abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93231138
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij onthoudt ook alles, maar als ik eerlijk ben heb ik nog nooit een vent ouder gehad als mezelf.
OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
pi_93231147
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk meid, jong vleesch is lekker sappig :9
Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
pi_93231155
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Pas op, anders word ik nog verliefd op je, voordat ik je heb gezien
Ben het wel gewend. ;)
pi_93231168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
Wat is jong?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231252
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
pi_93231327
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
35 met een verstand van een 14-jarige
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231336
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, wat moet je met een ouwe lul, als je een mooi jong broekie kan krijgen. Niks toch?
Inderdaad!
pi_93231341
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat is jong?
Jou hoef ik niet. Dus who s next? JIj bent namelijk een ventje, lelijk en die alleen maar een broodje met ei klaar kan maken. Dacht je dat de hele wereld daar op zat te wachten. Ja, een of twee ochtendjes per week, maar dan heb ik het er toch echt wel meegehad.
pi_93231372
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:27 schreef k_man het volgende:

[..]

OK, dan ben je dus 44 of 45. Je zei dat je tussen 20 en 45 bent en dat je afgelopen jaar een vent van 44 had. Kijk, stukje bij beetje komt er wat info over je naar boven. :)
Heel scherp K_man.

Maar Vorige Ts spreekt niet altijd de waarheid.
pi_93231403
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jou hoef ik niet. Dus who s next? JIj bent namelijk een ventje, lelijk en die alleen maar een broodje met ei klaar kan maken. Dacht je dat de hele wereld daar op zat te wachten. Ja, een of twee ochtendjes per week, maar dan heb ik het er toch echt wel meegehad.
You hurt my feelings ;(
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231406
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:26 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat wil je weten? :P
Die twee kinderen echt of verzonnen?
pi_93231428
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Inderdaad!
Je gaat me niet naar mijn mond praten, he. Ja, een ouwe vent moet je alleen nemen als hij een paar miljoen op de bank heeft en anders naar ..

Laat ik het maar niet zeggen.

Wel respect hoor, maar het is niks voor mij.
pi_93231437
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Die zijn echt hoor :P

4,5 jaar is mijn tweeling :)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231461
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, maar wie zegt dat waar is, mijn leeftijd dus.
Tja, het blijft nog ff gissen, maar tussen 20 en 45 liggen nog een heleboel getalletjes c..q. leeftijden
Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
pi_93231466
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die twee kinderen echt of verzonnen?
Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
pi_93231483
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
Lol :')

Je kent me ook echt hé trolletje :*
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231532
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Je moet een beetje in de gaten houden wat je voor info geeft. Als mensen de dingen een beetje logisch combineren weten ze al een hele hoop over je. Zoals je leeftijd dus. :)

Nou jongens, wie meldt zich aan voor een lekkere 45-jarige MILF? ^O^
Nee hoor, jij weet helemaal niet hoe oud ik ben. Jij en gezond verstand. Ja, misschien in een volgend leven
pi_93231535
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Verzonnen natuurlijk. Hij weet nog niet eens of hij ze kan maken
_O-
pi_93231539
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:25 schreef MalaCocinera het volgende:
Je hebt helemaal gelijk meid, jong vleesch is lekker sappig :9
Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
pi_93231567
quote:
12s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Geld, status etc etc
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231643
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
Geld, status etc etc
Nah, dat niet eens, bij hun gaat het gewoon puur om het uiterlijk.
pi_93231669
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom worden zoveel vrouwen spontaan nat van Johnny Depp, George Clooney en noem maar op?
Ik walg dus van die mannen :r
pi_93231677
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:31 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Heel scherp K_man.

Maar Vorige Ts spreekt niet altijd de waarheid.
Die vent is een slimmerik en jij ook, je bent toch dierenartsassistente, waar? Ach, kom op, ik vertel het aan niemand verder
pi_93231724
quote:
13s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Ik ben jong, dom, lomp en famous B-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93231734
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik walg dus van die mannen :r
Vanwege hun leeftijd? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')