abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93236146
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 00:53:24 #227
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_93236201
Catfights blijven leuk
What can change the nature of a man?
pi_93236286
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Wat nou One-liners. als ik langere teksten typ dan reageer je er niet eens op.

kijk ik wil best wat meer vertellen over mezelf. maar ik denk dat je dat alleen tegen me gaat gebruiken met veronderstellingen die niet kloppen zoals je de hele tijd al doet bij iedereen.

Dat wil ik dus niet...dus helaasch...
Nou, dan niet. Ik gebruik nooit iets tegen iemand en zeker niet tegen iemand die ik nog nooit ontmoet heb. Als jij mij iets verteld in een PBtje dan, komt dat, als ik niet word gehackt verder dan bij mij. Zo slecht ben ik niet en ik vind het ook zielig. JOh, in mijn omgeving weet ik zoveel van iedereen en dan komt het echt niet verder. Nou, dit staat vast, he
pi_93236319
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
voor mij zijn mensen tot nul gedegradeerd als ze geen GUTS hebben.
Nog voorkeur voor een bepaald model? :)

pi_93236330
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
Kan ik aanschuiven?
Wacht ff, ik heb hier wel een leuk ventje. Studentje uit Ehd
pi_93236381
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Superlam het volgende:

[..]

Maak je het er niet zelf na dat er zo wordt gereageerd denk je?
Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?
pi_93236396
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Kan ik aanschuiven?
Wacht ff, ik heb hier wel een leuk ventje. Studentje uit Ehd
Jij altijd O+
pi_93236414
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Nog voorkeur voor een bepaald model? :)

[ afbeelding ]
Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahha
pi_93236462
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij altijd O+
Dank je, poeppie :@ *;
pi_93236486
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik ben trouwens gek op lamsvlees, zal ik maar eens een kebabje voor mezelf klaarmaken :9
Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, maar je ziet er wel appetijtelijk uit. Hoe oud ben je?
;( waarom reageer ik toch ook, 20
pi_93236498
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Doe die laatste maar, want die ga ik voor jou gebruiken, ahha
Oeh, kinky. :9~
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:01:07 #237
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_93236555
Liever laat dan nooit.
Pics van TS.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:01:43 #238
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93236577
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Slaan is een zwakte bod, maar ja als je zo verbitterd bent als jij...
ik had het over terúg slaan. }:|

sorry schat was even verdwaald in een ander topic. :'(
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93236588
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Liever laat dan nooit.
Pics van TS.
Dat proberen we al 4 topics lang, maar iets met gehackt worden.

Vaag verhaaltje
pi_93236601
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ok, dan hoeft dat niet.
Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.
Dat is natuurlijk de basis voor een goede relatie tussen ons tweeen, he.
Dat weet je toch?
Maar beetje lastig dat ik je niet helemaal kan inschatten, je bent niet zo
spraakzaam, maar dat zijn de meeste Marokkanen niet op internet, ook niet
zo in het echte leven. Als je iemand niet vertrouwt, dan zal ik er als ik jou niets
van of mee willen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:06:14 #241
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93236775
voor iemand die pretendeert geen trol te zijn weet je al goed de weg in trollenland trouwens. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93236790
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:

[..]

Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)

[..]

;( waarom reageer ik toch ook, 20
Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoor
pi_93236799
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:

[..]

Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)

[..]

;( waarom reageer ik toch ook, 20
Dan moet ik naar buiten, het is koud buiten mijn lekkere lammetje :9
pi_93236844
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoor
Let's do this :Y
pi_93236886
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.
Dat is natuurlijk de basis voor een goede relatie tussen ons tweeen, he.
Dat weet je toch?
Maar beetje lastig dat ik je niet helemaal kan inschatten, je bent niet zo
spraakzaam, maar dat zijn de meeste Marokkanen niet op internet, ook niet
zo in het echte leven. Als je iemand niet vertrouwt, dan zal ik er als ik jou niets
van of mee willen.
Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
pi_93236914
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Let's do this :Y
Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
pi_93236981
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Doe het niet! ze is 45.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
pi_93236994
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Gangbang is mij 1000 bruggen te ver, sorry schat :@
pi_93237021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Vind jij dat spraakzaam? Kom op nou, toch. Drie woorden. Nou, ik moet wel zeggen als ik echt een vent heb wil ik wel dat hij relaxt is en niet de hele avond de oren van mijn kop zit te lullen. Ik heb er een gehad die kon geen tel zijn kop houden als ik tv zat te kijken.
pi_93237089
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Doe het niet! ze is 45.

[..]

Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
Een vraagje aan jou, waarom is ze verdorven als zij zich op haar verzoek laat neuken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')