abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93232299
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef prupke het volgende:
@ TS : van het eerste topic... : (watvoornaammoetikkiezen)
Wat vind jij een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man?
Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
pi_93232306
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vet! :D

Maar eigenlijk begin ik verliefd op watvoornaammoetikkiezen te worden ;(

Dilemma, dilemma
Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons twee :Y
pi_93232331
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
pi_93232344
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Gerard Butler.
Wie is dat? Zal dan maar ff gaan googlen, whaha
pi_93232372
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons twee :Y
Vooral een stuk intelligenter :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232403
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
pi_93232413
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vooral een stuk intelligenter :Y
Absoluut, ik ben een kleine dommie.
pi_93232418
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
Hoe oud ben je nou?
pi_93232442
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Absoluut, ik ben een kleine dommie.
Maar wel lief, dat scheelt :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232448
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
pi_93232468
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
PM is ook een optie he :7
pi_93232479
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nou?
Waarschijnlijk een dag ouder dan gisteren om deze tijd. :)
pi_93232541
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar wel lief, dat scheelt :P
Dat kan ik soms wel zijn ja :7
pi_93232576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.
Die hebben het veel te druk met belangrijke zaken, zoals flitsen en mensen zonder achterlicht bekeuren. :')
pi_93232580
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Ik had je al niet hoog ingeschat, maar wil je zijn telefoonnummer? Dan hoef je niks meer op te zoeken. Wel zo makkelijk met jouw "meesterlijke" brein
pi_93232614
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat kan ik soms wel zijn ja :7
Ik ook! Ik zie een match hoor! :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232616
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Dus dit is Bilal? :')
pi_93232676
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zie een match hoor! :D
Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
pi_93232740
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn. ;(
pi_93232749
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232772
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
Ik ook niet. Handenbindertjes.
pi_93232846
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
pi_93232852
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Handenbindertjes.
Dat is ook maar tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
pi_93232905
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
Wie niet!
pi_93232908
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik ook niet. Handenbindertjes.
Dit dus, blokjes aan mijn benen die mijn panty's openhalen.
pi_93232918
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je macht :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232934
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn. ;(
Daar maak jij je al strafbaar mee, maar helaas voor jou heeft mijn buurman geen draadloos netwerk.
pi_93232942
Hoe dan ook, ik zei 'stel dat'. Hetgeen dus niet noodzakelijkerwijs wil zeggen dat ik daadwerkelijk zo'n PM ontvangen heb. Zou wel geinig zijn hoor, daar niet van.

Ik had het overigens over mijn buurman. Waarom zou je de politie op jouw buurman af willen sturen? :?

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:59:29 ]
pi_93232996
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je macht :D
In mijn macht nog wel, intresting :7
pi_93233024
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
pi_93233073
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is ook maar tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Ja, maar ik heb nooit kinderen gewild. Dat kan toch. Kijk, wat iedereen voor zichzelf wil dat moet hij of zij weten, alhoewel je het krijgen van kinderen niet altijd in eigen hand hebt. Veel mensen zijn onvruchtbaar. Het is geen vanzelfsprekendheid.
pi_93233089
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In mijn macht nog wel, intresting :7
Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwen O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233094
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, ik zei 'stel dat'. Hetgeen dus niet noodzakelijkerwijs wil zeggen dat ik daadwerkelijk zo'n PM ontvangen heb. Zou wel geinig zijn hoor, daar niet van.

Ik had het overigens over mijn buurman. Waarom zou je de politie op jouw buurman af willen sturen? :?
Dooie mussen aanbieden he, strontvlieg!
pi_93233170
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
Ja, vertel. :)
pi_93233172
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwen O+
Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maar :|W
pi_93233198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Het is "kan" om je even op je "goede" Nederlands te wijzen.
pi_93233249
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maar :|W
Verkeerde interpretatie, jammer hoor -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233306
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Verkeerde interpretatie, jammer hoor -O-
Leg uit?
pi_93233373
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Leg uit?
Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233383
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93233399
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
Jij en een man voor mij vinden?
Ik zoek er geeneen en zeker al niet iemand die iemand voor mij zoekt.
Als ik een lekker ding heb geneukt, dan mag jij die lege dop van me hebben, oke.

Ik heb een paar dagen geleden nog geneukt, natuurlijk op mijn verzoek, maar
volgens mij hangen bij jou de spinnenwebben er wel een beetje voor.

Maar ik stuur hem door als hij weer een beetje op kracht is. Oke?
pi_93233489
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
En wij zijn dat :P
pi_93233499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, vertel. :)
Jou iig niet
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:08:13 #144
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93233555
wat ben jij toch een leuke gezellige vlotte meid! ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93233610
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef opastokvis het volgende:
wat ben jij toch een leuke gezellige vlotte meid! ^O^
Dit is dan ook een adoratie topique O+
pi_93233613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
pi_93233653
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij en een man voor mij vinden?
Ik zoek er geeneen en zeker al niet iemand die iemand voor mij zoekt.
Als ik een lekker ding heb geneukt, dan mag jij die lege dop van me hebben, oke.

Ik heb een paar dagen geleden nog geneukt, natuurlijk op mijn verzoek, maar
volgens mij hangen bij jou de spinnenwebben er wel een beetje voor.

Maar ik stuur hem door als hij weer een beetje op kracht is. Oke?
Gadverdamme, alleen al hoe je praat erover.

"Natuurlijk op jouw verzoek" waarom wil je dat steeds benadrukken? Dit is waarom ik medelijden met je heb. Waar is het zo misgegaan. Je bent zo verschrikkelijk de weg kwijt. Bedorven.
pi_93233681
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
_O-
pi_93233712
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En wij zijn dat :P
Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oosten ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
:O
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233839
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oosten ;)
Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:12:21 #152
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93233852
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dit is dan ook een adoratie topique O+
dat weet ik, anders was ik een eerlijke openhartige man geweest, nu hield ik me in. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93233865
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

:O
Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hier
pi_93233866
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jou iig niet
He, jammer..
pi_93233950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:

[..]

He, jammer..
Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
pi_93233981
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
Ik begin verliefd te worden O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:14:58 #157
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234015
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
understatement van het jaar. :O
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef prupke het volgende:

[..]

En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?
Wat was je vraag ook alweer?
pi_93234064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:

[..]

understatement van het jaar. :O
Ze vervalt inderdaad vaak in herhaling ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234145
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.
pi_93234161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:

[..]

understatement van het jaar. :O
Het melden dat het een understatement van het jaar dat is pas cliche, man
pi_93234167
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hier
Aangezien je foutloos Nederlands zo belangrijk vindt, wil je hier vast zelf wel even de fouten uit halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 00:17:48 ]
pi_93234175
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik begin verliefd te worden O+
Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderd ;( Volgens mij weet hij diep van binnen dat dit hem niet meer gaat worden. Tien jaar geleden kon hij nog zo tekeer gaan en boog het volk gedwee zijn hoofd. Maar nu... Times have changed and he can't deal with those changes :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:18:40 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93234257
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
Linkje?
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:18:50 #165
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234266
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ze vervalt inderdaad vaak in herhaling ;)
ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
pi_93234319
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderd ;( Volgens mij weet hij diep van binnen dat dit hem niet meer gaat worden. Tien jaar geleden kon hij nog zo tekeer gaan en boog het volk gedwee zijn hoofd. Maar nu... Times have changed and he can't deal with those changes :P
Het erge is dat hij graag als martelaar wilt sterven. Het is bekend dat hij 20 miljard tot beschikking heeft en in bezit is van 'vuile' nukes. Ik hoop dat Libië snel verlost is van deze tiran :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:19:57 #168
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
gaaaaaaaaa
pak je biezen!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234374
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Linkje?
Youtube is your friend sexy gurlie!
pi_93234377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Dit is inderdaad voor ons vermaak opastokvis ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234383
Vermakelijk is het zeker
pi_93234420
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:

[..]

ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
pi_93234454
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234459
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:

[..]

ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:22:16 #175
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234478
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
godverdomme, waarom reageer je op normale posts abnormaal en vice versa, ik wil een scheldkannonade en dat je gaat huilen in een hoekje. :{
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234486
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Vaya con Dios.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:22:44 #177
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234509
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
nee bijna opgevreten, vandaar vogelspin
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234546
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Vermakelijk is het zeker
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:24:20 #179
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234573
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234628
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Vaya con Dios.
Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:25:43 #181
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
in het nederlands hebben we dat afgeplat.
wij zeggen nu ajuu.
wist je dat ook? :@
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234676
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:24 schreef opastokvis het volgende:

[..]

daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.
Spreek jij voor iemand anders, leip
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:26:23 #183
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Spreek jij voor iemand anders, leip
daar ben ik goed in harige!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef opastokvis het volgende:

[..]

in het nederlands hebben we dat afgeplat.
wij zeggen nu ajuu.
wist je dat ook? :@
Afgeplat, wat is dat, opa?
pi_93234742
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
ik hoef pas 12 uur te beginnen en dan heb ik t avndspreekuur.
Vind je het vervelend dat je verder niks over me weet en dat je dan maar steeds over mijn beroep moet beginnen?
pi_93234755
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
pi_93234789
Begin een beetje lekkere trek te krijgen :9
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:27:27 #188
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234792
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Afgeplat, wat is dat, opa?
ik hoor het al, jij scheert je flamoesje gelukkig wel. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234822
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
Jammer dat het zo moet eindigen he..

Nou weet ik nog steeds niet of je in het bezit bent van een vlot, pittig rood kapsel.
pi_93234872
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef MalaCocinera het volgende:
Begin een beetje lekkere trek te krijgen :9
In wat? O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234900
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
Haha, weet het wel zeker , Mallerd
pi_93234904
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over na :7
pi_93234940
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
Iets met nachtdienst draaien ?
en mijn vraag was erg duidelijk....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:29:50 #194
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234944
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
dat werd er vroeger uitgeslagen.
tegenwoordig kan je zelf een klap voor je kanes verwachten.
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over na :7
je voert ze gewoon een paar dagen niet.
dan vreten ze elkaar wel op.
kutbeesten hoor die katten. :{
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234968
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In wat? O-)
In wat lekkers :9
pi_93234997
Boudibou, heb je zweet oksels zobahbah ? Je staat zo breed op de foto maar ik zie slechts vel over been..
pi_93235043
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In wat lekkers :9
* FireFox1biedt zich aan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93235098
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef opastokvis het volgende:

[..]

dat werd er vroeger uitgeslagen.
tegenwoordig kan je zelf een klap voor je kanes verwachten.

[..]

je voert ze gewoon een paar dagen niet.
dan vreten ze elkaar wel op.
kutbeesten hoor die katten. :{
Ik heb geen huisdieren :*) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:32:45 #199
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235123
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef perezoso het volgende:
Boudibou, heb je zweet oksels zobahbah ? Je staat zo breed op de foto maar ik zie slechts vel over been..
zo ja, goede username wel dan. :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235151
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jammer dat het zo moet eindigen he..

Nou weet ik nog steeds niet of je in het bezit bent van een vlot, pittig rood kapsel.
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')