done nothing - Edu a waste of space, Lafferty has run about (that's all), Diouf has done well.
Expected more from PSV tbh.
Kaiserslautern 2001 geloof ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:55 schreef Stuurver het volgende:
Wat was trouwens die Europeese PSV wedstrijd waar al die supporters het veld op stormden?
ik kan daar altijd best pissig om worden, en ik ben niet eens psv fanquote:
En 16-0 op het scorebordquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef laucas het volgende:
Zou trouwens wel een leuke wedstrijd zijn. Barca vs Rangers. 99% balbezit en de hoogste balcirculatie die mogelijk is en een uitgeputte Rangers, is toch heerlijk man.
Haha ze vinden ook echt dat ze het goed doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
http://forum.rangersmedia(...)indpost&p=1058798170
Goed om te weten!quote:I'm actually more confident about away games in Europe than home ones. Could see us getting a 0-0 or 1-1 out there, but can't see us beating them at Ibrox
Daar kon Berg ook niet veel aan doen hoor.... vanuit die snelheid en met zo weinig ruimte (want de keeper ontnam het grootste deel) zat hij behoorlijk dichtbij.quote:
Reis had m ingeschotenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Daar kon Berg ook niet veel aan doen hoor.... vanuit die snelheid en met zo weinig ruimte (want de keeper ontnam het grootste deel) zat hij behoorlijk dichtbij.
Onzin, je ziet toch zelf ook wel dat die Berg geen knikker raaktquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Daar kon Berg ook niet veel aan doen hoor.... vanuit die snelheid en met zo weinig ruimte (want de keeper ontnam het grootste deel) zat hij behoorlijk dichtbij.
Je moet niet vergeten dat Engelsen en Schotten anders naar voetbal kijken dan wij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:01 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha ze vinden ook echt dat ze het goed doen
Vergeet niet wat ze op het Rangers forum zeggen:quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een wedstrijd...
Als PSV dit niet wint gaan ze niet door.
quote:I'm actually more confident about away games in Europe than home ones. Could see us getting a 0-0 or 1-1 out there, but can't see us beating them at Ibrox
Bovendien zie ik ook genoeg PSV-fans het spel van hun ploeg 'vergoeilijken' na weer een zaadpot van jewelste. Dat gebeurt dus overal...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dat Engelsen en Schotten anders naar voetbal kijken dan wij.
Nee, ze missen Reis.quote:
Onzin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
Wat een wedstrijd...
Als PSV dit niet wint gaan ze niet door.
Het middenveld van ajax maakt op mij ook weinig indruk. Eriksen is goed, de rest... matig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het middenveld van ajax maakt op mij ook weinig indruk. Eriksen is goed, de rest... matig.
Ik denk niet dat het om het aantal kansen gaat... Die schopt er met zijn zelfvertrouwen geen één in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef patrickpsv het volgende:
wat een faalhaashoeveel kansen heeft die gast nodig
Ik vind Ajax momenteel net zo saai spelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Vind je het trouwens gek dat er niemand meer naar PSV komt kijken
Lijkt mij beter om Zeefuik erin te zetten.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef tompsv18 het volgende:
Waarom nou weer die vetzak erin dalijk, doe dan gewoon Zeefuik
Nee, ik denk dat hij nog steeds hoopt dat Berg zijn draai gaat vinden, want hij is eigenlijk de enige spits met in potentie voldoende kwaliteit bij PSV.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik weet niet wat er in het hoofd van Rutten omgaat om Berg te laten staan. Wordt PSV door HSV betaalt door hem te laten spelen?
Alles beter dan Berg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaat dat publiek nou Koevermans roepen
Misschien schiet ie ze op de training wel uit alle hoeken erin.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Stuurver het volgende:
Ik weet niet wat er in het hoofd van Rutten omgaat om Berg te laten staan. Wordt PSV door HSV betaalt door hem te laten spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |