abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93231406
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat wil je weten? :P
Die twee kinderen echt of verzonnen?
pi_93231428
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Inderdaad!
Je gaat me niet naar mijn mond praten, he. Ja, een ouwe vent moet je alleen nemen als hij een paar miljoen op de bank heeft en anders naar ..

Laat ik het maar niet zeggen.

Wel respect hoor, maar het is niks voor mij.
pi_93231437
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Die zijn echt hoor :P

4,5 jaar is mijn tweeling :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
pi_93231466
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
pi_93231483
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
Lol :')

Je kent me ook echt hé trolletje :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231532
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
pi_93231535
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
_O-
pi_93231539
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hebt helemaal gelijk meid, jong vleesch is lekker sappig :9
Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
pi_93231567
quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Geld, status etc etc
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231643
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Geld, status etc etc
Nah, dat niet eens, bij hun gaat het gewoon puur om het uiterlijk.
pi_93231669
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Ik walg dus van die mannen :r
pi_93231677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Heel scherp K_man.

Maar Vorige Ts spreekt niet altijd de waarheid.
Die vent is een slimmerik en jij ook, je bent toch dierenartsassistente, waar? Ach, kom op, ik vertel het aan niemand verder
pi_93231724
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Ik ben jong, dom, lomp en famous B-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231734
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Vanwege hun leeftijd? :P
pi_93231776
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben jong, dom, lomp en famous B-)
Young, dumb and full of cum :P
pi_93231803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ben het wel gewend. ;)
Hahaha
pi_93231807
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik walg dus van die mannen :r
Doet niets af aan het feit dat de meerderheid van de vrouwen dat niet doet.
pi_93231811
quote:
5s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Young, dumb and full of cum :P
Plenty of cum for u :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231816
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Vanwege hun leeftijd? :P
Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
pi_93231839
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Wat is jouw type dan wel?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231917
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat is jouw type dan wel?
Daar kan ik nu ff snel niet op komen :')
pi_93231924
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hahaha
Dus hoe oud ben je daadwerkelijk? :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:41:03 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93231952
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93231972
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Daar kan ik nu ff snel niet op komen :')
Val je om lange, slanke mannen? :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231988
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Waar val je normaal dan wel op?
pi_93231995
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
Natuurlijk Re, we zijn braaf O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232038
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
We doen alles wat je zegt, lieve Re :*
pi_93232045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
Bewijs m'n ongelijk maar eens dan. :)
pi_93232070
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Bewijs m'n ongelijk maar eens dan. :)
Kan ze niet :')

Dat is toch na 3 topics wel duidelijk :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')