Ik heb gewoon altijd al een afkeur tegen Engelaar gehad. Ik meldde het even toen er weer wat etenswaren uit mijn mond dreigden te komen. Meer niet.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:36 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Zeuren op Engelaar..... of zoals andere users hier op Berg of de Keeper.... of who ever.
Als Barcelona speelt zit iedereen hier altijd de commentator uit te schelden..... en als klap op de vuurpijl beginnen mensen ook nog eens minder goede spelers te vergelijken met veel betere spelers...... en met 'ALS' termen te gooien.....![]()
Niet zo zeuren iedereen.... gewoon lekker voetbal kijken en juichen voor het team waarvoor je bent! ^^
Ik zit me al de hele week op de wedstrijden van vanavond te verheugen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:37 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ik denk niet dat voetbal jouw sport is
Je druk maken gaat misschien iets te ver. Het lijkt me logisch dat het je als voetbalfan wel wat doet, het resultaat valt of staat immers met wat de spelers doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik zit me al de hele week op de wedstrijden van vanavond te verheugen!![]()
Voetbal ligt me denk ik prima .... alleen ik ga mezelf niet druk lopen maken over wat anderen doen.
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Elke week plezier aan, niets mis mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:42 schreef Stuurver het volgende:
Dat ze 3,1 miljoen voor Manolev betaald hebben
Manolev is nog niet dood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nou idd, die past beter bij HFC Haarlem of iets in die geest.
Wat wil je, met Engelaar... Traagheid eerste klas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |