abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93232772
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:54 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ik niks heb met mannen met kinderen ;(
Ik ook niet. Handenbindertjes.
pi_93232846
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
pi_93232852
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Handenbindertjes.
Dat is ook maar tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
pi_93232905
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
Wie niet!
pi_93232908
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik ook niet. Handenbindertjes.
Dit dus, blokjes aan mijn benen die mijn panty's openhalen.
pi_93232918
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik ben graag kindvrij :@
Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je macht :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93232934
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Hmm, ja. Of voor de deur van een buurman die z'n draadloos netwerk niet beveiligd heeft. Zou wel sneu voor 'm zijn. ;(
Daar maak jij je al strafbaar mee, maar helaas voor jou heeft mijn buurman geen draadloos netwerk.
pi_93232942
Hoe dan ook, ik zei 'stel dat'. Hetgeen dus niet noodzakelijkerwijs wil zeggen dat ik daadwerkelijk zo'n PM ontvangen heb. Zou wel geinig zijn hoor, daar niet van.

Ik had het overigens over mijn buurman. Waarom zou je de politie op jouw buurman af willen sturen? :?

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 23:59:29 ]
pi_93232996
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Je heb me 13 van de 14 dagen volledig in je macht :D
In mijn macht nog wel, intresting :7
pi_93233024
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
pi_93233073
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:56 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is ook maar tot een bepaalde leeftijd natuurlijk.
Ja, maar ik heb nooit kinderen gewild. Dat kan toch. Kijk, wat iedereen voor zichzelf wil dat moet hij of zij weten, alhoewel je het krijgen van kinderen niet altijd in eigen hand hebt. Veel mensen zijn onvruchtbaar. Het is geen vanzelfsprekendheid.
pi_93233089
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In mijn macht nog wel, intresting :7
Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwen O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233094
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, ik zei 'stel dat'. Hetgeen dus niet noodzakelijkerwijs wil zeggen dat ik daadwerkelijk zo'n PM ontvangen heb. Zou wel geinig zijn hoor, daar niet van.

Ik had het overigens over mijn buurman. Waarom zou je de politie op jouw buurman af willen sturen? :?
Dooie mussen aanbieden he, strontvlieg!
pi_93233170
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
Ja, vertel. :)
pi_93233172
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op sterke, intelligente vrouwen O+
Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maar :|W
pi_93233198
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Tja, dat ken hé

Kinderen zijn geweldig mits goed opgevoed
Het is "kan" om je even op je "goede" Nederlands te wijzen.
pi_93233249
quote:
9s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ooh wacht, jij was graag het wijfje in bed laat maar :|W
Verkeerde interpretatie, jammer hoor -O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233306
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Verkeerde interpretatie, jammer hoor -O-
Leg uit?
pi_93233373
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Leg uit?
Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233383
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit gesproken hier, maar in mijn dagelijks leven word ik erg in de gaten gehouden door Jan-en-Alleman, maar dat is hier echt niet de bedoeling. Mag, alleen als je liefbent.
En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_93233399
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Maar goed. Back at vorige TS,

We zijn hier tenslotte om een man/vrouw voor je te vinden.
Wat zoek je in een man?
Jij en een man voor mij vinden?
Ik zoek er geeneen en zeker al niet iemand die iemand voor mij zoekt.
Als ik een lekker ding heb geneukt, dan mag jij die lege dop van me hebben, oke.

Ik heb een paar dagen geleden nog geneukt, natuurlijk op mijn verzoek, maar
volgens mij hangen bij jou de spinnenwebben er wel een beetje voor.

Maar ik stuur hem door als hij weer een beetje op kracht is. Oke?
pi_93233489
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
En wij zijn dat :P
pi_93233499
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ja, vertel. :)
Jou iig niet
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:08:13 #144
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93233555
wat ben jij toch een leuke gezellige vlotte meid! ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93233610
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef opastokvis het volgende:
wat ben jij toch een leuke gezellige vlotte meid! ^O^
Dit is dan ook een adoratie topique O+
pi_93233613
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben dol op vrouwen van gelijkwaardig denkniveau. Niet dominante types
Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
pi_93233653
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij en een man voor mij vinden?
Ik zoek er geeneen en zeker al niet iemand die iemand voor mij zoekt.
Als ik een lekker ding heb geneukt, dan mag jij die lege dop van me hebben, oke.

Ik heb een paar dagen geleden nog geneukt, natuurlijk op mijn verzoek, maar
volgens mij hangen bij jou de spinnenwebben er wel een beetje voor.

Maar ik stuur hem door als hij weer een beetje op kracht is. Oke?
Gadverdamme, alleen al hoe je praat erover.

"Natuurlijk op jouw verzoek" waarom wil je dat steeds benadrukken? Dit is waarom ik medelijden met je heb. Waar is het zo misgegaan. Je bent zo verschrikkelijk de weg kwijt. Bedorven.
pi_93233681
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
_O-
pi_93233712
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

En wij zijn dat :P
Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oosten ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93233733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Weer een taalfout/

Het is geen dominante types. Nee, tuurlijk zoek jij die niet en niemand is naar jou opzoek. Maar je hebt kinderen. Je bent best wel jong, ben je nu al gescheiden. Begrijp dat wel van die vrouw.
:O
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')