pgr grapjas uittrekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
die mag je best.. maar die kan je niet meer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
Nog geen mailtje dus?quote:
Vanwaar dan de hyper?quote:
Liebchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Haiquote:
ik zie snert als ik uit het raam kijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik dacht ik verras je
Lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar krijg genoeg afleiding straks
mijn paps komt langs en ik moet ook werken
Liebchenquote:
lang slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Jij houdt toch van snert? 9quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie snert als ik uit het raam kijk
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht
Nu maar eens een kop koffie zetten
Bij mij was hij gwn lekker hard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
JaMaar ik gok dat een combinatie stop niet goed en veel woelen niet handig is
Hoe is het met jou vandaag?
Goedemorgen Koenquote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij mij was hij gwn lekker hard.
Hihi ik zei hard
Iets niet goed aangedraaid?
Lig op bed
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen KoenAlweer terug uit A'dam?
door een bakkie koffie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
Nu krijg ik zin in een bakkie leut.
Ik ben alleen bang dat ik de hele dag op de plee ga zitten
Tell me your dreamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetMaar ach, ondanks dat, ik heb echt lekker geslapen
Ook weer vreemd gedroomd though
LekkerVoel jij je al beter?
Oeh, da's wel jammerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]yep, Almere, weer gewoon werken vandaag, geen training meer ook.
Was geslaagde avond gisteren
He Sara!!! Hoe is hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
ben nu eigenlijk alweer toe aan het weekendquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel jammerMaar tof dat het geslaagd was
Van alles, het was erg drukquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tell me your dream![]()
Fijn joh!
Ik voel me wel oke.
Wel last van mijn hoofd.
Motorbeurs in Utrechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Van alles, het was erg drukIets met een soort computerspelletje en ik kon motorrijden en ging naar een motorbeurs
![]()
Rustig aan
Mooiquote:
Ik snap datquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben nu eigenlijk alweer toe aan het weekend
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een schijthekel aan secretaresses die niet eens een mailtje goed de deur uit kunnen krijgen en vervolgens je mailbox vol stampen met " sorry"
Veel te weinig geslapen, want laat naar bed door nachtelijke discussiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker![]()
[..]
LiebchenHoofdpijn, maar verder goed
Met jou dan?
Saraquote:
Goeie morgen Marijkequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgende keer de roggel de andere kant op doen als de wind zo staatquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie snert als ik uit het raam kijk
Morguh Flesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht
Nu maar eens een kop koffie zetten
Bommerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar krijg genoeg afleiding straks
mijn paps komt langs en ik moet ook werken
oeps, Diami van de koffiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
Sorry hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een schijthekel aan secretaresses die niet eens een mailtje goed de deur uit kunnen krijgen en vervolgens je mailbox vol stampen met " sorry"
Jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Motorbeurs in Utrecht
Jouw dromen altijd
Oeh oeh, discussiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Veel te weinig geslapen, want laat naar bed door nachtelijke discussie. Maar verder eigenlijk best ok. Stuk beter dan gister, al is de grieperigheid nog niet helemaal weg.
Hai lieverdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Sara
[..]
Goeie morgen Marijke![]()
[..]
Volgende keer de roggel de andere kant op doen als de wind zo staat
[..]
Morguh Fles![]()
[..]
Bommer, maar goed dat je papie straks langskomt
![]()
[..]
oeps, Diami van de koffie
Goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, discussieVertel?
[..]
Hai lieverd![]()
Hoe is het?
Succesquote:
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goedik heb alle gifjes nu bewerkt
![]()
Nu zijn ze ook op een zwarte achtergrond mooi
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?
Niet hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh oeh, discussieVertel?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Goedik heb alle gifjes nu bewerkt
![]()
Nu zijn ze ook op een zwarte achtergrond mooi
ik zal ook eens kijken als ik tijd hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes![]()
[..]
Oeh, dus ik moet even je site weer bekijken?
Yepquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap datNog 1 dagje en dan weekend toch?
![]()
[..]
PM dan maarquote:
Fijn trouwens dat je heet was geworden in de zonquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal ook eens kijken als ik tijd heb
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep![]()
Dat ga ik dan ook wel weer redden
Jammer dat ik zo weinig vrije dagen ove rheb dit jaar
anders zou ik een dag vrij nemen en alleen maar gaan slapen
Idem hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik zal ook eens kijken als ik tijd heb
Nou, dat moeten we nog maar zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
GoedemorgenIk heb ook koffie
Lekker he?
Gedaan dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PM dan maar
[..]
Fijn trouwens dat je heet was geworden in de zon![]()
Ik geef je wel een cursusje koffiezettenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, dat moeten we nog maar zienIk doe alijd maar wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |