heel politiek correctquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ontken noch bevestig iets
Ja, hoi, neuken?quote:
quote:
Ben je zo gefrustreerd dat je ook vrouwen doet?quote:
Ja joh geiligheid ten topquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik kom weer eens net op tijd zie ik
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
deze nerd gaat maar eens CIV 5 spelen![]()
hij is weer van hoog niveauquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffen
Ja dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely, veel geduld toegewenst vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi! Dus wel een aanrader? Alleen, als je het goed moet doen, dan moet er weer veel tijd in steken of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Die is er al: zelfstrijkende overhemdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |