Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Provincies wel, eerste kamer zeker niet.
De eerste kamer functioneert prima en is sterker dan wat een partij roeptquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
Juist nu blijkt weer eens hoe nuttig een Eerste Kamer kan zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
drink zequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Godsamme, ik wil ook. Eigenlijk is het ook beter van niet; ik heb last van mijn keeltje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Die is ook nogal gelovig dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Je ziet Thieme kijken alsof ze de worst van Stegeman wil hebben.![]()
Thieme is zevendagsadventist. Zit bij dezelfde kerk als een collega van mij, hij kent haar ook.quote:
Maar daar was de EK niet voor bedoeld, dat is namelijk de taak van de TK.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
En waarom zou de PvdA niet actief dit kabinet gaan tegenwerken? Daarom is het een oppositiepartij. Dikke kans dat de plannen die dit kabinet maakt regelrecht tegen hetgeen de PvdA wilt ingaat, dus waarom zouden ze dat gewoon moeten accepteren?
De topic title zegt al veel, en hier de aanvulling.quote:
Ja, dat was het inderdaad. Ik heb eens een collega gehad die vrijgemaakt gereformeerd is. Daar word je ook niet echt vrolijk van...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thieme is zevendagsadventist. Zit bij dezelfde kerk als een collega van mij, hij kent haar ook.
Ja, dat maakt uit jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit??
Ik kan me wel ergens anders druk om maken.
Man zeur eens niet zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De topic title zegt al veel, en hier de aanvulling.
PVV en pvda komen er wel uit met die tuig containers buiten de steden. Voor de pvv bestond wilde de pvda tuig ook al in container dorpen plaatsen
Moeilijke figuren inderdaad. Denken ook dat ze van de hoed en de rand weten. Wanneer ik in een discussie over religie verzeild raakt, hangt mijn collega de betweter uit. Ja, want hij heeft video's gezien van een bioloog en aanhanger van de evolutieleer die is bekeerd tot het creationisme. Ergo; creationisme is waarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat was het inderdaad. Ik heb eens een collega gehad die vrijgemaakt gereformeerd is. Daar word je ook niet echt vrolijk van...
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.quote:
Volgens mij is ze gestoord, rare blik in die enge ogen van haar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Thieme is wel neukbaar, die is nog lang niet over de THT datum heen.
Want een standpunt ligt voor altijd vast? Overigens waren de containers in dat eerdere voorstel wel iets anders dan de PVV-variant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.
Of je doet het ff 10 minuten nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.
Ik vind het wel kinky een stiekem meesteresje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gestoord, rare blik in die enge ogen van haar.
Dan vrees ik wel dat je masochist moet zijn, en zij dan zegt : doe ik lekker niet ( de ultieme sadist dus)quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het wel kinky een stiekem meesteresje.
Hou op zeg..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef fokthesystem het volgende:
Voor wie meer wil weten, ff geheugen opfrissen:
http://www.volkskrant.nl/(...)tainerwoningen.dhtml
Zou het? Geen meesteresje met een biologisch veertje maar met een keiharde voorbinddildo en leren zweep?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan vrees ik wel dat je masochist moet zijn, en zij dan zegt : doe ik lekker niet ( de ultieme sadist dus)
Ik stem voor, de pvv kan hiermee gaan onderhandelen t.z.t.quote:Kamermeerderheid wil aso's in containerwoningen
Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA en VVD wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad....
CDA, PvdA en VVD willen dat gemeenten en maatschappelijke instellingen gezamenlijk zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders. Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over laatstekanswoningen.
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stem voor, de pvv kan hiermee gaan onderhandelen t.z.t.
FTS, CDA en VVD hebben eveneens aangegeven niets te voelen voor tuigdorpen. En ook zij komen voor in jouw berichten. Neem je dat deze partijen ook kwalijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stem voor, de pvv kan hiermee gaan onderhandelen t.z.t.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |