abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:06:14 #241
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93236775
voor iemand die pretendeert geen trol te zijn weet je al goed de weg in trollenland trouwens. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93236790
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:

[..]

Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)

[..]

;( waarom reageer ik toch ook, 20
Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoor
pi_93236799
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:59 schreef Superlam het volgende:

[..]

Waarom zelf maken als er zoveel tenten zijn die het beter kunnen. :)

[..]

;( waarom reageer ik toch ook, 20
Dan moet ik naar buiten, het is koud buiten mijn lekkere lammetje :9
pi_93236844
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Lekker, he Mala Pietje hierboven, hij is 20 en ziet er niet verkeerd uit. Zullen we bij hem volgende keer ff op visite gaan. We willen wel graag blijven slapen en uiteraard alletwee bij jou in bed. We doen niks wat jij niet wilt hoor
Let's do this :Y
pi_93236886
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je gaat je al een beetje naar me zetten, mooi zo.
Dat is natuurlijk de basis voor een goede relatie tussen ons tweeen, he.
Dat weet je toch?
Maar beetje lastig dat ik je niet helemaal kan inschatten, je bent niet zo
spraakzaam, maar dat zijn de meeste Marokkanen niet op internet, ook niet
zo in het echte leven. Als je iemand niet vertrouwt, dan zal ik er als ik jou niets
van of mee willen.
Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
pi_93236914
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Let's do this :Y
Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
pi_93236981
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Doe het niet! ze is 45.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
pi_93236994
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook. Misschien heeft ie nog meer leuke vriendjes, maken we er een gangbangparty van, wat jij? Licking
Gangbang is mij 1000 bruggen te ver, sorry schat :@
pi_93237021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Vind jij dat spraakzaam? Kom op nou, toch. Drie woorden. Nou, ik moet wel zeggen als ik echt een vent heb wil ik wel dat hij relaxt is en niet de hele avond de oren van mijn kop zit te lullen. Ik heb er een gehad die kon geen tel zijn kop houden als ik tv zat te kijken.
pi_93237089
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Doe het niet! ze is 45.

[..]

Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
Een vraagje aan jou, waarom is ze verdorven als zij zich op haar verzoek laat neuken?
pi_93237200
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je loopt van alles en nog wat te beweren, daar je me niet eens kent. Ben zowel op internet als irl spraakzaam genoeg, maar he, jij kan dat uiteraard beter inschatten he!
Drunk heeft mij helemaal onderzocht, whaha.

DAn moet er hier toch een lek zitten en die komt naar boven en die mag zich verantwoorden op het politiebureau. Tja, dat wist ze niet die DRUNK, onze dierenartsassistente.

WAt DRunk ook niet weet is dat jonge jongens wel vallen op oudere vrouwen. Maar ik zette ze altijd weer aan de kant. Raar dat jongens me altijd proberen te versieren, maar DRUNK wat is er met jou mis dat je zulke dingen zegt???

Jij zal nooit een vrouw met zekerheid worden, neem dat van mij aan
pi_93237302
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:13 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Een vraagje aan jou, waarom is ze verdorven als zij zich op haar verzoek laat neuken?
Nja, alleen dat al vind ik best ver gaan. ze doet het als je het mij vraagt om bevestigd te krijgen dat ze wel te doen is.
Maar het is niet alleen dat. Alle dingen die ze doet, bizarre dingen als gangbang, coke, vrouwen, voor geld...en hoe ze scorpie wilde misbruiken als bob en hem daarna wil laten betalen omdat ze bezopen sex wil hebben. Dan ben je toch gewoon de weg kwijt?

Ze doet dit omdat ze op zoek is naar een echte identiteit. en dit is niet de manier. Niemand wil iemand die zo in de knoop zit met zichzelf. Behalve dan dat ze een makkelijk slachtoffer is voor sex.

Dit gezegd hebbende, wil ik nu gaan slapen.
pi_93237385
Overigens wil ik niet zeggen dat 1 van de genoemde dingen bizar is. Maar wel als je al die dingen doet.
pi_93237438
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nja, alleen dat al vind ik best ver gaan. ze doet het als je het mij vraagt om bevestigd te krijgen dat ze wel te doen is.
Maar het is niet alleen dat. Alle dingen die ze doet, bizarre dingen als gangbang, coke, vrouwen, voor geld...en hoe ze scorpie wilde misbruiken als bob en hem daarna wil laten betalen omdat ze bezopen sex wil hebben. Dan ben je toch gewoon de weg kwijt?

Ze doet dit omdat ze op zoek is naar een echte identiteit. en dit is niet de manier. Niemand wil iemand die zo in de knoop zit met zichzelf. Behalve dan dat ze een makkelijk slachtoffer is voor sex.

Dit gezegd hebbende, wil ik nu gaan slapen.
Jij zult dus nooit aan ''relaties'' doen waar het om de sex gaat? Want daarin zijn ''verzoekjes'' nogal normaal zeg maar :P
pi_93237538
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Vind jij dat spraakzaam? Kom op nou, toch. Drie woorden. Nou, ik moet wel zeggen als ik echt een vent heb wil ik wel dat hij relaxt is en niet de hele avond de oren van mijn kop zit te lullen. Ik heb er een gehad die kon geen tel zijn kop houden als ik tv zat te kijken.
Ik vind het allemaal best. Je hebt de vrijheid te denken en vinden wat je wilt. Prima!

Trusten! :)
pi_93237543
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:18 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Nja, alleen dat al vind ik best ver gaan. ze doet het als je het mij vraagt om bevestigd te krijgen dat ze wel te doen is.
Maar het is niet alleen dat. Alle dingen die ze doet, bizarre dingen als gangbang, coke, vrouwen, voor geld...en hoe ze scorpie wilde misbruiken als bob en hem daarna wil laten betalen omdat ze bezopen sex wil hebben. Dan ben je toch gewoon de weg kwijt?

Ze doet dit omdat ze op zoek is naar een echte identiteit. en dit is niet de manier. Niemand wil iemand die zo in de knoop zit met zichzelf. Behalve dan dat ze een makkelijk slachtoffer is voor sex.

Dit gezegd hebbende, wil ik nu gaan slapen.
Haha, jij bent echt de domheid zelve. Kijk, Mala en ik willen geen kinderen, maar houd jij je psychologie van de koude grond even lekker voor je.

Jouw willen ze niet. Ik schat je op ee jaartje of 20, met een overdreven jaloerse gewoonte, dat heet Borderline. STel nu dat jij echt weet hoe oud ik ben, jij neemt mij topic over, maar dat kan je toch niet waarmaken, omdat je daar de inhoud niet voor hebt. Zelf als wij de zelfde leeftijd hebben, dat heb je dat niet.

JIj zal je moeten gaan bemoeien met iemand die jou wel interessant vindt en dat zullen heel erg weinig types zijn. Jij slikt alles voor zoete koek. Jij leeft echt in een internetwereld. Kind, ga er eens uit. Jij moet nodig bij een psych langs, net zoals zovelen die ik hier gehoord heb. Doe het nu maar, misschien dat het over een jaartje beter gaat.
pi_93237577
Ben toch blij dat ik ff snel een makreelsalade heb gefixed van pepermakreel, knoflookmayo, half rood uitje en een beetje limoen erover uitgeknepen :9
pi_93237593
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:23 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik vind het allemaal best. Je hebt de vrijheid te denken en vinden wat je wilt. Prima!

Trusten! :)
Trusten schatje -x-
pi_93237679
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Jij zult dus nooit aan ''relaties'' doen waar het om de sex gaat? Want daarin zijn ''verzoekjes'' nogal normaal zeg maar :P
Nee bepaald niet nee. Maar je wordt toch alleen verzocht iets te doen als je daadwerkelijk betaald krijgt. In ieder geval de mindere bent. Ook in het geval verzocht worden dominant te zijn.

Wat die verzoekjes zijn, weet ik waarschijnlijk niet eens de helft van wat normaal is en dat wil ik graag zo houden.
pi_93237680
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:11 schreef drunk_on_shadows het volgende:

[..]

Doe het niet! ze is 45.

[..]

Maak je niet druk. Iedereen weet dat ze her en der wat onwaarheden vertelt. We nemen het niet voor waar aan.
Ik reageer overal op.. zowel een kracht als mijn zwakte. :P
pi_93237683
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Ben toch blij dat ik ff snel een makreelsalade heb gefixed van pepermakreel, knoflookmayo, half rood uitje en een beetje limoen erover uitgeknepen :9
Dat klinkt wel heel erg lekker. Houd jij het ff in de gaten hier, want we zitten volgens mij bijna op de 300.

Die mannen gaan allemaal slapen, tis toch wat en maar zeggen dat wij het zwakke geslacht zijn
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 01:27:48 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_93237720
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef MalaCocinera het volgende:
Ben toch blij dat ik ff snel een makreelsalade heb gefixed van pepermakreel, knoflookmayo, half rood uitje en een beetje limoen erover uitgeknepen :9
Lekker hoor, nu heb ik trek.
What can change the nature of a man?
pi_93237730
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Lekker hoor, nu heb ik trek.
Ja, wie niet, he
pi_93237789
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Lekker hoor, nu heb ik trek.
Het is ook onwijs lekker :9~
pi_93237809
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Trusten schatje -x-
Stukken beter. ;)
pi_93237899
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Stukken beter. ;)
Zeg schatje open jij het nieuwe topic en DM (dus niet PM) je de link naar haar O+
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:35:51 #267
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93238010
de mannen gaan slapen? mijn dag begint net.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93238013
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik reageer overal op.. zowel een kracht als mijn zwakte. :P
Reageer dan op zo n zielig meisje. Dat zij het nu niet kan hebben dat niet alleen hier, maar ook gewoon in het normale leven jongens van 20 reageren, tja, dat is haar probleem en niet het mijne. En dat doen ze niet om of voor seks, nee maar omdat ze me wel gezellig vinden, interessant en ik ben niet doorsnee.

Kijk, ik heb een heleboel gezien van de wereld en in de gevaarlijkste landen w.o. Venezuela (daar wonen heel veel Colombianen) daar ben ik alleen geweest. In veel landen, hoor. Nooit wat gebeurd.

Mensen snappen het niet dat ik zo een vliegtuig in kan stappen. Ik moet zeggen, op Venezuela had ik me niet echt voorbereid, maar als ik ergens naartoe wilde en ik had al heel snel veel mensen leren kennen, zowel toeristen als lokalen, dan loopt het allemaal zo n vaart niet.

Maar dat burgelijke hier van sommige mensen. Ik ben echt van veel markten thuis, maar wat zo n kind wil geloven, dat moet ze vooral doen en nooit verder dan de Veluwe of zo gaan, want dat is too much. Mensen die Europa nog nooit uit zijn geweest, die kennen de wereld niet. Ook mensen die alleen op zo n duf resort geplakt blijven buiten Europa die kennen het ook niet. Je moet dingen zelf ontdekken
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:36:18 #269
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93238027
maar ik ga wel wat nuttigs doen hoor.
zijn jullie een beetje lief vrouwen?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93238104
Whaha, lief Desi Bouterse ligt ook te knorren. Na ja, morgen ben ik hier toch niet meer door dat mensen mij wel "aan gaan klagen". Best zielig, hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')