abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93231138
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles, maar als ik eerlijk ben heb ik nog nooit een vent ouder gehad als mezelf.
OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
pi_93231147
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk meid, jong vleesch is lekker sappig :9
Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
pi_93231155
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Pas op, anders word ik nog verliefd op je, voordat ik je heb gezien
Ben het wel gewend. ;)
pi_93231168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
Wat is jong?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231252
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
pi_93231327
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
35 met een verstand van een 14-jarige
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231336
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
Inderdaad!
pi_93231341
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat is jong?
Jou hoef ik niet. Dus who s next? JIj bent namelijk een ventje, lelijk en die alleen maar een broodje met ei klaar kan maken. Dacht je dat de hele wereld daar op zat te wachten. Ja, een of twee ochtendjes per week, maar dan heb ik het er toch echt wel meegehad.
pi_93231372
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
Heel scherp K_man.

Maar Vorige Ts spreekt niet altijd de waarheid.
pi_93231403
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jou hoef ik niet. Dus who s next? JIj bent namelijk een ventje, lelijk en die alleen maar een broodje met ei klaar kan maken. Dacht je dat de hele wereld daar op zat te wachten. Ja, een of twee ochtendjes per week, maar dan heb ik het er toch echt wel meegehad.
You hurt my feelings ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231406
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat wil je weten? :P
Die twee kinderen echt of verzonnen?
pi_93231428
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Inderdaad!
Je gaat me niet naar mijn mond praten, he. Ja, een ouwe vent moet je alleen nemen als hij een paar miljoen op de bank heeft en anders naar ..

Laat ik het maar niet zeggen.

Wel respect hoor, maar het is niks voor mij.
pi_93231437
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Die zijn echt hoor :P

4,5 jaar is mijn tweeling :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
pi_93231466
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
pi_93231483
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
Lol :')

Je kent me ook echt hé trolletje :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231532
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
pi_93231535
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
_O-
pi_93231539
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hebt helemaal gelijk meid, jong vleesch is lekker sappig :9
Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
pi_93231567
quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Geld, status etc etc
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231643
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Geld, status etc etc
Nah, dat niet eens, bij hun gaat het gewoon puur om het uiterlijk.
pi_93231669
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Ik walg dus van die mannen :r
pi_93231677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Heel scherp K_man.

Maar Vorige Ts spreekt niet altijd de waarheid.
Die vent is een slimmerik en jij ook, je bent toch dierenartsassistente, waar? Ach, kom op, ik vertel het aan niemand verder
pi_93231724
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Ik ben jong, dom, lomp en famous B-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231734
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Vanwege hun leeftijd? :P
pi_93231776
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben jong, dom, lomp en famous B-)
Young, dumb and full of cum :P
pi_93231803
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ben het wel gewend. ;)
Hahaha
pi_93231807
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik walg dus van die mannen :r
Doet niets af aan het feit dat de meerderheid van de vrouwen dat niet doet.
pi_93231811
quote:
5s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Young, dumb and full of cum :P
Plenty of cum for u :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231816
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Vanwege hun leeftijd? :P
Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
pi_93231839
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Wat is jouw type dan wel?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231917
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat is jouw type dan wel?
Daar kan ik nu ff snel niet op komen :')
pi_93231924
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Hahaha
Dus hoe oud ben je daadwerkelijk? :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:41:03 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93231952
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_93231972
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:40 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Daar kan ik nu ff snel niet op komen :')
Val je om lange, slanke mannen? :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231988
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Waar val je normaal dan wel op?
pi_93231995
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
Natuurlijk Re, we zijn braaf O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232038
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef Re het volgende:
nou ja, ik ga zo boarden, blijft het nog een beetje leuk en geen SC, slappe flamehapjes etc?
We doen alles wat je zegt, lieve Re :*
pi_93232045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
Bewijs m'n ongelijk maar eens dan. :)
pi_93232070
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:42 schreef k_man het volgende:

[..]

Bewijs m'n ongelijk maar eens dan. :)
Kan ze niet :')

Dat is toch na 3 topics wel duidelijk :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232082
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:41 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Val je om lange, slanke mannen? :D
Ja, boven de 1.90 gerne :9
pi_93232111
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:38 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alles het zijn absoluut niet mijn type mannen.
Ik val ook niet op George Clooney (oh, nu gaat die analist weer aan het werk over mijn leeftijd, haha), Johnny Depp of Brad Pitt, alhoewel jaren geleden wel, maar ik zou wel en met George Clooney lijkt het me heel erg gezellig toeven, want ik zie zo dat dat een vent is waar je je wel op je gemak bij voelt.

Tja, ik kijk niet tegen sterrenstatussen op, hoe groot ze ook mogen zijn.

Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus

Ik wil het welees weten
pi_93232117
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja, boven de 1.90 gerne :9
1.91 :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232137
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef MalaCocinera het volgende:
Ja, boven de 1.90 gerne :9
Check. Dat red ik net. :')
pi_93232153
@ TS : van het eerste topic... : (watvoornaammoetikkiezen)
Wat vind jij een leuke, mooie, liefdevolle jongen of man?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93232159
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

Maar wat vinden de dames dan echt een lekker ding? Ja, ik val over het algemeen niet op hele bekende figuren, dus

Gerard Butler.
pi_93232160
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef Techno het volgende:

[..]

Check. Dat red ik net. :')
Ik ook

*boks ouwe*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232187
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

1.91 :D
Oef, net met je kont over de finish!
pi_93232226
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ook

*boks ouwe*
Yup, ik ben ook 1.91. B-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:45:26 ]
pi_93232258
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Oef, net met je kont over de finish!
Vet! :D

Maar eigenlijk begin ik verliefd op watvoornaammoetikkiezen te worden ;(

Dilemma, dilemma
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')