SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist als je een feestje hebt doe je de volgende dag minder hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, productief leerdagje gehad, gister niks gedaan, dat heb ik vandaag ingehaald en bijna klaar met mijn planning voor vandaagmoet eigenlijk nog 16blz. maar kan me niet meer zo goed concentreren en heb vanavond verjaardag van mijn vader dus ik denk dat ik die voor morgen doorschuif
Wordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:19 schreef IrishBastard het volgende:
Toch mooi als je je iedere maand positief kunt blijven verbazen over je loon
Studiegenoot kreeg laatst een HTC binnen die al versleten was e.d. Na drie weken was hij drie telefoons verder, met zo goed als geen ondersteuning van StudentMobielquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:33 schreef AMDB het volgende:
iPhone eindelijk binnen na heel lang wachten. Bestel nooit bij StudentMobiel. Vertelden ook pas op mijn factuur dat ze nummerbehoudaanvraag niet konden verwerkenEn ook nog helemaal geen informatie over wanneer mijn abonnement ingaat.
Toppunt van WOG/SOGquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef Difficult het volgende:
Waarom zou je naar een online klok gaan staren ?
Geinigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Heel simpel, maar wel mooi en rustgevend
http://thecolourclock.co.uk/
Ah kijk, 'graffiti' met een Nijmeegs accentquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kwam vanochtend dit pareltje tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kwam vanochtend dit pareltje tegen:
[ afbeelding ]
Hmm mijn papa was gister jarig, ik ben in november geboren, jij bent in november geboren.. Niet moeilijk om te bedenken wat voor een cadeautje onze moeders toen gegeven hebbenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:03 schreef Dupje het volgende:
Zo naar mn ouders in Eindhoven, papa is jarig!
iew.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hmm mijn papa was gister jarig, ik ben in november geboren, jij bent in november geboren.. Niet moeilijk om te bedenken wat voor een cadeautje onze moeders toen gegeven hebben
Is dit niet op de een of andere manier als achtergrond in te stellen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef IrishBastard het volgende:
Heel simpel, maar wel mooi en rustgevend
http://thecolourclock.co.uk/
Heb je een origineel? Vind 'm wel geinigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is dit niet op de een of andere manier als achtergrond in te stellen?Al vind ik de huidige ook wel tof
![]()
[ afbeelding ]
en ja taakbalk verdwijnt automatisch
helaas niet.. direct opgeslagen als bureaubladquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je een origineel? Vind 'm wel geinig
Zomerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Rituals het volgende:
Ik moet juist even stoppen met zomerkleding kopen. Ik heb twee shortjes, een zomerjurkje, een rokje en een zomerjas gekocht, terwijl het nog maanden duurt voordat het warm genoeg is voor die kleding.
Toch lijkt het me wel lastig zitten, met die bank zo tegen de muurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk, scherpe messenGoed gereedschap is het halve werk
En je halve vinger als je niet goed oppast
![]()
Heb de bank toch op de oude plek gezet, nu hou ik veel meer ruimte over om de eettafel te verplaatsen en, zoals ik net bedacht, een echte werkplek te makenKlein wandje waar vroeger de keuken stond ff open breken, dan kan ik mooi daar de stroompunten achter verwerken. (en wie weet wel eens een scherm ophangen voor de PC
)
En ja het bijzettafeltje van motorbanden blijft![]()
[ afbeelding ]
De oude bank moet nog wel even naar de kringloop
Ohja, ik zou gaan leren vandaag voor het hertentamen maandagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klaar met alle stof (naja 1 hoofdstuk ga ik niet lezen omdat ik weet dat dat onderwerp en niet zo belangrijk is en ik daar een goede samenvatting van heb)
Nu dus beginnen met alle werkgroepen en arresten. Loop ondanks af en toe falen nog goed op schema
Swine komt vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel lastig zitten, met die bank zo tegen de muur
Platenspelers zijn tof!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt, ik gebruik het voor bijvoorbeeld de platenspeler (met stofkap die met vochtig doekje lelijk opdroogt) of de TV
Voor Swine zou zo'n bank geen uitdaging zijn, die bouldert er zo op![]()
Swine doet deze avond totaal niets met boulderen, want Swine weet dat het hem op dit moment botten gaat kosten...quote:
Zonde..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Stofdoekjes? Nooit van gehoord maar zou voor m'n tv niet verkeerd zijn denk ik!
Ziet er goed uit trouwens, CP! Prima bank, ook dat chaise-longue stuk ziet er prima uit. Alleen wel even goed schoonmaken inderdaad, want je ziet het vuil een beetje.
En zie ik daar nou een 55cm tv staan? Zonde...m'n ouders hebben laatst een prima 70cm breedbeeld naar 't stort gebracht. Die tafel is wel geinig trouwens
Op het moment van schrijven was het ook niet echt avond meer hèquote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Swine doet deze avond totaal niets met boulderen, want Swine weet dat het hem op dit moment botten gaat kosten...
024!quote:
Ja! maar zover weg ben ik niet geweest.quote:
Een goede bel functie!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef AMDB het volgende:
Verslavend zo'n iPhone. Iemand nog tips voor must-have apps?
Dat zei ik net ook al tegen IB, maar er staat collect toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik voel me heel dom maar ik kijk over de fout heen denk ik? Wat is er fout?
CP failquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
nevermind
nu denk ik dat er collect moet staan, straks correct/connect![]()
En Yashifailquote:
Mijn zus kan dat zo even uitrekenen. Scheelt ook nog eens dat het een statisch object is zo te zien dus geen last heeft van dynamische krachten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit soort sommetjesOa bruggen enz berekenen..
[ afbeelding ]
Hier bepaal de krachten maar even in
[ afbeelding ]
Zes jaar lang ook mijn lijfspreuk van de middelbare school geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd iets van ja, daar heb je binas voor.
Loft is wel okee inderdaad, niet heel super though. Het is niet dat ie je tijden later nog bij is geblevenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, loft was een leuke film opzich
BS, je kreeg geen Binas in de eerstequote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Zes jaar lang ook mijn lijfspreuk van de middelbare school geweest
Ja heuj, ik ga me daar een beetje hummes z'n huiswerk lopen doen! Heul nie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit soort sommetjesOa bruggen enz berekenen..
[ afbeelding ]
Hier bepaal de krachten maar even in
[ afbeelding ]
Dat cijferquote:Beste student,
Docent2 heeft nog eens gekeken naar jouw tentamen en jouw deel van het stuk over (bedrijfs)cultuur. Op basis van zijn aanbeveling geef ik je een 5,5000001 en rond ik hem naar boven af.
Vriendelijke groeten,
Docent1
Meer vroeg Yashaaa toch niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft 'ie daar nou maar 80 euro vast?
Geen USB3.0? Geen Thunderbolt? Wat een middeleeuws apparaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh leuk extern schijfje ditAlleen al weer genoeg uitgegeven deze maand...
![]()
http://www.komplett.nl/Komplett/site/daybreaker/cms.aspx
[ afbeelding ]
Werkt dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangifte doen en dan kan je met het aangiftebewijs redelijk goedkoop bij de afac een fiets halen.
Jaren terug dacht ik dat ook. Gefoptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
En dan krijg je massive ammounts of discount bij de afac?
Da's wel dure baasheid hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan ga ik dat ook doenwas ik maar zon baas als mikkie.. dan hoefde ik niet met die treinen te reizen.
kom nu weer te laat door een wisselstoring. ach ja.. vanavond lekker uit
Baasheid wordt kennelijk niet alleen afgemeten aan al dan niet met de trein reizenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef IrishBastard het volgende:
Hoezo is alleen Mikkie een baas die niet met de trein hoeft te reizen
Naam ligt ook net iets te dicht bij AFCA, mijden dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht al, te mooi om waar te zijn![]()
Fuck the Afac mensen.
Nog een extra reden om die NSBers te boycotten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naam ligt ook net iets te dicht bij AFCA, mijden dus.
Leuk tekstjequote:Op woensdag 2 maart 2011 10:23 schreef AMDB het volgende:
Voor iedereen die zich al afvroeg wat er aan de hand is vandaag:
http://www.speld.nl/2011/(...)zetten-basisscholen/
tsssskquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja, vooral als ie zegt dat mijn linkerborst mooier is dan mijn rechterborst
Ja ik dacht ik ga zo wel.. maar toen hoorde ik ineens het nieuws van 9 u en toen was het ... kutquote:
Geen mening is ook een mening -d666!quote:
Sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen mening is ook een mening -d666!
link?quote:
Prima. Ga ik lekker in m'n alleentjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Namens IB: NeeMisschien een volgende keer maar nu niet..
En met een kraakplaat. Maar wel lekker old school.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Shine On You Crazy Diamond
Op standje net-niet-gehoorbeschadiging
Ik zag gister nog de drummer door de Hezelstraat lopen, en laatst zag ik Torre op de dijk in Lent wandelen. Was trouwens niet de eerste keer. Miss woont ie wel ergens in Lent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef AMDB het volgende:
Over topplaten gesproken, vanavond albumpresentatie van Nijmeegs trots De Staat in De Vereeniging
Ook maar gelijk de LP op de kop tikken denk ik![]()
![]()
Volgens mij woont hij ergens in de buurt van de Berg en Dalseweg (vlakbij centrum), zag ik hem wel eens fietsen met boodschappen, hij doet volgens mij ook altijd boodschappen in het centrum.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik zag gister nog de drummer door de Hezelstraat lopen, en laatst zag ik Torre op de dijk in Lent wandelen. Was trouwens niet de eerste keer. Miss woont ie wel ergens in Lent.
Dan wandelt ie gewoon graag in Lentquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij ergens in de buurt van de Berg en Dalseweg (vlakbij centrum), zag ik hem wel eens fietsen met boodschappen, hij doet volgens mij ook altijd boodschappen in het centrum.
Verder kom je ze ook wel eens tegen in de NDRGRND (The Fantastic Journey of the Underground Man). Ze waren laatst ook allemaal bij Krach in Merleyn!
In ieder geval heel veel zin in concert vanavond, is echt een geweldig album geworden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Shine On You Crazy Diamond
Op standje net-niet-gehoorbeschadiging
Je kan het ook andersom zien, door jouw toedoen heeft hij er 4quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ook zuur, uitwerkingen voor een wiskundevak worden beoordeelt, en al die beoordelingen samen vormen de helft van je cijfer.
Nou had ik ergens geen punten, waar een studiegenoot (die mijn uitwerkingen overgenomen had) exact hetzelfde had staan en wel 5 punten had. Wat doet dat mens, zegt ze 'oh, maar hier stond een fout', krijg ik 4 punten en haalt ze er bij hem één af
Dus nou heeft hij door mijn toedoen opeens een punt minder voor zijn uitwerkingen
3 gesprekken op de planning/achter de rug of 3 sollicitaties gedaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef Dupje het volgende:
Weer een sollicitatie de deur uit. Heb er inmiddels 3 lopen.
3 brieven de deur uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
3 gesprekken op de planning/achter de rug of 3 sollicitaties gedaan?
OMG LOLLOZROSZ! DE PAINTSKILLZ!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Onder de edit zit een iets minder subtiel plaatje
Het zijn wel kleine ijsjes zeg! Zeker omdat het koud is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, ik had eerder een vrij directe cumshot pic gepost, maar bedacht me dat niet iedereen dat op prijs zou stellen. Vandaar de SFW versie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil niet weten hoe je daar terecht bent gekomen. Ouwe oestersduiker!quote:
Je moest toch werken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit uit verveling maar boer zoekt vrouw van 2009 te kijkenmaar een chinees met een almelo's accent is toch wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Mikkie het volgende:
Mja, je weet het niet.
Ik ga zo maar eens douchen () en de deur uit richting supermarkt, anders doe ik écht de hele dag niets
.
Restcep! Maar jij hebt dan weer week-to-the-fucking-end. Dan ben ik weer bij de McD aan het bazenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier al te hele dag als enige IT'er te bazen. Heb nauwelijks rookpauzes gehad
En blij toe. Ach, weekendje McD bazen is ook leuk toch? Plus vanavond toch nog een potje bier voor jou in de planning? Ook lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Restcep! Maar jij hebt dan weer week-to-the-fucking-end. Dan ben ik weer bij de McD aan het bazen.
Niet eens carnvalsvakantie?quote:
Nee, helaas. Weekend + maandag/dinsdag. Beter dan nietsquote:
Ik heb de rest van mijn leven vakantie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Rituals het volgende:
Jij wel vakantie DK?
Zijn er hier überhaupt mensen die echt carnaval gaan vieren?
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de rest van mijn leven vakantie.
Alleen de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet zo aantrekkelijk!quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet zo aantrekkelijk!
biertje doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Boooh, net te lang op de bank liggen slapen denk ik. Hele ritme weer naar de ju, kan ik straks weer niet slapen natuurlijk
Ik denk dat ik dadelijk gewoon een filmpje aanzet en m'n biertje hier op de bank doequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
biertje doen? rituals was ook vrij
quote:
Noesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh..
Treurig nieuws:
Phil Collins stopt ermee
M'n Phil, wat doe je?!
Dat geloof ik meteen, met zon keet en die doorwaaiconstructiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Daar moet je je natuurlijk ook gewoon nog mee bezig houdenWel een miniem verbruik
Wij zitten iets hoger bleek twee weken terug
Nogal wiedes met zo'n open muren-beleidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Daar moet je je natuurlijk ook gewoon nog mee bezig houdenWel een miniem verbruik
Wij zitten iets hoger bleek twee weken terug
¿Que?quote:
Kut ja, goed dat je het zegt. Ik moet de hele aangifteshit ook nog doen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mwa ik zie dat ik ten tijde van mijn TNT periode iets te veel belasting heb betaald. Altijd leuk die aangifte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |