abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93232082
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Val je om lange, slanke mannen? :D
Ja, boven de 1.90 gerne :9
pi_93232111
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Ik val ook niet op George Clooney (oh, nu gaat die analist weer aan het werk over mijn leeftijd, haha), Johnny Depp of Brad Pitt, alhoewel jaren geleden wel, maar ik zou wel en met George Clooney lijkt het me heel erg gezellig toeven, want ik zie zo dat dat een vent is waar je je wel op je gemak bij voelt.

Tja, ik kijk niet tegen sterrenstatussen op, hoe groot ze ook mogen zijn.

Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus

Ik wil het welees weten
pi_93232117
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja, boven de 1.90 gerne :9
1.91 :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232137
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja, boven de 1.90 gerne :9
Check. Dat red ik net. :')
pi_93232153
@ TS : van het eerste topic... : (watvoornaammoetikkiezen)
Wat vind jij een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93232159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus

Gerard Butler.
pi_93232160
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Check. Dat red ik net. :')
Ik ook

*boks ouwe*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232187
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

1.91 :D
Oef, net met je kont over de finish!
pi_93232226
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ook

*boks ouwe*
Yup, ik ben ook 1.91. B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:45:26 ]
pi_93232258
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Oef, net met je kont over de finish!
Vet! :D

Maar eigenlijk begin ik verliefd op watvoornaammoetikkiezen te worden ;(

Dilemma, dilemma
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232299
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef prupke het volgende:
@ TS : van het eerste topic... : (watvoornaammoetikkiezen)
Wat vind jij een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man?
Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
pi_93232306
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vet! :D

Maar eigenlijk begin ik verliefd op watvoornaammoetikkiezen te worden ;(

Dilemma, dilemma
Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons twee :Y
pi_93232331
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
pi_93232344
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Gerard Butler.
Wie is dat? Zal dan maar ff gaan googlen, whaha
pi_93232372
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons twee :Y
Vooral een stuk intelligenter :Y
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232403
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
pi_93232413
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Vooral een stuk intelligenter :Y
Absoluut, ik ben een kleine dommie.
pi_93232418
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
Hoe oud ben je nou?
pi_93232442
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Absoluut, ik ben een kleine dommie.
Maar wel lief, dat scheelt :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232448
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
pi_93232468
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
PM is ook een optie he :7
pi_93232479
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nou?
Waarschijnlijk een dag ouder dan gisteren om deze tijd. :)
pi_93232541
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Maar wel lief, dat scheelt :P
Dat kan ik soms wel zijn ja :7
pi_93232576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.
Die hebben het veel te druk met belangrijke zaken, zoals flitsen en mensen zonder achterlicht bekeuren. :')
pi_93232580
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Ik had je al niet hoog ingeschat, maar wil je zijn telefoonnummer? Dan hoef je niks meer op te zoeken. Wel zo makkelijk met jouw "meesterlijke" brein
pi_93232614
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat kan ik soms wel zijn ja :7
Ik ook! Ik zie een match hoor! :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232616
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Dus dit is Bilal? :')
pi_93232676
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ook! Ik zie een match hoor! :D
Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
pi_93232740
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.

Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn. ;(
pi_93232749
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')