Ja, iedereen. Zelfs de IJsselmeervogels.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Als je City zo ziet in de Europa League dan kan daar ook iedereen van winnen
De bal is rond, 11 tegen 11, kansen komen er altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
City heeft dit seizoen er echt vreselijke wedstrijden tussen zitten, ook in de competitie terwijl ze qua kwaliteit bijna alle wedstrijden makkelijk zouden moeten winnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:13 schreef j0rdiiii het volgende:
Utrecht heeft dr ook 2 keer tegen gelijk kunnen spelen, denk dat ze het aardig zwaar krijgen tegen Braga zonder Gerrard ...quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende ronde een nederlandse team tegen Liverpool![]()
Utrecht is dan ook best een goede ploeg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:21 schreef DJWeisz het volgende:
[..]
Utrecht heeft dr ook 2 keer tegen gelijk kunnen spelen, denk dat ze het aardig zwaar krijgen tegen Braga zonder Gerrard ...
quote:
Ik ben voor alle Nederlandse clubs Europees gezien jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Jij bent altijd voor buitenlandse teams? En nooit voor de Nederlands? ^^
Ik weet hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef Temlin het volgende:
[..]dat team is echt zo fucking slecht.
Ga je mond spoelen man.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben voor alle Nederlandse clubs Europees gezien ja
Behalve PSVgrootste kutclub in de wereld
hmmm, ik zou niet weten wat er zo negatief is aan PSV?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want?
• 1. Calimero
• 2. Kut-stad