Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Provincies wel, eerste kamer zeker niet.
De eerste kamer functioneert prima en is sterker dan wat een partij roeptquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
Juist nu blijkt weer eens hoe nuttig een Eerste Kamer kan zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:21 schreef Holograph het volgende:
[..]
Waarom de eerste kamer niet? De eerste kamer fungeert tegenwoordig niet meer om de wetten te controleren op deugdelijkheid. De PvdA voert bijvoorbeeld campagne om de regering tegen te werken via de eerste kamer.
De Raad van State kan dit werk veel beter overnemen.
drink zequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Godsamme, ik wil ook. Eigenlijk is het ook beter van niet; ik heb last van mijn keeltje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:26 schreef du_ke het volgende:
Nou ik ben morgen vrij dus ik ontkom niet aan de kroeg![]()
Die is ook nogal gelovig dacht ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
Je ziet Thieme kijken alsof ze de worst van Stegeman wil hebben.![]()
Thieme is zevendagsadventist. Zit bij dezelfde kerk als een collega van mij, hij kent haar ook.quote:
Maar daar was de EK niet voor bedoeld, dat is namelijk de taak van de TK.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:23 schreef ethiraseth het volgende:
En waarom zou de PvdA niet actief dit kabinet gaan tegenwerken? Daarom is het een oppositiepartij. Dikke kans dat de plannen die dit kabinet maakt regelrecht tegen hetgeen de PvdA wilt ingaat, dus waarom zouden ze dat gewoon moeten accepteren?
De topic title zegt al veel, en hier de aanvulling.quote:
Ja, dat was het inderdaad. Ik heb eens een collega gehad die vrijgemaakt gereformeerd is. Daar word je ook niet echt vrolijk van...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Thieme is zevendagsadventist. Zit bij dezelfde kerk als een collega van mij, hij kent haar ook.
Ja, dat maakt uit jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit??
Ik kan me wel ergens anders druk om maken.
Man zeur eens niet zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De topic title zegt al veel, en hier de aanvulling.
PVV en pvda komen er wel uit met die tuig containers buiten de steden. Voor de pvv bestond wilde de pvda tuig ook al in container dorpen plaatsen
Moeilijke figuren inderdaad. Denken ook dat ze van de hoed en de rand weten. Wanneer ik in een discussie over religie verzeild raakt, hangt mijn collega de betweter uit. Ja, want hij heeft video's gezien van een bioloog en aanhanger van de evolutieleer die is bekeerd tot het creationisme. Ergo; creationisme is waarheid.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat was het inderdaad. Ik heb eens een collega gehad die vrijgemaakt gereformeerd is. Daar word je ook niet echt vrolijk van...
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.quote:
Volgens mij is ze gestoord, rare blik in die enge ogen van haar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
Thieme is wel neukbaar, die is nog lang niet over de THT datum heen.
Want een standpunt ligt voor altijd vast? Overigens waren de containers in dat eerdere voorstel wel iets anders dan de PVV-variant.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.
Of je doet het ff 10 minuten nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zeuren? dan zeur ik in commissie, pvda commissie, klote he, de waarheid is hard en de pvda pro tuig containers.
Ik vind het wel kinky een stiekem meesteresje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:46 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gestoord, rare blik in die enge ogen van haar.
Dan vrees ik wel dat je masochist moet zijn, en zij dan zegt : doe ik lekker niet ( de ultieme sadist dus)quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het wel kinky een stiekem meesteresje.
Hou op zeg..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:48 schreef fokthesystem het volgende:
Voor wie meer wil weten, ff geheugen opfrissen:
http://www.volkskrant.nl/(...)tainerwoningen.dhtml
Zou het? Geen meesteresje met een biologisch veertje maar met een keiharde voorbinddildo en leren zweep?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan vrees ik wel dat je masochist moet zijn, en zij dan zegt : doe ik lekker niet ( de ultieme sadist dus)
Ik stem voor, de pvv kan hiermee gaan onderhandelen t.z.t.quote:Kamermeerderheid wil aso's in containerwoningen
Een ruime Kamermeerderheid van CDA, PvdA en VVD wil huurders die ernstige overlast opleveren, gedwongen laten verhuizen naar een containerwoning buiten de stad....
CDA, PvdA en VVD willen dat gemeenten en maatschappelijke instellingen gezamenlijk zorgen voor goede begeleiding van de asociale huurders. Als ze hun leven hebben gebeterd, zouden ze weer naar een normaal huis kunnen terugkeren. Een aantal gemeenten in Nederland beschikt al over laatstekanswoningen.
Welkom bij de club!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik stem voor, de pvv kan hiermee gaan onderhandelen t.z.t.
FTS, CDA en VVD hebben eveneens aangegeven niets te voelen voor tuigdorpen. En ook zij komen voor in jouw berichten. Neem je dat deze partijen ook kwalijk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die arrogante verhevenheid is inderdaad het meest irritante. Die collega van mij had dat ook daarnaast mogen die vrijgemaakte refo luitjes ook geen seks voor het huwelijk waardoor hij zo gefrustreerd als een bosui rondliep. Ik ga alleen nog maar in discussie met die hardcore gelovigen als ik me lekker wil ergerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeilijke figuren inderdaad. Denken ook dat ze van de hoed en de rand weten. Wanneer ik in een discussie over religie verzeild raakt, hangt mijn collega de betweter uit. Ja, want hij heeft video's gezien van een bioloog en aanhanger van de evolutieleer die is bekeerd tot het creationisme. Ergo; creationisme is waarheid.
Ja, maar hoe zit het dan met die miljoenen andere wetenschappers die de evolutue aanhangen. "Die hebben het mis, want deze man spreekt de waarheid." Zwaar vermoeiend.
Komen ze dadelijk bij mij in de achtertuin staan nee dank je. Los je eigen shit op en laat het niet over aan de vredige buitengebied bewoners.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tuigdorp bestaat al hoor. Dus ze kunnen die dorpen gewoon uitbreiden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Komen ze dadelijk bij mij in de achtertuin staan nee dank je. Los je eigen shit op en laat het niet over aan de vredige buitengebied bewoners.
Een discussie zou ik het niet willen noemen. Alsof je tegen een kerkmuur ratelt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Die arrogante verhevenheid is inderdaad het meest irritante. Die collega van mij had dat ook daarnaast mogen die vrijgemaakte refo luitjes ook geen seks voor het huwelijk waardoor hij zo gefrustreerd als een bosui rondliep. Ik ga alleen nog maar in discussie met die hardcore gelovigen als ik me lekker wil ergeren
Die van vvd en cda doen zich niet anders voor dan ze zijn, houden de draaien binnen de perken, men weet wat men er aan heeft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
FTS, CDA en VVD hebben eveneens aangegeven niets te voelen voor tuigdorpen. En ook zij komen voor in jouw berichten. Neem je dat deze partijen ook kwalijk?
Als we dat tuig direct hun stemrecht ontnemen, hebben we de komende jaren ook geen last meer van de PVV.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
Tuigdorp bestaat al hoor. Dus ze kunnen die dorpen gewoon uitbreiden.
Heuh? fascisme? oh wacht ff, wie pvv stemt is tuig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
Als we dat tuig direct hun stemrecht ontnemen, hebben we de komende jaren ook geen last meer van de PVV.
Zal wel meevallen, aangezien de PVV juist strengere straffen voor tuig wilt. Die mensen stemmen meestal op de PvdA.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als we dat tuig direct hun stemrecht ontnemen, hebben we de komende jaren ook geen last meer van de PVV.
De ironie wil dat de mensen die voor harde straffen zijn, zelf juist vaak de grootste Tokkies zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, aangezien de PVV juist strengere straffen voor tuig wilt. Die mensen stemmen meestal op de PvdA.
'Afslachte' vind ik nogal tendentieus.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:32 schreef Monidique het volgende:
Een no-fly-zone boven Libie, zeggen sommige mensen, maar toen Israel in enkele weken duizenden mensen afslachtte in Libanon en Gaza, waren er geen no-fly-zones, sterker nog, die werden de bommen extra snel geleverd. Een van de dingen die mij storen aan "humanitaire interventies", de overduidelijke selectiviteit.
Wat jij wilt, knul.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:55 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die van vvd en cda doen zich niet anders voor dan ze zijn, houden de draaien binnen de perken, men weet wat men er aan heeft.
Te weinigen weten wat men aan de pvda-niet-heeft. Maar de pvv zal dit ook wel noemen t.z.t. lijkt mij.
Onderbuikgevoel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De ironie wil dat de mensen die voor harde straffen zijn, zelf juist vaak de grootste Tokkies zijn.
Ik paf as we speak een mooie Hajenius weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef betyar het volgende:
hahaha een tevreden roker is geen onruststoker
Het is goed met je, plebs, iets waar ik het wel eens ben met guustje nadorst, de achterban is dom en moet geleid worden, voor hen besloten worden, zie EU !quote:
Een PVVer is geen farizeeërquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:56 schreef Holograph het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, aangezien de PVV juist strengere straffen voor tuig wilt. Die mensen stemmen meestal op de PvdA.
sigaartje.......ik rook niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik paf as we speak een mooie Hajenius weg.
Ben jij student?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik paf as we speak een mooie Hajenius weg.
Ik heb het nooit gedaanquote:
Plebs is meervoud.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het is goed met je, plebs, iets waar ik het wel eens ben met guustje nadorst, de achterban is dom en moet geleid worden, voor hen besloten worden, zie EU !![]()
ach ja, pvda...
Nee hoor.. Het plebs (doet, vindt etc)quote:
Af en toe een sigaar roken vind ik heerlijk, even tot rust komen en het hele ritueel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef betyar het volgende:
[..]
sigaartje.......ik rook niet meer
15-16 jaar als een ketter bijna nooit zonder een sigaret. (behalve onder de douche, tijdens seks, tijdens slapen.)quote:
Ja, maar een persoon kan niet het plebs vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor.. Het plebs (doet, vindt etc)
Ff van je graf proeven dus, een sigaar bevat voldoende nicotine om een kleuter te dodenquote:Af en toe een sigaar roken vind ik heerlijk, even tot rust komen en het hele ritueel...
Soms nog wel eens trek in een javaanse 3/4.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:03 schreef betyar het volgende:
[..]
van nelle, javaanse jongens,brandaris![]()
![]()
Daarom rook je ze ook en eet je ze niet op.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ff van je graf proeven dus, een sigaar bevat voldoende nicotine om een kleuter te doden
Keej hoor, maar een persoon is ook niet "meervoud"quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, maar een persoon kan niet het plebs vertegenwoordigen.
De rust is echter ingebeeld, het blijft nicotine, zelfde als met alcohol excuses waar je lichaam voor aan de slag moet en je hersens het laten afweten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Monidique het volgende:
Daarom rook je ze ook en eet je ze niet op.
Ik moet altijd een beetje grinniken om studenten die sigaren roken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal niets. Dan eerder nog pijp.
Tja, ik laatst dat regelmatig iemand beffen voor een hoger risico op keelkanker zorgt dan roken. Straks houd ik helemaal geen hobbies meer over.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ff van je graf proeven dus, een sigaar bevat voldoende nicotine om een kleuter te doden
Schrijven is schrappen, leven ook.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tja, ik laatst dat regelmatig iemand beffen voor een hoger risico op keelkanker zorgt dan roken. Straks houd ik helemaal geen hobbies meer over.
nee geen behoefte meer aan hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Soms nog wel eens trek in een javaanse 3/4.
Dat is een beetje teleurstellend.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Monidique het volgende:
Maar ik rook alleen nog Marlboro medium. Shag, meh.
Dat mag, ik deed het al op de middelbare school en raakte erdoor gefascineerd middels mijn opa, toen ik nog een kleine Morendo was..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje grinniken om studenten die sigaren roken.
Oh troep dus, puur is minder slecht.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Monidique het volgende:
Maar ik rook alleen nog Marlboro medium. Shag, meh.
Mijn oude vader rookt sigaren, meuren een uur in de wind.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat mag, ik deed het al op de middelbare school en raakte erdoor gefascineerd middels mijn opa, toen ik nog een kleine Morendo was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |