Loft is wel okee inderdaad, niet heel super though. Het is niet dat ie je tijden later nog bij is geblevenquote:Op maandag 28 februari 2011 02:30 schreef swarmahoer het volgende:
ook weer terug, loft was een leuke film opzich
BS, je kreeg geen Binas in de eerstequote:Op zondag 27 februari 2011 22:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Zes jaar lang ook mijn lijfspreuk van de middelbare school geweest
Ja heuj, ik ga me daar een beetje hummes z'n huiswerk lopen doen! Heul nie!quote:Op zondag 27 februari 2011 21:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dit soort sommetjesOa bruggen enz berekenen..
[ afbeelding ]
Hier bepaal de krachten maar even in
[ afbeelding ]
Dat cijferquote:Beste student,
Docent2 heeft nog eens gekeken naar jouw tentamen en jouw deel van het stuk over (bedrijfs)cultuur. Op basis van zijn aanbeveling geef ik je een 5,5000001 en rond ik hem naar boven af.
Vriendelijke groeten,
Docent1
Meer vroeg Yashaaa toch niet?quote:Op maandag 28 februari 2011 17:15 schreef IrishBastard het volgende:
Heeft 'ie daar nou maar 80 euro vast?
Geen USB3.0? Geen Thunderbolt? Wat een middeleeuws apparaat!quote:Op maandag 28 februari 2011 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh leuk extern schijfje ditAlleen al weer genoeg uitgegeven deze maand...
![]()
http://www.komplett.nl/Komplett/site/daybreaker/cms.aspx
[ afbeelding ]
Werkt dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 08:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangifte doen en dan kan je met het aangiftebewijs redelijk goedkoop bij de afac een fiets halen.
Jaren terug dacht ik dat ook. Gefoptquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:25 schreef HostiMeister het volgende:
En dan krijg je massive ammounts of discount bij de afac?
Da's wel dure baasheid hoorquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dan ga ik dat ook doenwas ik maar zon baas als mikkie.. dan hoefde ik niet met die treinen te reizen.
kom nu weer te laat door een wisselstoring. ach ja.. vanavond lekker uit
Baasheid wordt kennelijk niet alleen afgemeten aan al dan niet met de trein reizenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:58 schreef IrishBastard het volgende:
Hoezo is alleen Mikkie een baas die niet met de trein hoeft te reizen
Naam ligt ook net iets te dicht bij AFCA, mijden dus.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht al, te mooi om waar te zijn![]()
Fuck the Afac mensen.
Nog een extra reden om die NSBers te boycotten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naam ligt ook net iets te dicht bij AFCA, mijden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |