Dat vind ik ook irritant... ImageReady kon dat wel gewoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is mij alleen gelukt om animated gifjes te maken from scratch, maar rrn bestaand gifje bewerken gaat niet
Hoe is het verhuizen gegaan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Per ongeluk, met een campingbedje in mijn armen![]()
wokkeltje
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wijdbeens, heel wijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel charmant zag het er niet uit hoor
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Goed, want ik heb overal spierpijnquote:
Je hebt dus een glansrijke carrière als meubelmaakster in het verschietquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed, want ik heb overal spierpijn![]()
En ik weet nu dat ik zo goed als alleen een bank uit elkaar kan halen, oude bekleding er af en nieuwe bekleding er op kan doen en hem dan ook weer zo goed als alleen in elkaar kan zettenMet schroefjes en bouten en brute kracht
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ik weet nu dat ik zo goed als alleen een bank uit elkaar kan halen, oude bekleding er af en nieuwe bekleding er op kan doen en hem dan ook weer zo goed als alleen in elkaar kan zettenMet schroefjes en bouten en brute kracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Mogguh Duckquote:
ik voorzie een carrière bij ikeaquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dukkiequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je verhuist??
of heb je alles in het huis verhuist??
ennuh.. goedemorgen!
* Barretje80 heeft nog steeds kramp/spierpijn in d'r kuiten.. lopen is niet leuk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bar
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
waarover gedroomd vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:51 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh barretje![]()
[..]
Mogguh Duck![]()
Ik heb echt raar gedroomd.. echt een te drukke dag gehad gister voor mijn hoofdje
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ben je verhuist??
of heb je alles in het huis verhuist??
ennuh.. goedemorgen!
* Barretje80 heeft nog steeds kramp/spierpijn in d'r kuiten.. lopen is niet leuk...Wat heb je gelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:
Ga je het vandaag proberen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee dagen achter elkaar getrained.. EN gister geen tijd gehad voor Yoga
Dat moet je toch wel aankunnen zonder spierpijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
twee dagen achter elkaar getrained.. EN gister geen tijd gehad voor Yoga
Goedquote:
neuh..quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je toch wel aankunnen zonder spierpijn
zal je zien, gaan die 2 uurtjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaamquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
GoedNog 2 uurtjes werken en dan weekend
Nee hoor, is een leuke klantquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zal je zien, gaan die 2 uurtjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam
Nee, bedanktquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
hebben dinsdag een "spring" training gehad.. veel blokken en aanvallen.. dat is nogal demanding voor je kuiten![]()
ga jij maar eens anderhalf uur touwtje springen.. krijg je ook spierpijn van hoor
Ik heb eigenlijk alleen maar leuke klantenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |