abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:25:43 #181
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234668
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
in het nederlands hebben we dat afgeplat.
wij zeggen nu ajuu.
wist je dat ook? :@
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234676
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:24 schreef opastokvis het volgende:

[..]

daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.
Spreek jij voor iemand anders, leip
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:26:23 #183
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234710
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Spreek jij voor iemand anders, leip
daar ben ik goed in harige!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef opastokvis het volgende:

[..]

in het nederlands hebben we dat afgeplat.
wij zeggen nu ajuu.
wist je dat ook? :@
Afgeplat, wat is dat, opa?
pi_93234742
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
ik hoef pas 12 uur te beginnen en dan heb ik t avndspreekuur.
Vind je het vervelend dat je verder niks over me weet en dat je dan maar steeds over mijn beroep moet beginnen?
pi_93234755
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
pi_93234789
Begin een beetje lekkere trek te krijgen :9
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:27:27 #188
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234792
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Afgeplat, wat is dat, opa?
ik hoor het al, jij scheert je flamoesje gelukkig wel. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234822
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
Jammer dat het zo moet eindigen he..

Nou weet ik nog steeds niet of je in het bezit bent van een vlot, pittig rood kapsel.
pi_93234872
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef MalaCocinera het volgende:
Begin een beetje lekkere trek te krijgen :9
In wat? O-)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234900
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
Haha, weet het wel zeker , Mallerd
pi_93234904
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over na :7
pi_93234940
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
Iets met nachtdienst draaien ?
en mijn vraag was erg duidelijk....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:29:50 #194
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234944
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
dat werd er vroeger uitgeslagen.
tegenwoordig kan je zelf een klap voor je kanes verwachten.
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over na :7
je voert ze gewoon een paar dagen niet.
dan vreten ze elkaar wel op.
kutbeesten hoor die katten. :{
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234968
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

In wat? O-)
In wat lekkers :9
pi_93234997
Boudibou, heb je zweet oksels zobahbah ? Je staat zo breed op de foto maar ik zie slechts vel over been..
pi_93235043
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In wat lekkers :9
* FireFox1biedt zich aan
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93235098
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef opastokvis het volgende:

[..]

dat werd er vroeger uitgeslagen.
tegenwoordig kan je zelf een klap voor je kanes verwachten.

[..]

je voert ze gewoon een paar dagen niet.
dan vreten ze elkaar wel op.
kutbeesten hoor die katten. :{
Ik heb geen huisdieren :*) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:32:45 #199
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235123
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef perezoso het volgende:
Boudibou, heb je zweet oksels zobahbah ? Je staat zo breed op de foto maar ik zie slechts vel over been..
zo ja, goede username wel dan. :')
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235151
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Jammer dat het zo moet eindigen he..

Nou weet ik nog steeds niet of je in het bezit bent van een vlot, pittig rood kapsel.
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:33:10 #201
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235152
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb geen huisdieren :*) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235171
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

* FireFox1biedt zich aan
Ik zat deze keer aan eten te denken :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:34:54 #203
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235267
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
vertel eens wat meer over je karakter?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235290
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
pi_93235291
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef opastokvis het volgende:

[..]

houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
pi_93235369
Ik wou ook ff de groetjes doen, aan mijn lieve oma, waar ik veels te lang niet meer naar haar graf ben geweest.
pi_93235377
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed :P
pi_93235403
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93235415
quote:
12s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed :P
Idd, als je zo n onzeker ding hebt dan wordt het niks
pi_93235466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:

[..]

laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')