Ik ook niet. Handenbindertjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen
Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrijquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, dat ken hé
Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Wie niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij
Dit dus, blokjes aan mijn benen die mijn panty's openhalen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ook niet. Handenbindertjes.
Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je machtquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij
Daar maak jij je al strafbaar mee, maar helaas voor jou heeft mijn buurman geen draadloos netwerk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn.
In mijn macht nog wel, intrestingquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je macht
Ja, maar ik heb nooit kinderen gewild. Dat kan toch. Kijk, wat iedereen voor zichzelf wil dat moet hij of zij weten, alhoewel je het krijgen van kinderen niet altijd in eigen hand hebt. Veel mensen zijn onvruchtbaar. Het is geen vanzelfsprekendheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is ook maar tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
In mijn macht nog wel, intresting
Dooie mussen aanbieden he, strontvlieg!quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, ik zei 'stel dat'. Hetgeen dus niet noodzakelijkerwijs wil zeggen dat ik daadwerkelijk zo'n PM ontvangen heb. Zou wel geinig zijn hoor, daar niet van.
Ik had het overigens over mijn buurman. Waarom zou je de politie op jouw buurman af willen sturen?
Ja, vertel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,
We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwen
Het is "kan" om je even op je "goede" Nederlands te wijzen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, dat ken hé
Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Verkeerde interpretatie, jammer hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maar
Leg uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Verkeerde interpretatie, jammer hoor
Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante typesquote:
En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
Jij en een man voor mij vinden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,
We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
En wij zijn datquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
Dit is dan ook een adoratie topiquequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef opastokvis het volgende:
wat ben jij toch een leuke gezellige vlotte meid!
Weer een taalfout/quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
Gadverdamme, alleen al hoe je praat erover.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij en een man voor mij vinden?
Ik zoek er geeneen en zeker al niet iemand die iemand voor mij zoekt.
Als ik een lekker ding heb geneukt, dan mag jij die lege dop van me hebben, oke.
Ik heb een paar dagen geleden nog geneukt, natuurlijk op mijn verzoek, maar
volgens mij hangen bij jou de spinnenwebben er wel een beetje voor.
Maar ik stuur hem door als hij weer een beetje op kracht is. Oke?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weer een taalfout/
Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oostenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weer een taalfout/
Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |