Ja, boven de 1.90 gernequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Val je om lange, slanke mannen?
Ik val ook niet op George Clooney (oh, nu gaat die analist weer aan het werk over mijn leeftijd, haha), Johnny Depp of Brad Pitt, alhoewel jaren geleden wel, maar ik zou wel en met George Clooney lijkt het me heel erg gezellig toeven, want ik zie zo dat dat een vent is waar je je wel op je gemak bij voelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Gerard Butler.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus
Ik ookquote:
Vet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Oef, net met je kont over de finish!
Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef prupke het volgende:
@ TS : van het eerste topic... : (watvoornaammoetikkiezen)
Wat vind jij een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man?
Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons tweequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vet!
Maar eigenlijk begin ik verliefd op watvoornaammoetikkiezen te worden![]()
Dilemma, dilemma
Vooral een stuk intelligenterquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Je moet voor haar gaan, zei is de beste van ons twee
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Hoe oud ben je nou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
Maar wel lief, dat scheeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Absoluut, ik ben een kleine dommie.
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
PM is ook een optie hequote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Die hebben het veel te druk met belangrijke zaken, zoals flitsen en mensen zonder achterlicht bekeuren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.
Ik had je al niet hoog ingeschat, maar wil je zijn telefoonnummer? Dan hoef je niks meer op te zoeken. Wel zo makkelijk met jouw "meesterlijke" breinquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:47 schreef k_man het volgende:
Stel nou dat iemand mij zojuist PM'de met wat interessante info uit dat gehackte Hotmail-accountje van haar... zou het dan verkeerd van mij zijn om dat hier te plaatsen en zodoende wat meer duidelijkheid te geven over wie ze nou eigenlijk is?
Ik ook! Ik zie een match hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat kan ik soms wel zijn ja
Dus dit is Bilal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.
Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je zit wel erg met mij in je maag, he. Je mag alles van mij doen, maar dan weet je dat straks politie en justitie bij jou voor de deur staat.
Ik lijk wel een obsessie voor je te worden. Moet je niet doen, hoor.
Tja, dat ken héquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |