in het nederlands hebben we dat afgeplat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
Spreek jij voor iemand anders, leipquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:24 schreef opastokvis het volgende:
[..]
daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.
daar ben ik goed in harige!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Spreek jij voor iemand anders, leip
Afgeplat, wat is dat, opa?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef opastokvis het volgende:
[..]
in het nederlands hebben we dat afgeplat.
wij zeggen nu ajuu.
wist je dat ook?
ik hoef pas 12 uur te beginnen en dan heb ik t avndspreekuur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
ik hoor het al, jij scheert je flamoesje gelukkig wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Afgeplat, wat is dat, opa?
Jammer dat het zo moet eindigen he..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
In wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef MalaCocinera het volgende:
Begin een beetje lekkere trek te krijgen
Haha, weet het wel zeker , Mallerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoorVaak afgewezen door geile wijfjes?
Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over naquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
Iets met nachtdienst draaien ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
dat werd er vroeger uitgeslagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef perezoso het volgende:
Vrouwen met een wil, in de geschiedenis altijd onderdrukt en men leefde nog lang en gelukkig, helaas heeft de man nu niks meer te willen en men leeft wel lang maar niet gelukkig.
je voert ze gewoon een paar dagen niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mijn mannen mogen alles willen, in hun eigen huis welteverstaan. Als ze wat van mij willen, dan denk ik daar eens goed over na
* FireFox1biedt zich aanquote:
Ik heb geen huisdierenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef opastokvis het volgende:
[..]
dat werd er vroeger uitgeslagen.
tegenwoordig kan je zelf een klap voor je kanes verwachten.
[..]
je voert ze gewoon een paar dagen niet.
dan vreten ze elkaar wel op.
kutbeesten hoor die katten.
zo ja, goede username wel dan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:30 schreef perezoso het volgende:
Boudibou, heb je zweet oksels zobahbah ? Je staat zo breed op de foto maar ik zie slechts vel over been..
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet eindigen he..
Nou weet ik nog steeds niet of je in het bezit bent van een vlot, pittig rood kapsel.
houden zo, ik sla namelijk wél terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
vertel eens wat meer over je karakter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.
Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.
Groetjes,
gaat je goed
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef opastokvis het volgende:
[..]
houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
laat eens wat lezen dan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.
Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.
Groetjes,
gaat je goed
Idd, als je zo n onzeker ding hebt dan wordt het niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed
:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
laat eens wat lezen dan...
haren op de tanden
hart op de tong...
Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |