Zomerquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:06 schreef Rituals het volgende:
Ik moet juist even stoppen met zomerkleding kopen. Ik heb twee shortjes, een zomerjurkje, een rokje en een zomerjas gekocht, terwijl het nog maanden duurt voordat het warm genoeg is voor die kleding.
Toch lijkt het me wel lastig zitten, met die bank zo tegen de muurquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heerlijk, scherpe messenGoed gereedschap is het halve werk
En je halve vinger als je niet goed oppast
![]()
Heb de bank toch op de oude plek gezet, nu hou ik veel meer ruimte over om de eettafel te verplaatsen en, zoals ik net bedacht, een echte werkplek te makenKlein wandje waar vroeger de keuken stond ff open breken, dan kan ik mooi daar de stroompunten achter verwerken. (en wie weet wel eens een scherm ophangen voor de PC
)
En ja het bijzettafeltje van motorbanden blijft![]()
[ afbeelding ]
De oude bank moet nog wel even naar de kringloop
Ohja, ik zou gaan leren vandaag voor het hertentamen maandagquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Klaar met alle stof (naja 1 hoofdstuk ga ik niet lezen omdat ik weet dat dat onderwerp en niet zo belangrijk is en ik daar een goede samenvatting van heb)
Nu dus beginnen met alle werkgroepen en arresten. Loop ondanks af en toe falen nog goed op schema
Swine komt vanavondquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Toch lijkt het me wel lastig zitten, met die bank zo tegen de muur
Platenspelers zijn tof!!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:42 schreef IrishBastard het volgende:
Klopt, ik gebruik het voor bijvoorbeeld de platenspeler (met stofkap die met vochtig doekje lelijk opdroogt) of de TV
Voor Swine zou zo'n bank geen uitdaging zijn, die bouldert er zo op![]()
Swine doet deze avond totaal niets met boulderen, want Swine weet dat het hem op dit moment botten gaat kosten...quote:
Zonde..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:52 schreef Mikkie het volgende:
Stofdoekjes? Nooit van gehoord maar zou voor m'n tv niet verkeerd zijn denk ik!
Ziet er goed uit trouwens, CP! Prima bank, ook dat chaise-longue stuk ziet er prima uit. Alleen wel even goed schoonmaken inderdaad, want je ziet het vuil een beetje.
En zie ik daar nou een 55cm tv staan? Zonde...m'n ouders hebben laatst een prima 70cm breedbeeld naar 't stort gebracht. Die tafel is wel geinig trouwens
Op het moment van schrijven was het ook niet echt avond meer hèquote:Op zondag 27 februari 2011 04:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Swine doet deze avond totaal niets met boulderen, want Swine weet dat het hem op dit moment botten gaat kosten...
024!quote:
Ja! maar zover weg ben ik niet geweest.quote:
Een goede bel functie!quote:Op zondag 27 februari 2011 20:14 schreef AMDB het volgende:
Verslavend zo'n iPhone. Iemand nog tips voor must-have apps?
Dat zei ik net ook al tegen IB, maar er staat collect toch?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:08 schreef LastRequest het volgende:
Ik voel me heel dom maar ik kijk over de fout heen denk ik? Wat is er fout?
CP failquote:Op zondag 27 februari 2011 20:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
nevermind
nu denk ik dat er collect moet staan, straks correct/connect![]()
En Yashifailquote:
Mijn zus kan dat zo even uitrekenen. Scheelt ook nog eens dat het een statisch object is zo te zien dus geen last heeft van dynamische krachten.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit soort sommetjesOa bruggen enz berekenen..
[ afbeelding ]
Hier bepaal de krachten maar even in
[ afbeelding ]
Zes jaar lang ook mijn lijfspreuk van de middelbare school geweestquote:Op zondag 27 februari 2011 21:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelf heb ik altijd iets van ja, daar heb je binas voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |