abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:33:10 #201
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235152
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik heb geen huisdieren :*) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235171
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

* FireFox1biedt zich aan
Ik zat deze keer aan eten te denken :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:34:54 #203
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93235267
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
vertel eens wat meer over je karakter?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93235290
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
pi_93235291
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef opastokvis het volgende:

[..]

houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
pi_93235369
Ik wou ook ff de groetjes doen, aan mijn lieve oma, waar ik veels te lang niet meer naar haar graf ben geweest.
pi_93235377
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed :P
pi_93235403
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93235415
quote:
12s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed :P
Idd, als je zo n onzeker ding hebt dan wordt het niks
pi_93235466
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:

[..]

laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?
pi_93235470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:

[..]

laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.
pi_93235512
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.

Gaat u ook goed :*
pi_93235603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.
Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.
'
Gaat niet opschieten met jou hier. Heb jij eigenlijk wel vrienden en ben je weleens geneukt? 1 keer misschien, maar je moet van je frustraties af hoor, maar niet tegenover mij.
pi_93235681
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
pi_93235753
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sex :9
pi_93235767
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?
waarom zou ik in de war zijn met een ander?

Ik lees jouw topic...

jij zegt iets met veel bravure...
Ik reageer daarop en jij komt met een vaag verhaal/excuses aanzetten.....

wat wil je ?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93235773
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
Idd
pi_93235840
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.

Gaat u ook goed :*
Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doen
pi_93235924
quote:
16s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snik
pi_93236005
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snik
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
pi_93236021
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sex :9
Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.
pi_93236053
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Tja en velen trappen daarin.
pi_93236072
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doen
Ok, dan hoeft dat niet.
pi_93236090
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.
Lieve schat, meer dan twee mannen kan ik niet aan. Sorry :@
pi_93236117
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.
'
Gaat niet opschieten met jou hier. Heb jij eigenlijk wel vrienden en ben je weleens geneukt? 1 keer misschien, maar je moet van je frustraties af hoor, maar niet tegenover mij.
Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.

kijk ik wil best wat meer vertellen over mezelf. maar ik denk dat je dat alleen tegen me gaat gebruiken met veronderstellingen die niet kloppen zoals je de hele tijd al doet bij iedereen.

Dat wil ik dus niet...dus helaasch...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')