Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Provincies wel, eerste kamer zeker niet.
De eerste kamer functioneert prima en is sterker dan wat een partij roeptquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
Juist nu blijkt weer eens hoe nuttig een Eerste Kamer kan zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
drink zequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Godsamme, ik wil ook. Eigenlijk is het ook beter van niet; ik heb last van mijn keeltje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Die is ook nogal gelovig dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Je ziet Thieme kijken alsof ze de worst van Stegeman wil hebben.![]()
Thieme is zevendagsadventist. Zit bij dezelfde kerk als een collega van mij, hij kent haar ook.quote:
Maar daar was de EK niet voor bedoeld, dat is namelijk de taak van de TK.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
En waarom zou de PvdA niet actief dit kabinet gaan tegenwerken? Daarom is het een oppositiepartij. Dikke kans dat de plannen die dit kabinet maakt regelrecht tegen hetgeen de PvdA wilt ingaat, dus waarom zouden ze dat gewoon moeten accepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |