Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben in Januari 17 geworden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef TheFamousMan het volgende:
Zeg, Japerman, hou oud ben jij eigenlijk?
is niet ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik zei ook dat ik er de rillingen van kreeg.. En van je hele bedrijf..
Keur het absoluut niet af, maar IK ben nogal preuts zelf![]()
![]()
Ach, ik typ tenminste normaal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
OWH MY GOD, ik zit hier tussen babies
Maar intrigerend is het wélquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is niet erg![]()
is ook niet voor iedereen
Nog één jaartje tot het feest losbarstquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ben in Januari 17 geworden.
En ik ben er trots op ook!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog één jaartje tot het feest losbarst
18 is echt niet zo bijzonder hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog één jaartje tot het feest losbarst
Ochja, mijlpaaltje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
18 is echt niet zo bijzonder hoor
daar zit ik hier altijd tussenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dan ben ik geen baby meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
18 is echt niet zo bijzonder hoor
True, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zit ik hier altijd tussen
Ja, sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zit ik hier altijd tussen
Geeft niks, behalve somsquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:20 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik haal het gemiddelde hier wel onderuit, samen met Nijner ja
een heel stuk ouderquote:
ziet er idd naar uitquote:
Ja maar, dan moet ik ook weg...quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziet er idd naar uit![]()
nou dan ben ik er ook weg van![]()
tot straks
Hoeft nog niet hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik ook weg...![]()
Truste
laterquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ziet er idd naar uit![]()
nou dan ben ik er ook weg van![]()
tot straks
Ik zal me heel volwassen gedragen hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja maar, dan moet ik ook weg...![]()
Truste
Ik de laatste tijd weinig tot niet.quote:
De economie gaat nu gelukkig wel weer een beetje beterquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Tss, die economie, het is me wat hč?
Nou, poe, gaat het ook nog sneeuwen, m'n vrouw durft de deur niet uit hoor.
Niet liegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik de laatste tijd weinig tot niet.
de fun is er wel een beetje af.
Ik nachtbaquer nog wel iedere nacht, maar da's anders!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste jongens, veel plezier in ONZ
Weltrustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 03:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste jongens, veel plezier in ONZ
Waar in Woerden ben je dan straks?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom straks bij jou in de buurt koffie drinken
Polanerbaan, is dat in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar in Woerden ben je dan straks?
Lovelyquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
Nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
moeten we duimen voor je?
Hai mopquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
de diarree heeft hier de overhand genomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop.
Hoe is het?
Hopelijk komt je mailtje een beetje op tijd.
Zo goed ken ik de straten van Woerden nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Polanerbaan, is dat in de buurt?
Ohnoesquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de diarree heeft hier de overhand genomenallemaal pi's
dat is in de buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
En ome google kent de straten van woerden ook niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
Vast welquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En ome google kent de straten van woerden ook niet?
Ik wil het denk ik niet weten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een heel leuk Photoshopidee nu maar dat moet wachten tot vanavond.
Dat bestaat niet meer geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend herinnerde ik me trouwens weer hoe het programma heet dat werd meegeleverd bij PhotoShop CS2 voor de geanimeerde gifjes: ImageReady.
Was wel zo makkelijk als los programma, wel overzichtelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend herinnerde ik me trouwens weer hoe het programma heet dat werd meegeleverd bij PhotoShop CS2 voor de geanimeerde gifjes: ImageReady.
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Was wel zo makkelijk als los programma, wel overzichtelijk.
Zit sinds CS3 ingebouwd dus is even zoeken, werking is wel stuk beter als je het door hebt.
Klopt, is nu half geīntegreerd in PhotoShopquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat bestaat niet meer geloof ik
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
suikertaartje
![]()
![]()
![]()
expres of per ongeluk
Lukt vaak niet inderdaad omdat deze gelocked zijn bij het opslaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat niet
Suikerbeeeebquote:
oeps, dus nu ehm... MIquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armen![]()
wokkeltje
Hoe, in godsnaam, kan je daar ietsquote:
ik gebruik nog steeds gifconstructionset uit 96 of zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, is nu half geīntegreerd in PhotoShop.
wijdbeens, heel wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, kan je daar ietsvan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wijdbeens, heel wijd
Ohh ik kon de link niet leggen met dat campingbedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig. Dan lag het dus niet aan mijn zoekskillsquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Lukt vaak niet inderdaad omdat deze gelocked zijn bij het opslaan.
Er zijn wel losse tooltjes die een al bestaand gif kunnen editen.
Dat vind ik ook irritant... ImageReady kon dat wel gewoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat niet
Hoe is het verhuizen gegaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armen![]()
wokkeltje
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wijdbeens, heel wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel charmant zag het er niet uit hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed, want ik heb overal spierpijnquote:
Je hebt dus een glansrijke carričre als meubelmaakster in het verschietquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed, want ik heb overal spierpijn![]()
En ik weet nu dat ik zo goed als alleen een bank uit elkaar kan halen, oude bekleding er af en nieuwe bekleding er op kan doen en hem dan ook weer zo goed als alleen in elkaar kan zettenMet schroefjes en bouten en brute kracht
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik weet nu dat ik zo goed als alleen een bank uit elkaar kan halen, oude bekleding er af en nieuwe bekleding er op kan doen en hem dan ook weer zo goed als alleen in elkaar kan zettenMet schroefjes en bouten en brute kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mogguh Duckquote:
ik voorzie een carričre bij ikeaquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dukkiequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je verhuist??
of heb je alles in het huis verhuist??
ennuh.. goedemorgen!
* Barretje80 heeft nog steeds kramp/spierpijn in d'r kuiten.. lopen is niet leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bar
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
waarover gedroomd vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh barretje![]()
[..]
Mogguh Duck![]()
Ik heb echt raar gedroomd.. echt een te drukke dag gehad gister voor mijn hoofdje
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je verhuist??
of heb je alles in het huis verhuist??
ennuh.. goedemorgen!
* Barretje80 heeft nog steeds kramp/spierpijn in d'r kuiten.. lopen is niet leuk...Wat heb je gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
Ga je het vandaag proberen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee dagen achter elkaar getrained.. EN gister geen tijd gehad voor Yoga
Dat moet je toch wel aankunnen zonder spierpijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee dagen achter elkaar getrained.. EN gister geen tijd gehad voor Yoga
Goedquote:
neuh..quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel aankunnen zonder spierpijn
zal je zien, gaan die 2 uurtjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaamquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GoedNog 2 uurtjes werken en dan weekend
Nee hoor, is een leuke klantquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zal je zien, gaan die 2 uurtjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam
Nee, bedanktquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
hebben dinsdag een "spring" training gehad.. veel blokken en aanvallen.. dat is nogal demanding voor je kuiten![]()
ga jij maar eens anderhalf uur touwtje springen.. krijg je ook spierpijn van hoor
Ik heb eigenlijk alleen maar leuke klantenquote:
quote:
nee met Muck, MZ ligt op luchtbed voor m'n neus!quote:
Braaf zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee met Muck, MZ ligt op luchtbed voor m'n neus!
dan is je werk helemaal topquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:58 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen maar leuke klanten
Kan toch?quote:
Geloof dat iedere KSCer dat wil!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Kan toch?
Welke man wil dat nou niet?
Je hebt vannacht vast stiekem streken uitgehaaldquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
Wie zegt dat we braaf geweest zijn?
whehehequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
wie zou het zeggen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt vannacht vast stiekem streken uitgehaald
Lovelyquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh barretje![]()
[..]
Mogguh Duck![]()
Ik heb echt raar gedroomd.. echt een te drukke dag gehad gister voor mijn hoofdje
wokquote:
Ik, want Muck vertelt je wat andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
ach jah.. in het donker voelt iedere hand hetzelfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach jah.. in het donker voelt iedere hand hetzelfde
wie weet wat muck en MZ met elkaar hebben uitgespookt terwijl ze beiden dachten dat het toek was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Muck slaapt! Alleen MZ is half wakkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik, want Muck vertelt je wat anders
[..]
wie weet wat muck en MZ met elkaar hebben uitgespookt terwijl ze beiden dachten dat het toek was..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar het hart vol van is...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
[..]
wie weet wat muck en MZ met elkaar hebben uitgespookt terwijl ze beiden dachten dat het toek was..je hebt een rare fantasie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
ik ontken noch bevestig ietsquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ik begrijpen na al die weken
heel politiek correctquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ontken noch bevestig iets
Ja, hoi, neuken?quote:
quote:
Ben je zo gefrustreerd dat je ook vrouwen doet?quote:
Ja joh geiligheid ten topquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik kom weer eens net op tijd zie ik
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
deze nerd gaat maar eens CIV 5 spelen![]()
hij is weer van hoog niveauquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffen
Ja dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely, veel geduld toegewenst vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi! Dus wel een aanrader? Alleen, als je het goed moet doen, dan moet er weer veel tijd in steken of niet?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Die is er al: zelfstrijkende overhemdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijken
Goed, dat jij dat weer mocht constaterenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:strijken
Succes / sterkte mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat je ook vrouwen doet?
Je twijfelt nog?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoor
lekker danquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben moe, voel me kut, geen zin in werk en nu ook nog eens rete druk
sterkte dan maar....quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben moe, voel me kut, geen zin in werk en nu ook nog eens rete druk
ja veel tijd is vereistquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Dus wel een aanrader? Alleen, als je het goed moet doen, dan moet er weer veel tijd in steken of niet?
hoi neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoor
kee!quote:
Ai... heb niet veel tijd voor dat soort dingen, dus moet het misschien maar niet doen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja veel tijd is vereistEn ja zeker een aanrader!
om 13:00 gaan ze weer een test run draaien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, dat jij dat weer mocht constateren
Beter dan dat ze dat om 12.30 verzinnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 13:00 gaan ze weer een test run draaien.
en dat bedenken ze vanochtend
werksequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Trevland het volgende:
En helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
Ging ik koffie halen voor de computermeneer, zeg ik: zwart?
Zegt hij: ja, anders is het zonde van de koffie![]()
Zal ik hem even een linkje hier naartoe geven?
ik krijg koffie van jequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
alleen als hij leuk is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
quote:
Ik weet de weg hiernaartoe alquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
Daaromquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij schijnt niet leuk te zijn....
gfquote:
friemelquote:
MDquote:
Mja, klote is datquote:
waarop? Is het strijkijzer nou nog niet warm?quote:
Gelijk heb jequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik kruip nog lekker even terug![]()
Reesootoquote:
mailtjequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarop? Is het strijkijzer nou nog niet warm?
Ow... een belangrijke zo te zien?quote:
stond die er nog een keer inquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:21 schreef DaMart het volgende:
Statssite maar even handmatig bijgewerkt... die snapte niet veel van al die dubbele topics.
Ja, en daardoor werden de vorige en deze ook niet bijgewerkt, en stond mijn topic van gisterenavond er ineens weer inquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stond die er nog een keer in![]()
ik had vannacht die van wiskers er al een keer eruit gegooid
Slaap zachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ik kruip nog lekker even terug![]()
Ootootjequote:
huh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en daardoor werden de vorige en deze ook niet bijgewerkt, en stond mijn topic van gisterenavond er ineens weer in.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... een belangrijke zo te zien?
Is ie binnen?quote:
Sterktequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 moet weer "even" iets oplossen hier
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef Barretje80 het volgende:
GEDVER!
* Barretje80 ruikt naar ziekenhuis!* Toekito gaat weg bij Bar voordattie over zijn nek gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pgr..quote:
mja.. m'n handen afhakken is dan ook weer zo rigoreusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Toekito het volgende:
[..]
* Toekito gaat weg bij Bar voordattie over zijn nek gaat
ja daarom ben ik dus ff uit je buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja.. m'n handen afhakken is dan ook weer zo rigoreus
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pgr..Whoppers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Dubbele of tripele...quote:
Voer van de burgers kingquote:
Mits tripel en met bacon en kaas.quote:
pgr grapjas uittrekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
die mag je best.. maar die kan je niet meer..quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
Nog geen mailtje dus?quote:
Vanwaar dan de hyper?quote:
Liebchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Haiquote:
ik zie snert als ik uit het raam kijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik dacht ik verras je
Lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar krijg genoeg afleiding straks
mijn paps komt langs en ik moet ook werken
Liebchenquote:
lang slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Jij houdt toch van snert? 9quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie snert als ik uit het raam kijk
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht
Nu maar eens een kop koffie zetten
Bij mij was hij gwn lekker hard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
JaMaar ik gok dat een combinatie stop niet goed en veel woelen niet handig is
Hoe is het met jou vandaag?
Goedemorgen Koenquote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij mij was hij gwn lekker hard.
Hihi ik zei hard
Iets niet goed aangedraaid?
Lig op bed
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen KoenAlweer terug uit A'dam?
door een bakkie koffie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
Nu krijg ik zin in een bakkie leut.
Ik ben alleen bang dat ik de hele dag op de plee ga zitten
Tell me your dreamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetMaar ach, ondanks dat, ik heb echt lekker geslapen
Ook weer vreemd gedroomd though
LekkerVoel jij je al beter?
Oeh, da's wel jammerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]yep, Almere, weer gewoon werken vandaag, geen training meer ook.
Was geslaagde avond gisteren
He Sara!!! Hoe is hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
ben nu eigenlijk alweer toe aan het weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel jammerMaar tof dat het geslaagd was
Van alles, het was erg drukquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tell me your dream![]()
Fijn joh!
Ik voel me wel oke.
Wel last van mijn hoofd.
Motorbeurs in Utrechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van alles, het was erg drukIets met een soort computerspelletje en ik kon motorrijden en ging naar een motorbeurs
![]()
Rustig aan
Mooiquote:
Ik snap datquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben nu eigenlijk alweer toe aan het weekend
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een schijthekel aan secretaresses die niet eens een mailtje goed de deur uit kunnen krijgen en vervolgens je mailbox vol stampen met " sorry"
Veel te weinig geslapen, want laat naar bed door nachtelijke discussiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
LiebchenHoofdpijn, maar verder goed
Met jou dan?
Saraquote:
Goeie morgen Marijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende keer de roggel de andere kant op doen als de wind zo staatquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie snert als ik uit het raam kijk
Morguh Flesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht
Nu maar eens een kop koffie zetten
Bommerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar krijg genoeg afleiding straks
mijn paps komt langs en ik moet ook werken
oeps, Diami van de koffiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een schijthekel aan secretaresses die niet eens een mailtje goed de deur uit kunnen krijgen en vervolgens je mailbox vol stampen met " sorry"
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Motorbeurs in Utrecht
Jouw dromen altijd
Oeh oeh, discussiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel te weinig geslapen, want laat naar bed door nachtelijke discussie. Maar verder eigenlijk best ok. Stuk beter dan gister, al is de grieperigheid nog niet helemaal weg.
Hai lieverdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sara
[..]
Goeie morgen Marijke![]()
[..]
Volgende keer de roggel de andere kant op doen als de wind zo staat
[..]
Morguh Fles![]()
[..]
Bommer, maar goed dat je papie straks langskomt
![]()
[..]
oeps, Diami van de koffie
Goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, discussieVertel?
[..]
Hai lieverd![]()
Hoe is het?
Succesquote:
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goedik heb alle gifjes nu bewerkt
![]()
Nu zijn ze ook op een zwarte achtergrond mooi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?
Niet hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, discussieVertel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goedik heb alle gifjes nu bewerkt
![]()
Nu zijn ze ook op een zwarte achtergrond mooi
ik zal ook eens kijken als ik tijd hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datNog 1 dagje en dan weekend toch?
![]()
[..]
PM dan maarquote:
Fijn trouwens dat je heet was geworden in de zonquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal ook eens kijken als ik tijd heb
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep![]()
Dat ga ik dan ook wel weer redden
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen ove rheb dit jaar
anders zou ik een dag vrij nemen en alleen maar gaan slapen
Idem hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal ook eens kijken als ik tijd heb
Nou, dat moeten we nog maar zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenIk heb ook koffie
Lekker he?
Gedaan dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM dan maar
[..]
Fijn trouwens dat je heet was geworden in de zon![]()
Ik geef je wel een cursusje koffiezettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat moeten we nog maar zienIk doe alijd maar wat
Water, veel koffie, en gaan met de banaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik geef je wel een cursusje koffiezetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |