abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93235470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef prupke het volgende:

[..]

laat eens wat lezen dan...

haren op de tanden
hart op de tong...

Jij bent ook niet helemaal eerlijk met wat je zei in het allereerste topic...
Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.
pi_93235512
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, ik heb blond halflang haar. Helaas voor jou geen pittig rood kapsel, maar ik zou zeggen zoek gewoon rustig op je gemakkie verder. Je komt er wel.

Ja, als je wat meer over jezelf had verteld en niet met de grote meute meegaat, dan had het anders af kunnen lopen, misschien. Maar jij papt met iedereen aan en dat geeft toch een beetje je persoonlijkheid weer. Geeft niet, want gelukkig is iedereen anders, maar voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben. Ach, probeer het gewoon ff bij iemand anders.

Groetjes,
gaat je goed
Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.

Gaat u ook goed :*
pi_93235603
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nee dat is ze ook niet. dat was me al wel duidelijk.
Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.
'
Gaat niet opschieten met jou hier. Heb jij eigenlijk wel vrienden en ben je weleens geneukt? 1 keer misschien, maar je moet van je frustraties af hoor, maar niet tegenover mij.
pi_93235681
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
pi_93235753
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sex :9
pi_93235767
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

:Luister eens, ik leer jou hier pas kennen, Ben je misschien niet in de war met iemand anders?
waarom zou ik in de war zijn met een ander?

Ik lees jouw topic...

jij zegt iets met veel bravure...
Ik reageer daarop en jij komt met een vaag verhaal/excuses aanzetten.....

wat wil je ?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93235773
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
Idd
pi_93235840
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Met de meute? Ik ken de meute niet en respecteer ze, maar heb schijt aan andermans mening. Misschien moet je zelf maar wat aan je persoonlijkheid doen en niet denken dat iedereen je sterretje kust.

Gaat u ook goed :*
Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doen
pi_93235924
quote:
16s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef perezoso het volgende:
Geen man voor jou, een slaaf is wat je wil en wat je krijgt, maar een slaaf zal je nooit gelukkig maken dus je blijft ongelukkig en dat vinden wij allen zo erg. :D
Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snik
pi_93236005
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik moet gewoon niet op jou reageren, maar ik hoop dat jij vannacht nog ergens in een greppel komt te liggen, want jij bent echt niet goed snik
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
pi_93236021
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

We hadden al geconcludeerd dat meerdere mannen noodzakelijk zijn. Een slaafje voor het huishouden en een echte vent voor de ruige sex :9
Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.
pi_93236053
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Tja en velen trappen daarin.
pi_93236072
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, ik hoef niks aan mijn persoonlijkheid te doen
Ok, dan hoeft dat niet.
pi_93236090
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij stelde je daarin nog mild op, ik wil er nog een paar meer.
Lieve schat, meer dan twee mannen kan ik niet aan. Sorry :@
pi_93236117
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Komt onze dierartsassistente weer met haar oneliners en geen onderbouwing. Misschien moet je toch echt eens een andere opleiding ernaast gaan volgen.
'
Gaat niet opschieten met jou hier. Heb jij eigenlijk wel vrienden en ben je weleens geneukt? 1 keer misschien, maar je moet van je frustraties af hoor, maar niet tegenover mij.
Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.

kijk ik wil best wat meer vertellen over mezelf. maar ik denk dat je dat alleen tegen me gaat gebruiken met veronderstellingen die niet kloppen zoals je de hele tijd al doet bij iedereen.

Dat wil ik dus niet...dus helaasch...
pi_93236146
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 00:53:24 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_93236201
Catfights blijven leuk
What can change the nature of a man?
pi_93236286
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.

kijk ik wil best wat meer vertellen over mezelf. maar ik denk dat je dat alleen tegen me gaat gebruiken met veronderstellingen die niet kloppen zoals je de hele tijd al doet bij iedereen.

Dat wil ik dus niet...dus helaasch...
Nou, dan niet. Ik gebruik nooit iets tegen iemand en zeker niet tegen iemand die ik nog nooit ontmoet heb. Als jij mij iets verteld in een PBtje dan, komt dat, als ik niet word gehackt verder dan bij mij. Zo slecht ben ik niet en ik vind het ook zielig. JOh, in mijn omgeving weet ik zoveel van iedereen en dan komt het echt niet verder. Nou, dit staat vast, he
pi_93236319
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben.
Nog voorkeur voor een bepaald model? :)

pi_93236330
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
Kan ik aanschuiven?
Wacht ff, ik heb hier wel een leuk ventje. Studentje uit Ehd
pi_93236381
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?
pi_93236396
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kan ik aanschuiven?
Wacht ff, ik heb hier wel een leuk ventje. Studentje uit Ehd
Jij altijd O+
pi_93236414
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Nog voorkeur voor een bepaald model? :)

[ afbeelding ]
Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahha
pi_93236462
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij altijd O+
Dank je, poeppie :@ *;
pi_93236486
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?
;( waarom reageer ik toch ook, 20
pi_93236498
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahha
Oeh, kinky. :9~
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:01:07 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_93236555
Liever laat dan nooit.
Pics van TS.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:01:43 #238
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93236577
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
ik had het over terúg slaan. }:|

sorry schat was even verdwaald in een ander topic. :'(
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93236588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Liever laat dan nooit.
Pics van TS.
Dat proberen we al 4 topics lang, maar iets met gehackt worden.

Vaag verhaaltje
pi_93236601
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ok, dan hoeft dat niet.
Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.
Dat is natuurlijk de basis voor een goede relatie tussen ons tweeen, he.
Dat weet je toch?
Maar beetje lastig dat ik je niet helemaal kan inschatten, je bent niet zo
spraakzaam, maar dat zijn de meeste Marokkanen niet op internet, ook niet
zo in het echte leven. Als je iemand niet vertrouwt, dan zal ik er als ik jou niets
van of mee willen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')