Waar in Woerden ben je dan straks?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom straks bij jou in de buurt koffie drinken
Polanerbaan, is dat in de buurt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar in Woerden ben je dan straks?
Lovelyquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
Nee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Lovely![]()
![]()
moeten we duimen voor je?
Hai mopquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady mailbox opent en wachten gaat
Goedemorgen liefjes
de diarree heeft hier de overhand genomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop.
Hoe is het?
Hopelijk komt je mailtje een beetje op tijd.
Zo goed ken ik de straten van Woerden nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Polanerbaan, is dat in de buurt?
Ohnoesquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de diarree heeft hier de overhand genomenallemaal pi's
dat is in de buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
En ome google kent de straten van woerden ook niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo goed ken ik de straten van Woerden niet. Maar ik ken wel een winkelcentrum dat Snelle Polanen heet.
Vast welquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef MPG het volgende:
[..]
En ome google kent de straten van woerden ook niet?
Ik wil het denk ik niet weten...quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik krijg een heel leuk Photoshopidee nu maar dat moet wachten tot vanavond.
Dat bestaat niet meer geloof ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef DaMart het volgende:
Vanochtend herinnerde ik me trouwens weer hoe het programma heet dat werd meegeleverd bij PhotoShop CS2 voor de geanimeerde gifjes: ImageReady.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |