houden zo, ik sla namelijk wél terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren) ik had het over mannen. De verbitterde exemplaren zoals jij daar blijf ik van uit de buurt.
vertel eens wat meer over je karakter?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.
Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.
Groetjes,
gaat je goed
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef opastokvis het volgende:
[..]
houden zo, ik sla namelijk wél terug.
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Zo kom je nooit aan een man... je moet ze niet afwijzen op iets simpels als lef hebben.
laat eens wat lezen dan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.
Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.
Groetjes,
gaat je goed
Idd, als je zo n onzeker ding hebt dan wordt het niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Mannen met veel lef zijn avontuurlijker in bed
:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
laat eens wat lezen dan...
haren op de tanden
hart op de tong...
Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:
[..]
laat eens wat lezen dan...
haren op de tanden
hart op de tong...
Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.
Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.
Groetjes,
gaat je goed
Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.
We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sexquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg.
waarom zou ik in de war zijn met een ander?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?
Iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.
Gaat u ook goed
Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snikquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg.
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snik
Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sex
Tja en velen trappen daarin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Ok, dan hoeft dat niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doen
Lieve schat, meer dan twee mannen kan ik niet aan. Sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.
Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.
'
Gaat niet opschieten met jou hier. Heb jij eigenlijk wel vrienden en ben je weleens geneukt? 1 keer misschien, maar je moet van je frustraties af hoor, maar niet tegenover mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |