Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmakenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Nou, dan niet. Ik gebruik nooit iets tegen iemand en zeker niet tegen iemand die ik nog nooit ontmoet heb. Als jij mij iets verteld in een PBtje dan, komt dat, als ik niet word gehackt verder dan bij mij. Zo slecht ben ik niet en ik vind het ook zielig. JOh, in mijn omgeving weet ik zoveel van iedereen en dan komt het echt niet verder. Nou, dit staat vast, hequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.
kijk ik wil best wat meer vertellen over mezelf. maar ik denk dat je dat alleen tegen me gaat gebruiken met veronderstellingen die niet kloppen zoals je de hele tijd al doet bij iedereen.
Dat wil ik dus niet...dus helaasch...
Nog voorkeur voor een bepaald model?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben.
Kan ik aanschuiven?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken
Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:
[..]
Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Jij altijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kan ik aanschuiven?
Wacht ff, ik heb hier wel een leuk ventje. Studentje uit Ehd
Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahhaquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Nog voorkeur voor een bepaald model?![]()
[ afbeelding ]
Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?
Oeh, kinky.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahha
ik had het over terúg slaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
Dat proberen we al 4 topics lang, maar iets met gehackt worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Liever laat dan nooit.
Pics van TS.
Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.quote:
Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen.
[..]
waarom reageer ik toch ook, 20
Dan moet ik naar buiten, het is koud buiten mijn lekkere lammetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen.
[..]
waarom reageer ik toch ook, 20
Let's do thisquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoor
Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.
Dat is natuurlijk de basis voor een goede relatie tussen ons tweeen, he.
Dat weet je toch?
Maar beetje lastig dat ik je niet helemaal kan inschatten, je bent niet zo
spraakzaam, maar dat zijn de meeste Marokkanen niet op internet, ook niet
zo in het echte leven. Als je iemand niet vertrouwt, dan zal ik er als ik jou niets
van of mee willen.
Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Lickingquote:
Doe het niet! ze is 45.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Gangbang is mij 1000 bruggen te ver, sorry schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Vind jij dat spraakzaam? Kom op nou, toch. Drie woorden. Nou, ik moet wel zeggen als ik echt een vent heb wil ik wel dat hij relaxt is en niet de hele avond de oren van mijn kop zit te lullen. Ik heb er een gehad die kon geen tel zijn kop houden als ik tv zat te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Een vraagje aan jou, waarom is ze verdorven als zij zich op haar verzoek laat neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Doe het niet! ze is 45.
[..]
Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |